F1: Προβλήματα με τα φρένα για τη Mercedes

Ο 7 φορές Πρωταθλητής της Formula 1, Lewis Hamilton, αποκάλυψε ότι η ομάδα της Mercedes αντιμετωπίζει προβλήματα με το σύστημα πέδησης του μονοθεσίου της καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής σεζόν.

F1: Προβλήματα με τα φρένα για τη Mercedes

Ο 7 φορές Πρωταθλητής της Formula 1, Lewis Hamilton, αποκάλυψε ότι η ομάδα της Mercedes αντιμετωπίζει προβλήματα με το σύστημα πέδησης του μονοθεσίου της καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής σεζόν.

Πριν από την εκκίνηση του GP ΗΠΑ, οι μηχανικοί της ομάδας της Mercedes εργάζονταν πυρετωδώς στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton, αντικαθιστώντας δίσκους, δαγκάνες και τακάκια των εμπρός φρένων. Αυτό συνέβη διότι ο Βρετανός οδηγός διέκρινε διαφορά στην απόκριση μεςταξύ των δύο εμπρός δισκόφρενων στους αναγνωριστικούς γύρους που κάνουν τα μονοθέσια πριν παραταχθούν στη σειρά εκκίνησης.

Με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό, ο Lewis Hamilton δήλωσε: «Αντιμετωπίζουμε προβλήματα με τα φρένα μας όλη τη χρονιά. Απλά με τον διαχωρισμό, βασικά. Όταν πατάς το φρένο, αντί και τα δύο εμπρός να εργάζονται στον ίδιο βαθμό, είτε το αριστερό, είτε το δεξί φρενάρει περισσότερο, επειδή το ένα έχει αναπτύξει υψηλότερη θερμοκρασία».

Πριν από το GP ΗΠΑ, ο Hamilton ανέφερε ότι στο μονοθέσιό του «είχαμε ένα τεράστιο διαχωρισμό θερμοκρασίας, το οποίο σήμαινε ότι βασικά, το αριστερό δεν λειτουργούσε στην πραγματικότητα. Για αυτό έπρεπε να αλλάξουν τα φρένα». Σε αυτό το πρόβλημα της Mercedes, σύμφωνα με τον Hamilton, συμβάλλει το γεγονός ότι τα μονοθέσια της Formula 1 χρησιμοποιούν ζάντες 18 ιντσών.

Τα καλύμματα στο εξωτερικό των τροχών των φετινών μονοθεσίων -για τον περιορισμό των ακανόνιστων στροβιλισμών από την περιστροφή τους, ώστε να διευκολύνονται οι μάχες στην πίστα- αφήνουν μόνο μία μικρή οπή εξαερισμού, κάνοντας τις θερμοκρασίες λειτουργίας κρίσιμες, παρότι τα καλύμματα εντός των οποίων περιέχονται τα δισκόφρενα έχουν πολύ μεγαλύτερη απόσταση από τις ζάντες σε σχέση με πέρυσι.

Ο Hamilton ανέφερε: «Είναι κάτι που έχουμε δει συχνά μέσα στη χρονιά με αυτά τα νέα, μεγαλύτερα καλύμματα. Οπότε, είναι κάτι που προσπαθούμε να διορθώσουμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι η Mercedes ανέφερε ότι θα αλλάξει σημαντικά το «DNA» του μονοθεσίου της για το 2023.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!