F1 – George Russell: H παραμονή του Hamilton «με έσωσε»

Ο οδηγός της Mercedes, George Russell, πιστεύει ότι η απόφαση του Lewis Hamilton να παραμείνει στη Formula 1 «έσωσε» τον ίδιο, καθώς δεν μπορούσε να κατηγορηθεί για την πτώση απόδοσης της γερμανικής ομάδας.

F1 – George Russell: H παραμονή του Hamilton «με έσωσε»

Ο οδηγός της Mercedes, George Russell, πιστεύει ότι η απόφαση του Lewis Hamilton να παραμείνει στη Formula 1 «έσωσε» τον ίδιο, καθώς δεν μπορούσε να κατηγορηθεί για την πτώση απόδοσης της γερμανικής ομάδας.

Ο George Russell δήλωσε ανακουφισμένος που ο team-mate του στη Mercedes, Lewis Hamilton αποφάσισε να συνεχίσει την πορεία του στη Formula 1, έπειτα από τον απογοητευτικό τρόπο με τον οποίο ολοκληρώθηκε η διεκδίκηση του τίτλου του 2021, με το «ανθρώπινο λάθος» του διευθυντή αγώνων Michael Masi να κρίνει την έκβαση του Πρωταθλήματος υπέρ του Max Verstappen.

O 25χρονος Russell δήλωσε ότι η παραμονή του Hamilton στη Mercedes και τη Formula 1, δεν επέτρεψε να αποδοθεί σε αυτόν η πτώση της απόδοσης της γερμανικής ομάδας πέρυσι και φέτος. Όπως δήλωσε ο Russell: «Κατά κάποιο τρόπο, το γεγονός ότι τον έχω team-mate με έσωσε. Αν είχε εγκαταλείψει τη Mercedes ή το άθλημα όταν ήρθα στην ομάδα, θα κατηγορούσαν εμένα για το βήμα προς τα πίσω που έκανε η ομάδα».

«Αλλά νομίζω ότι τώρα έχω αποδείξει τι αξίζω και τι μπορώ να κάνω, οπότε δεν υπάρχει πίεση από αυτή την άποψη. Είμαι εκεί για να κάνω τη δουλειά μου όσο το δυνατόν καλύτερα και νομίζω ότι βρίσκομαι σε πολύ καλή θέση. Οπότε δεν ανησυχώ για τα στατιστικά ή για το αν είμαι στο ρυθμό του Lewis ή οτιδήποτε άλλο, γιατί νιώθω ότι το έχω ήδη αποδείξει αυτό τον τελευταίο χρόνο».

Ο γερμανικός Τύπος αναφέρει πως το τμήμα μονάδων ισχύος της Mercedes HPP διαπίστωσε ότι θραύσματα που είχαν εισέλθει στον κύλινδρο του V6 του George Russell, που αστόχησε στο GP Αυστραλίας και προκάλεσε τη φωτιά που ανάγκασε τον Βρετανό να εγκαταλείψει τον αγώνα. Πέραν του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ανεπανόρθωτες ζημιές έχουν υποστεί από τη φωτιά το turbo και η MGU-H.

 

H Mercedes αναμένεται να τοποθετήσει 2ο φετινό κινητήρα στο μονοθέσιο του Russell για το GP Αζερμπαϊτζάν, τον 4ο μόλις αγώνα της σεζόν από τους 23 συνολικά. Αυτό σημαίνει ότι αργότερα στη σεζόν είναι σχεδόν δεδομένο ότι ο Russell θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει 4ο κινητήρα, και θα δεχθεί ποινές για αυτό. Οι τεχνικοί της Mercedes HPP προσπαθούν ακόμα να διαπιστώσουν αν θα καταφέρουν να σώσουν τη μπαταρία και τα ηλεκτρονικά ελέγχου που χρησιμοποιούσε στο Albert Park ο Russell.

Η Mercedes έχει επίσης αναφέρει ότι θα κάνει μηχανικές αναβαθμίσεις στην ανάρτηση για να βελτιώσει τη συμπεριφορά της W14. Αυτή τη στιγμή, με την απόσταση του δαπέδου της Mercedes από το έδαφος να μεταβάλλεται σημαντικά, το μονοθέσιο λειτουργεί εκτός του ιδανικού πλαισίου συνθηκών. Αυτό οδηγεί στην ξαφνική απώλεια και ανάκτηση αεροδυναμικού φορτίου, η οποία κάνει απρόβλεπτη τη συμπεριφορά του.

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η γερμανική ομάδα θα ακολουθήσει την κατεύθυνση που έχει χαράξει η Red Bull, υιοθετώντας την πρακτική της μη γραμμικής απόκριση της ανάρτησης. Αντιθέτως, η συμπεριφορά της ανάρτησης εξαρτάται από το αεροδυναμικό φορτίο που αναπτύσσει το μονοθέσιο της Red Bull.

Σκοπός αυτής της πρακτικής είναι να διατηρείται το δάπεδο -κρίσιμο για την παραγωγή αρνητικής άντωσης- όσο το δυνατόν περισσότερο παράλληλο με το έδαφος, βελτιώνοντας την αεροδυναμική απόδοση. Οι αλλαγές αναμένεται να εφαρμοστούν στα εσωτερικά εξαρτήματα της ανάρτησης της Mercedes και δεν θα είναι ορατές.

F1 - George Russell (Mercedes), GP Αυστραλίας 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!