F1-GP Μαϊάμι FP1: «1-2» για τη Mercedes

Οι δύο οδηγοί της Mercedes σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους, καθώς άφησε τη γρήγορη προσπάθεια με καινούργιο σετ μαλακής γόμας για την τελευταία στιγμή.

F1-GP Μαϊάμι FP1: «1-2» για τη Mercedes

Οι δύο οδηγοί της Mercedes σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους, καθώς άφησε τη γρήγορη προσπάθεια με καινούργιο σετ μαλακής γόμας για την τελευταία στιγμή.

Στην ασφαλτοστρωμένη εκ νέου πίστα του Μαϊάμι, οι οδηγοί δυσκολεύονταν αρχικά να βρουν πρόσφυση. Φέτος, τα χαλίκια της ασφάλτου είναι στρωμένα ώστε να βρίσκονται πιο μακριά μεταξύ τους, προσφέροντας περισσότερη πρόσφυση. Ωστόσο, εκτός γραμμής ο ασφαλτοτάπητας ήταν πολύ ολισθηρός, επειδή είναι καινούργιος.

O George Russell ξεκίνησε το FP1 με ένα εξάρτημα εξέλιξης στο σύστημα διεύθυνσης της Mercedes, ωστόσο αυτό έκανε το τιμόνι πολύ βαρύ για τον Βρετανό. Ο Russell ζήτησε από την ομάδα να αλλάξει το σύστημα διεύθυνσης, μία διαδικασία που κόστισε περίπου μισή ώρα. Ωστόσο, ο Russell κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών.

Η Mercedes, η οποία σε αντίθεση με τις υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες χρησιμοποίησε τη μέση γόμα και όχι τη σκληρή για το πρώτο μισό της διαδικασίας, και έπειτα από την κόκκινη σημαία αποφάσισε να επιδοθεί σε ορισμένες προσομοιώσεις αγώνα. Αμφότεροι οι οδηγοί άφησαν για την τελευταία στιγμή το γρήγορο γύρο με καινούργιο σετ μαλακής γόμας, για να εκμεταλλευτούν την επιπλέον πρόσφυση που θα προσέφερε ο ακόμα χλωρός ασφαλτοτάπητας, που στρώνεται συνεχώς με γόμα στην αγωνιστική γραμμή. Όσο περισσότερο στρωμένη είναι η πίστα με γόμα, τόσο πιο ακριβή είναι τα δεδομένα για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.

O Lewis Hamilton συμπλήρωσε το «1-2» της Mercedes, 2 δέκατα του δλ. πίσω από τον team-mate του. Η γερμανική ομάδα πιστεύει ότι επειδή η πίστα του Μαϊάμι ενεργοποιεί περισσότερο τα εμπρός ελαστικά, θα είναι σε καλύτερη φόρμα από ό,τι στο Μπακού. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc με τη Ferrari, ο οποίος είχε κάνει και αυτός ένα γρήγορο γύρο στα τελευταία λεπτά, αλλά με μεταχειρισμένο σετ ελαστικών. Ο Μονεγάσκος χρησιμοποιεί το δεύτερο φετινό του κιβώτιο (και ανέφερε στη δοκιμαστική εκκίνηση ότι είχε αργά ανεβάσματα σχέσεων), και δεύτερη MGU-K, αμφότερα χωρίς ποινή.

Η προσπάθεια του Leclerc ήταν αρκετή για να τον φέρει εμπρός από τον Max Verstappen. O Ολλανδός οδηγός της Red Bull βγήκε λίγο εκτός γραμμής στην 4η στροφή της πρώτης του γρήγορης προσπάθειας με τη μαλακή γόμα και έχασε χρόνο στο πρώτο sector. O έτερος οδηγός της Πρωταθλήτριας ομάδας, Sergio Perez, βρέθηκε εκτός δεκάδας. Πίσω από τον Verstappen, στην 5η θέση, κατετάγη ο Carlos Sainz με τη δεύτερη Ferrari.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Μαϊάμι

Πολύ καλό χρόνο σημείωσε o Pierre Gasly με την Alpine, για να βρεθεί στην 5η θέση, εμπρός από τις δύο Aston Martin, των Fernando Alonso και Lance Stroll. Λίγο μετά τη συμπλήρωση μισής ώρας, ο Nico Hulkenberg βγήκε εκτός αγωνιστικής γραμμής στη στροφή 3 και προσέκρουσε στον τοίχο με το πίσω μέρος της Haas, προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας για 9 λεπτά με κόκκινη σημαία. Ωστόσο, ο χρόνος του Γερμανού ήταν αρκετά καλός για να του δώσει την 9η θέση.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Esteban Ocon με τη δεύτερη Alpine. O Γάλλος χρησιμοποιεί αυτό το Σαββατοκύριακο το δεύτερο φετινό κινητήρα εσωτερικής καύσης, turbo και ηλεκτροκινητήρες MGU-H και MGU-K, ενώ η McLaren έχει τοποθετήσει τη δεύτερη μπαταρία και μονάδα ηλεκτρονικών ελέγχου στο μονοθέσιο του Oscar Piastri, που κατετάγη 12ος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!