F1: Τα προβλήματα αξιοπιστίας της McLaren στο GP Μπαχρέιν

O επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andrea Stella, έριξε φως στα προβλήματα αξιοπιστίας που έπληξαν τη McLaren στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Μπαχρέιν.

F1: Τα προβλήματα αξιοπιστίας της McLaren στο GP Μπαχρέιν

O επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andrea Stella, έριξε φως στα προβλήματα αξιοπιστίας που έπληξαν τη McLaren στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Μπαχρέιν.

Ο πρώτος αγώνας του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1 ήταν πολύ κακός για την ομάδα της McLaren. Ο Lando Norris αναγκάστηκε να επισκεφθεί τα pits 6 φορές (περίπου ανά 10 γύρους) στο GP Μπαχρέιν, για αναπλήρωση αέρα στο πνευματικό σύστημα επαναφοράς των βαλβίδων του κινητήρα, που παρουσίασε απώλεια πίεσης.

Ο Oscar Piastri εγκατέλειψε στο 12ο γύρο με πρόβλημα ηλεκτρικών, αφότου η προσπάθεια επίλυσης του θέματος με αντικατάσταση του τιμονιού απέτυχε. Ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andrea Stella, δήλωσε για το πρόβλημα στο μονοθέσιο του Piastri: «Η ηλεκτρονική βλάβη βρισκόταν πιο κάτω στη στήλη του τιμονιού. Έτσι, δεν ήταν στο τιμόνι το πρόβλημα. Πιθανότατα ήταν ένα πρόβλημα με την καλωδίωση. Το ερευνούμε. Δεν μπορούσε να διορθωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα».

Όσον αφορά τον Norris, η McLaren τον διατήρησε στην πίστα για να συλλέξει δεδομένα, καθώς ήταν η ομάδα που συμπλήρωσε τα λιγότερα χιλιόμετρα στο τεστ προετοιμασίας στο Sakhir και το άλλο μονοθέσιό της είχε ήδη εγκαταλείψει. Επίσης, η ομάδα ήλπιζε σε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στους τελευταίους γύρους. Εντέλει, ο Norris τερμάτισε στη 17η θέση, δύο γύρους πίσω από τον νικητή Max Verstappen.

O Stella δήλωσε για το πρόβλημα στο μονοθέσιο του Norris: «Υπήρξε διαρροή πίεσης στο πνευματικό σύστημα του μονοθεσίου του Lando. Ανακαλύψαμε αυτή τη διαρροή σχετικά σύντομα στον αγώνα. Τότε ξέραμε ότι ήταν δυνατόν να κάνουμε μόνο 10, 11 γύρους κάθε φορά πριν χρειαστεί να το ξαναγεμίσουμε».

«Αποφασίσαμε να παραμείνουμε στον αγώνα, αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε να μείνουμε μόνο ένα γύρο μακριά από τον πρωτοπόρο στους τελευταίους 10 γύρους. Στη συνέχεια, αν υπήρχε αυτοκίνητο ασφαλείας, θα προσπαθούσαμε να δούμε αν υπήρχε κάποια ευκαιρία. Κάναμε 6 pit stop».

Ο Norris αστειεύτηκε για την κατάσταση: «Νομίζω ότι το καλύτερο πράγμα ήταν ότι οι μηχανικοί έκαναν πολλή εξάσκηση στα pit stop. Αυτό είναι το μεγαλύτερο θετικό σημείο της σημερινής ημέρας. Νομίζω ότι ο ρυθμός αγώνα ήταν εντάξει σήμερα. Θα μπορούσαμε να είχαμε σημειώσει τουλάχιστον ένα βαθμό σήμερα. Είναι κρίμα που είχαμε προβλήματα».

Δείτε τον οδηγό του MotorOne.gr για τη σεζόν του 2023 στη Formula 1

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!