F1-Τεστ Μπαχρέιν: Ο Max Verstappen ταχύτερος της 1ης ημέρας

Ο Max Verstappen βελτίωσε ελάχιστα την πρωινή επίδοσή του στην πρώτη ημέρα του τεστ προετοιμασίας της Formula 1 για τη φετινή σεζόν, και παρέμεινε στην πρώτη θέση, με διαφορά μόλις 29 χλστ. του δλ. από τον Fernando Alonso.

F1-Τεστ Μπαχρέιν: Ο Max Verstappen ταχύτερος της 1ης ημέρας

Ο Max Verstappen βελτίωσε ελάχιστα την πρωινή επίδοσή του στην πρώτη ημέρα του τεστ προετοιμασίας της Formula 1 για τη φετινή σεζόν, και παρέμεινε στην πρώτη θέση, με διαφορά μόλις 29 χλστ. του δλ. από τον Fernando Alonso.

O Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός της πρώτης ημέρα του τριήμερου τεστ δοκιμών προετοιμασίας πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν της Formula 1. O Ολλανδός ήταν ο μοναδικός πιλότος που οδήγησε πρωί και απόγευμα, συμπληρώνοντας 157 γύρους συνολικά, δηλαδή σχεδόν 850 χλμ. Η Red Bull έδειξε να μην αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα και είχε ένα πολύ σταθερό μονοθέσιο, το οποίο έδειχνε να ανταποκρίνεται στις εντολές του οδηγού του.

Περίπου στο μέσο της απογευματινής διαδικασίας, ο Max Verstappen βελτίωσε την πρωινή του επίδοση κατά περίπου 1 δέκατο του δλ., με ένα καινούργιο σετ μέσης γόμας, ωστόσο ο Ολλανδός βγήκε εκτός πίστας τόσο στην 4η, όσο και στην τελευταία στροφή, με τη δεύτερη έξοδο να του κοστίζει χρόνο. Λίγο αργότερα, στην πίστα βγήκε με ένα νέο σετ μέσης γόμας και ο Charles Leclerc με τη Ferrari, αλλά ο γύρος του Μονεγάσκου -με μία στιγμή έντονης υπερστροφής- ήταν 1,15 δλ. πιο αργός. Ωστόσο, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο διέφεραν τα προγράμματα των δύο ομάδων και η διαφορά σε φορτίο καυσίμου θα μπορούσε να δικαιολογήσει αυτή τη διαφορά. Η Ferrari εξακολουθούσε να παρουσιάζει το πιο έντονο porpoising από όλα τα μονοθέσια.

Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι η νέα RB19 φαίνεται να μην έχει βασικά προβλήματα. Επίσης, ο Βρετανός ανέφερε ότι ο Verstappen είχε ήδη αρχίσει να εισέρχεται σε λεπτομέρειες όσον αφορά τη συμπεριφορά του μονοθεσίου, κάτι που αποτελεί καλό δείγμα για τόσο αρχικό στάδιο. Ωστόσο, όπως συνέβη και το πρωί, η Red Bull αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τους γρύλους ανύψωσης του μονοθεσίου στα pit stop. Το πρωί ήταν ο εμπρός, το απόγευμα ο πίσω.

Περίπου 50 λεπτά πριν από τη λήξη της διαδικασίας, ο Fernando Alonso έκανε έναν πολύ γρήγορο χρόνο, με νέο σετ μέσης γόμας ελαστικών στην Aston Martin, για να καταλήξει μόλις 29 χλστ. του δλ. πίσω από τον Verstappen, έχοντας σημειώσει το ταχύτερο πέρασμα από το τελευταίο sector. Μόνο η ομάδα γνωρίζει αν είχε ελαφρύ φορτίο καυσίμου ο Ισπνανός. O Leclerc ακολούθησε με καινούργιο σετ C3 της Pirelli, για να βρεθεί 0,4 δλ. πίσω από το δίδυμο της κορυφής και τον πρωινό χρόνο του team-mate του.

O Verstappen, πραγματοποίησε πολλά stint πολλών γύρων το απόγευμα με τους χρόνους του να είναι σταθερά στο 1:36. Προσομοίωση αγώνα έκανε και ο Lewis Hamilton, (με σετ ελαστικών C3, C2 και C1). Μόλις 17 λεπτά πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Lando Norris σημείωσε τον 5ο ταχύτερο χρόνο, λίγο πριν αρχίσουν οι δοκιμές VSC και κίτρινων σημαιών, για να περάσει την τελευταία στιγμή εμπρός από τον Lewis Hamilton.

Η McLaren αντιμετώπισε κάποια προβλήματα, καθώς υπήρχε μεγάλη κίνηση των αεροδυναμικών βοηθημάτων επάνω από τους εμπρός τροχούς, που αποτελούν μέρος της διάταξης των αεραγωγών των φρένων. Συνεπώς, ο Lando Norris έχασε περισσότερο από 2 ώρες. Οι μηχανικοί έβαλαν ταινία στην περιοχή και τη θέρμαιναν με πιστόλια άερα και έστειλαν το μονοθέσιο ξανά στην πίστα. Αναφέρθηκε ότι ενδέχεται να πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος.

Παρών στα pits της Mercedes ήταν ο Βέλγος πρώην οδηγός της F1, Jerome D’Ambrosio, τέως επικεφαλής της ομάδας της Venturi στη Formula E, που φαίνεται ότι έχει αναλάβει κάποιο ρόλο υπεύθυνου εντός της γερμανικής ομάδας, σύμφωνα με τον Anthony Davidson, ο οποίος εκτελεί χρέη οδηγού προσομοιωτή στο Brackley.

Έπειτα από το πρωινό τετράωρο, η Alfa Romeo ήταν ευχαριστημένη από την ισορροπία του νέου της μονοθεσίου. Ωστόσο, ο Valtteri Bottas είχε αρκετές εξόδους από την πίστα και έδειχνε να παλεύει αρκετή υποστροφή. Αδύναμο εμπρός άξονα έδειχνε να έχει η AlphaTauri, η οποία εμφάνιζε και porpoising.

O επικεφαλής της Aston Martin, Mike Krack, δήλωσε ότι η ομάδα θα διαπιστώσει την επόμενη εβδομάδα αν ο Lance Stroll θα έχει τη δυνατότητα να αγωνιστεί στην πρεμιέρα της σεζόν. Ο Γερμανός δεν έδωσε λεπτομέρειες όσον αφορά τον τραυματισμό του Stroll, ισχυριζόμενος ότι αποτελεί προσωπικό ζήτημα του Καναδού, αλλά ανέφερε ότι τραυμάτισε τον καρπό και το χέρι του.

Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, ο Stroll υπέστη κατάγματα σε αμφότερους τους καρπούς, αλλά μόνο ο ένας εγχειρήθηκε. Άλλοι αναφέρουν ότι υπέστη κάταγμα μόνο στον ένα καρπό… Ο Fernando Alonso έχασε λίγο χρόνο το απόγευμα, επειδή προκλήθηκε ζημιά το δάπεδο της Aston Martin κατά τη διάρκεια ενός pit stop, καθώς το μονοθέσιο κατέβηκε από τους γρύλους.

Από την πλευρά της, η Alpine αναγκάστηκε να συγκολλήσει με ταινία το δεξιό καθρέπτη της A523 στα με τα υποστηρίγματά του, καθώς είχε χαλαρώσει. Το γαλλικό μονοθέσιο ήταν ένα από αυτά που παρουσίασαν από τις πιο έντονες ταλαντώσεις, αλλά όχι στο βαθμό της Ferrari. H Williams έδειχνε αρκετά νευρική στην αρχή της απογευματινής διαδικασίας στα χέρια του 22χρονου Αμερικανού Logan Sargeant, που βρέθηκε στη 10η θέση.

Η Haas διέθετε στην πίστα ένα… λιλιπούτειο pit wall, μόλις τριών θέσεων. Η αμερικανική ομάδα διαπίστωσε ότι υπήρχαν δύο θέσεις στο pit wall της που δεν χρησιμοποιούσε ποτέ και αποφάσισε να μειώσει το βάρος και τον όγκο του pit wall στο ελάχιστο δυνατό. Με αυτό τον τρόπο, η Haas θα εξοικονομήσει 250.000 δολάρια σε μεταφορικά έξοδα κατά τη διάρκεια της χρονιάς, τα οποία θα έχει τη δυνατότητα να επενδύσει αλλού.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!