F1-GP Σαουδικής Αραβίας FP3: Ο Verstappen 0,6 δλ. μπροστά

Στην τελευταία διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Max Verstappen, ο οποίος χρησιμοποιεί σήμερα καινούργιο κιβώτιο, βρέθηκε 0,6 δλ. εμπρός από τον team-mate του στο «1-2» της Red Bull, με τις δύο Aston Martin να ακολουθούν στον πίνακα των χρόνων.

F1-GP Σαουδικής Αραβίας FP3: Ο Verstappen 0,6 δλ. μπροστά

Στην τελευταία διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Max Verstappen, ο οποίος χρησιμοποιεί σήμερα καινούργιο κιβώτιο, βρέθηκε 0,6 δλ. εμπρός από τον team-mate του στο «1-2» της Red Bull, με τις δύο Aston Martin να ακολουθούν στον πίνακα των χρόνων.

O Max Verstappen ήταν άπιαστος στην τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας στη Jeddah, με προβάδισμα 0,6 δλ. από τον έτερο οδηγό της Red Bull, Sergio Perez, ο οποίος κατέλαβε τη 2η θέση στην κατάταξη, εμπρός από τους δύο οδηγούς της Aston Martin.

Στην ομάδα της Red Bull, διαχωρίστηκαν οι στρατηγικές, με τον Max Verstappen να χρησιμοποιεί τη σκληρή γόμα, και τον Sergio Perez τη μαλακή, έχοντας κάνει την αντίθετη επιλογή στο FP1. Έπειτα από τα παράπονα του Verstappen με τα κατεβάσματα στο κιβώτιο εχθές, η Red Bull αντικατέστησε την μονάδα 8 σχέσεων και στο μονοθέσιο του Ολλανδού, όπως έχει κάνει από εχθές σε αυτό του Perez.

Στο μέσο περίπου της διαδικασίας, o Perez ανέφερε ότι η ισορροπία της Red Bull ήταν διαφορετική στις αργές στροφές, αλλά ήταν ικανοποιημένος με την πρόσφυση που είχε, αλλά ανέφερε ότι το πεντάλ του φρένου βυθιζόταν πολύ στη φουρκέτα της 13.

Πίσω από τις Red Bull, μόλις μισό δευτερόλεπτο χώριζε τους οδηγούς από την 3η έως την 15η θέση. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στις πολυάριθμες τυφλές στροφές, τονίστηκε και πάλι ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών όταν ο Verstappen εμπόδισε τον Lando Norris σε ένα γρήγορο γύρο. Ο μηχανολόγος αγώνα του Ολλανδού, Gianpiero Lambiase, απολογήθηκε, όπως έκανε και ο Verstappen προς τον Norris.

Καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Σαουδικής Αραβίας

Η Aston Martin ξεκίνησε τη διαδικασία, ακολουθώντας την πάγια τακτική της που τις βλέπει να κάνουν έναν αναγνωριστικό γύρο με τα σετ ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουν στον αγώνα, καθώς πιστεύουν ότι έχοντας περάσει ένα θερμικό κύκλο (όπου συνήθως η γόμα σκληραίνει λίγο ως αποτέλεσμα, κάτι που συνήθως δεν είναι επιθυμητό), θα συμπεριφέρονται καλύτερα.

Στο στρατόπεδο της Mercedes, οι μηχανολόγοι σε συνεργασία με τους οδηγούς προσπαθούν να κατανοήσουν καλύτερα την καινούργια κατεύθυνση που έχουν πάρει, που πιθανότατα περιλαμβάνει και το στήσιμο του μονοθεσίου, το οποίο φαινόταν πιο υπάκουο στις εντολές των οδηγών του σήμερα. O Lewis Hamilton βρέθηκε εντός ενός δέκατου από τις δύο Aston Martin, όπως και ο Charles Leclerc.

Η απόδοση της Ferrari παραμένει το μεγάλο ερωτηματικό, καθώς φαίνεται ότι χρησιμοποιεί πολύ πιο συντηρητικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος για να την προστατεύσει, και δεν είναι γνωστό πόση απόδοση μπορεί να βρει στις κατατακτήριες δοκιμές, οι οποίες αναμένεται να είναι το δυνατό της σημείο. Ωστόσο, στην πρώτη του προσπάθεια, ο Charles Leclerc είχε υπερβολική υποστροφή στην 22.

Οι δύο McLaren έδειξαν πολύ ανταγωνιστικές και βρέθηκαν στην 7η και 8η θέση μπροστά από αμφότερες τις Alpine, οι οποίες είχαν δείξει δυνατές στις γρήγορες στροφές στο FP2 και σε θέσει να εισέλθουν σε μάχη με τις Mercedes. Άλλωστε, ο Pierre Gasly ήταν 9ος, μπροστά από τους Carlos Sainz και George Russell.

Ο Esteban Ocon είχε μία στιγμή αποσταθεροποίησης του πίσω μέρους του γαλλικού μονοθεσίου στη στροφή 9, η οποία θα μπορούσε να είχε μετατραπεί σε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα. Στη μάχη της δεκάδας θα προσπαθήσουν να εισέλθουν και οι οδηγοί της Alfa Romeo.

Ο Nyck de Vries δεν συμμετείχε στο FP3, καθώς η ομάδα βρήκε ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος (της Honda), στο μονοθέσιο του Ολλανδού και την αντικατέστησε προληπτικά. Αξίζει να αναφερθεί ότι εχθές, ο επικεφαλής της AlphaTauri, Franz Tost, δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται τους μηχανολόγους της ομάδας, επειδή ξεκίνησε απογοητευτικά και τη φετινή σεζόν, ενώ οι προσδοκίες της ήταν υψηλότερες σύμφωνα με τα δεδομένα των προσομοιώσεων.

Το FP3 του GP Σαουδικής Αραβίας, όπως και το FP1, διεξάγεται σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες σε σύγκριση με αυτές που θα επικρατούν στις νυχτερινές κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. H Pirelli ανέβασε τις ελάχιστες πιέσεις τον ελαστικών κατά 1 psi, γεγονός που θα αλλάξεις λίγο τη συμπεριφορά των μονοθέσιων.

Οι οδηγοί χρησιμοποιούν αυτή την περίοδο ελεύθερων δοκιμών για να προετοιμαστούν για τις κατατακτήριες δοκιμές. Το δύσκολο θα είναι να φέρουν τα ελαστικά τους στις κατάλληλες θερμοκρασίες στον πρώτο γύρο, για αυτό και είδαμε πολλούς να βελτιώνουν στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!