F1-Τεστ Μπαχρέιν: Οι δοκιμές του 2023 ξεκίνησαν

O Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρωινή περίοδο της πρώτης ημέρας του τριήμερου τεστ της Formula 1 στο Μπαχρέιν, που ξεκίνησε σήμερα.

F1-Τεστ Μπαχρέιν: Οι δοκιμές του 2023 ξεκίνησαν

O Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρωινή περίοδο της πρώτης ημέρας του τριήμερου τεστ της Formula 1 στο Μπαχρέιν, που ξεκίνησε σήμερα.

Ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρωινή περίοδο της πρώτης ημέρας του τριήμερου τεστ προετοιμασίας των ομάδων της Formula 1 για την καινούργια σεζόν. Προς το τέλος της τετράωρης διαδικασίας, ο Ολλανδός τοποθέτησε ένα καινούργιο σετ ελαστικών μέσης γόμας, για να σημειώσει χρόνο 0,3 δλ. ταχύτερο από αυτόν του Carlos Sainz με τη Ferrari, που ήταν επικεφαλής μέχρι τότε, με αντίστοιχο προβάδισμα επί του Verstappen, έχοντας και αυτός χρησιμοποιήσει τη μέση γόμα.

Ωστόσο, οι χρόνοι δεν έχουν σημασία σε τόσο αρχικά στάδια. Ο χρόνος του Verstappen ήταν 2,5 δλ. πίσω από την pole position του 2022. Οι Verstappen και Sainz έδειχναν να πιέζουν λίγο περισσότερο από τους υπόλοιπους εξαρχής. Ο Sainz είχε αρκετές εξόδους από την πίστα, καθώς έδειχνε να προσπαθεί να πιέσει, ενώ και ο Verstappen βρέθηκε εκτός σε μερικές περιστάσεις. Αρκετά μονοθέσια έδειχναν αρκετά άκαμπτα, όπως η Red Bull όταν συνάντησε μία από τις πιο έντονες ανομοιομορφίες του ασφαλτοτάπητα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.

Ωστόσο, είναι ακόμα πολύ νωρίς για οποιοδήποτε συμπέρασμα, καθώς οι ομάδες βρίσκονται ακόμα στην αρχική εξερεύνηση των χαρακτηριστικών των νέων μονοθεσίων. Ένα από τα πράγματα που δοκιμάζουν οι ομάδες είναι πόσο κοντά στο έδαφος μπορούν να ρυθμίσουν το μονοθέσιο. Η Ferrari ενδέχεται να βρισκόταν σε αυτή τη διαδικασία, καθώς ήταν εμφανές ότι η SF-23 είχε πιο έντονο porpoising από τα υπόλοιπα μονοθέσια.

Το φαινόμενο δεν πρόκειται να εξαλειφθεί πλήρως φέτος, αλλά η εμφάνισή του δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι για την απόδοση. Άλλο ένα μικρό πρόβλημα που αντιμετώπισε η Ferrari, ήταν η βύθιση του αμαξώματος στην άκρη του ρύγχους, κάτι το οποίο διορθώθηκε άμεσα, καθώς δεν είχε βιδωθεί επαρκώς κάτι. Στην 3η θέση των χρόνων βρέθηκε ο Alex Albon με τη Williams, 0,4 δλ. πίσω από τον Sainz, έχοντας συμπληρώσει τους περισσότερους γύρους από όλους τους οδηγούς (74), δύο περισσότερους από τον Sainz. Πίσω από τον Albon, στην 4η θέση κατετάγη ο Guanyu Zhou με την Alfa Romeo.

Ως συνήθως, η Mercedes «πετούσε» κάτω από το ραντάρ, χωρίς να πιέζει για ανταγωνιστικούς χρόνους. Ο George Russell διέθετε δύο αισθητήρες επάνω στο τιμόνι, των οποίων τα μωβ καλώδια ήταν εμφανή στα πλάνα μέσα από το cockpit, οι οποίοι μετρούν τις ταλαντώσεις Πολλές ομάδες εφάρμοσαν βαφή flow-visualization, η οποία κάνει ορατή τη συμπεριφορά του αέρα επάνω στο αμάξωμα.

Ο Nico Hulkenberg είχε αρκετά μπλοκαρίσματα φρένων με τη Haas και έχοντας καβαλήσει λίγο άτσαλα ένα kerb, έχασε ένα κομμάτι του εμπρός μέρος του δαπέδου, εκεί όπου βρίσκονται τα κανάλια που διώχνουν προς τα πλαϊνά το διαταραγμένο αέρα από την περιστροφή των εμπρός ελαστικών.


Στα πρώτα 10 λεπτά της διαδικασίας, ο Βραζιλιάνος Felipe Drugovich, που αντικαθιστά τον τραυματία Lance Stroll στο cockpit της Aston Martin, αναγκάστηκε να σταματήσει στην 4η στροφή, λόγω προβλήματος ηλεκτρονικών (σε κάποιο αιθητήρα) με την AMR23, το οποίο κόστισε περίπου 2 ώρες στην ομάδα. Ακινητοποιημένη στα pits παρέμεινε για αρκετή ώρα και η Alpine του Pierre Gasly με τους μηχανικούς της γαλλικής ομάδας να εργάζονται στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!