F1 – GP Μεξικού FP3: «1-2» για τη Mercedes

H Mercedes έδειξε πολύ δυνατή στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, καταλαμβάνοντας τις δύο πρώτες θέσεις με μεγάλη διαφορά από τον 3ο, Max Verstappen.

F1 – GP Μεξικού FP3: «1-2» για τη Mercedes

H Mercedes έδειξε πολύ δυνατή στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, καταλαμβάνοντας τις δύο πρώτες θέσεις με μεγάλη διαφορά από τον 3ο, Max Verstappen.

O George Russell σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην περίοδο ελεύθερων δοκιμών Σαββάτου του GP Μεξικού, με διαφορά 0,15 δλ. από τον Lewis Hamilton, ο οποίος στις πρώτες του προσπάθειες είχε αρκετά μπλοκαρίσματα φρένων στην πρώτη στροφή. Όταν οι δύο οδηγοί της Mercedes τοποθέτησαν το δεύτερο σετ μαλακής γόμας στα μονοθέσιά τους, αρκετά νωρίτερα από τις Red Bull και Ferrari, «εκτέλεσαν» δύο πολύ γρήγορους γύρους και επέστρεψαν στα pits, για να μην τις πλησιάσει κανείς. Το γερμανικό στρατόπεδο είναι προσεκτικά αισιόδοξο ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών.

Οι χρόνοι των Mercedes έδειχναν πολύ δυνατοί και το μεγαλύτερο κέρδος ήταν στις αργές στροφές, χωρίς όμως να γνωρίζουμε τις ρυθμίσεις κινητήρα που χρησιμοποίησε η γερμανική ομάδα. Ο Max Verstappen δεν φάνηκε να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από το στήσιμο της Red Bull και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη του προσπάθεια λόγω μπλοκαρίσματος φρένων στο πρώτο sector. Στο δεύτερο γρήγορο γύρο του, ο Ολλανδός ήταν σχεδόν μισό δλ. πίσω από τον Russell.

Μπλοκάρισμα φρένων, στη στροφή 13, την πιο αργή της πίστας, είχε και ο Sergio Perez. Φαίνεται ότι η Red Bull δεν μπορούσε να διατηρήσει τα ελαστικά της στο σωστό πλαίσιο θερμοκρασίας, ενώ η Mercedes φαίνεται να τα έφερνε στις ιδανικές θερμοκρασίες άμεσα. Οι Red Bull υστερούσαν και σε σύγκριση με τις Ferrari στις αργές στροφές.

Επίσης, μπλοκάρισμα φρένων στη στροφή 13 είχε και ο Charles Leclerc στον πρώτο του γρήγορο γύρο με το δεύτερο σετ μαλακή γόμας ελαστικών. Στη δεύτερη προσπάθειά του δεν κατάφερε να βελτιώσει και ο Μονεγάσκος έκανε παράπονα ότι η Ferrari δεν έστριβε καθόλου, λόγω υπερβολικής υποστροφής. Ο Leclerc βρέθηκε στην 5η θέση, μεταξύ των δύο Red Bull, ενώ ο Carlos Sainz ήταν 6ος, μόλις 16 χλστ. του δλ. εμπρός από τον Lando Norris.

O Βρετανός ανέφερε ότι η McLaren φαίνεται ανταγωνιστική στο Μεξικό, ιδίως στον ένα γρήορο γύρο. Πολύ κοντά στον Norris βρέθηκε ο Valtteri Bottas, εκμεταλλευόμενος την υψηλή τελική ταχύτητα της Alfa Romeo, όπως και ο Alex Albon με τη Williams, που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Μεταξύ των δύο προαναφερθέντων τοποθετήθηκε ο Yuki Tsunoda, με την AlphaTauri.

O team-mate του, Pierre Gasly έλεγε ότι δεν έχει καθόλου πρόσφυση στον πίσω άξονα στην έξοδο των στροφών, ενώ οι οδηγοί της Alpine δεν κατάφεραν να μπουν στην πρώτη δεκάδα. Ο Sebastian Vettel ανέφερε προβλήματα να φέρει τη θερμοκρασία του εμπρός αριστερού δισκόφρενου στα κατάλληλα επίπεδα, γεγονός που οδηγούσε σε συνεχή μπλοκαρίσματα φρένων, με την Aston Martin να μη δείχνει να βρίσκεται σε κορυφαία φόρμα. Ο Mick Schumacher είχε ένα τετ-α-κέ στο οποίο τραυμάτισε το πρώτο σετ ελαστικών μαλακής γόμας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!