F1-GP Μαϊάμι FP2: Ο Max Verstappen μακράν πρώτος

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με διαφορά 0,385 δλ. από τις Ferrari, με τον Charles Leclerc να καταλήγει στις μπαριέρες στο τέλος της διαδικασίας.

F1-GP Μαϊάμι FP2: Ο Max Verstappen μακράν πρώτος

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με διαφορά 0,385 δλ. από τις Ferrari, με τον Charles Leclerc να καταλήγει στις μπαριέρες στο τέλος της διαδικασίας.

Ο Max Verstappen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ώρα ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής για το Grand Prix Μαϊάμι, με σχεδόν 4 δέκατα του δλ. διαφορά από τις Ferrari. O Ολλανδός Πρωταθλητής αντιμετώπισε, όπως και στο FP1 προβλήματα με το μαλακό προσκέφαλο της Red Bull, το οποίο ακουμπούσε στο σύστημα στήριξης αυχένα (HANS) και περιόριζε την κίνηση του κεφαλιού του. Η Red Bull βρήκε μία προσωρινή λύση και αυτό επέτρεψε στο Verstappen να επιστρέψει στην πίστα και να γίνει ο μόνος οδηγός που κατάφερε να κατέβει κάτω από το 1:28.

Στη δεύτερη θέση κατετάγη ο Carlos Sainz, o οποίος χρησιμοποιεί αυτό το τριήμερο δεύτερη μπαταρία και μονάδα ηλεκτρονικών ελέγχου από τις δύο που επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει κάθε οδηγός καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή. Ο Ισπανός κινήθηκε σχεδόν 1 δέκατο του δλ. ταχύτερα από τον team-mate του.

Δέκα λεπτά πριν από το τέλος των ελεύθερων δοκιμών, ο Charles Leclerc έχασε το πίσω μέρος της Ferrari στη στροφή 7, αντέδρασε με το τιμόνι και πήγε ευθεία στις μπαριέρες TecPro, καταστρέφοντας την εμπρός δεξιά ανάρτηση και προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία. Ωστόσο, προσκρούοντας με το εμπρός μέρος, προστάτευσε το καινούργιο δάπεδο (και διαχύτη) που χρησιμοποιούν οι Ferrari σε αυτό το Grand Prix. Αυτή η διακοπή δεν επέτρεψε στους υπόλοιπους να κάνουν πολλούς γύρους προσομοίωσης αγώνα.

O Sergio Perez, με ένα μπλοκάρισμα στην τελευταία στροφή, στην ταχύτερη προσπάθειά του, κατετάγη 4ος, πίσω από τις Ferrari και σχεδόν μισό δλ. μακριά από τον team-mate του. Ο Μεξικανός δήλωσε ότι δεν ήταν η καλύτερη Παρασκευή του, καθώς πειραματίστηκε με μερικές μηχανικές ρυθμίσεις στο FP1. Πλησίασε αρκετά κοντά στον τοίχο σε έναν από τους πρώτους γρήγορους γύρους του στην προσέγγιση του chicane των στροφών 14/15, όταν βρήκε μπροστά του τον Nyck de Vries που κινούνταν με αργό ρυθμό. Ο Perez δέχθηκε προειδοποιητική λευκή/μαύρη σημαία γιατί διέσχισε τη γραμμή που χωρίζει το pit lane από την πίστα, εισερχόμενος στα pits την τελευταία στιγμή.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Μαϊάμι


Στην 5η θέση του πίνακα των χρόνων βρέθηκε ο Fernando Alonso με την Aston Martin, ενώ ο team-mate του, Lance Stroll κατετάγη 8ος. Πολύ καλό χρόνο σημείωσε ο Lando Norris με τη McLaren, παρότι ήταν από τους πρώτους που χρησιμοποίησαν το σετ μαλακής γόμας στη διαδικασία. Ενθαρρυντικοί ήταν οι χρόνοι της βρετανικής ομάδας και στις προσομοιώσεις αγώνα, καθώς φαίνεται να έχει κατανοήσει καλύτερα τις αναβαθμίσεις που έφερε στο Μπακού.

Στην 7η θέση κατετάγη ο Lewis Hamilton. Η Mercedes τοποθέτησε τη δεύτερη μπαταρία και μονάδα ηλεκτρονικών σε αμφότερα τα μονοθέσιά της, όπως έκανε και η Ferrari με τον Carlos Sainz (και η McLaren με τον Oscar Piastri). Η γερμανική ομάδα είχε τοποθετήσει αεροτομές διαφορετικών προδιαγραφών στα δύο μονοθέσιά της και ο George Russell δεν είχε καλό γύρο, καθώς περιορίστηκε στη 15η θέση.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν o Esteban Ocon και ο Alex Albon, που τοποθέτησε την ταχύτατη στις ευθείες Williams, ανάμεσα στις δύο Alpine. Στη συμπλήρωση του πρώτου 10λεπτου, ο Kevin Magnussen έχασε το πίσω μέρος της Haas στο chicane και έξυσε τον τοίχο με το δεξί μέρος της εμπρός αεροτομής, συνεχίζοντας ακάθεκτος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!