Η Aston Martin συνεχίζει τις προσπάθειες να χτίσει μία «dream team», ενισχύοντας το τεχνικό τμήμα της ομάδας της στη Formula 1. Ο Enrico Cardile, που ανέλαβε καθήκοντα ως επικεφαλής τεχνικό στέλεχος (CTO) της βρετανικής ομάδας το καλοκαίρι, ερχόμενος από τη Ferrari, προσέγγισε έναν παλιό γνωστό του, από τα χρυσά χρόνια του Michael Schumacher στη Scuderia στις αρχές της χιλιετίας.
Πρόκειται για τον 61 ετών Marco Fainello, ειδικό στις προσομοιώσεις. Ο Ιταλός είναι CTO της Danisi Engineering τα τελευταία 8 χρόνια και είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της Addfor. H τελευταία έχει αναπτύξει σε συνεργασία με τη VI-grade, το Sybille-Ρ, έναν αλγόριθμο βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη, ο οποίος στοχεύει να βελτιώσει την οδηγική εμπειρία και να ελαχιστοποιήσει την καθυστέρηση απόκρισης σε πλατφόρμες κίνησης, με στόχο την προώθηση της έρευνας προς εργαλεία ικανά να αναπαράγουν στον ψηφιακό κόσμο όσα συμβαίνουν στην πίστα ή στο δρόμο.
Με την ένθερμη σύσταση του Enrico Cardile, ο Fainello εντάσσεται στο προσωπικό της Aston Martin ως σύμβουλος και θα κληθεί μετακομίσει από τη λίμνη Garda της Ιταλίας όπου διαμένει στην Αγγλία, για να βρίσκεται κοντά στις πολυτελείς εγκαταστάσεις της ομάδας στο Silverstone. Στόχος της βρετανικής μάρκας είναι να διεκδικήσει τον παγκόσμιο τίτλο της F1 με το μονοθέσιο που σχεδιάζει ο Adrian Newey υπό τους νέους τεχνικούς κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ το 2026. Ίσως όχι από την επόμενη χρονιά, επειδή η δομή δεν είναι ακόμη ώριμη, αλλά με τον Newey ποτέ δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος.
Ο Marco Fainello είναι ένας σημαντικός τεχνικός που συνέβαλε στις επιτυχίες της Ferrari στην εποχή του Michael Schumacher. Προσχώρησε στη Scuderia το 1995 ως μηχανολόγος του Jean Alesi και στη συνέχεια του Schumacher, και το 1997 έγινε υπεύθυνος δυναμικής οχήματος, διατηρώντας αυτόν τον ρόλο μέχρι το 2004, όταν του ανατέθηκε η ανάπτυξη του πρώτου προσομοιωτή της Ferrari που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τη Moog.
Έγινε διευθυντής ανάπτυξης απόδοσης της Ferrari πριν μεταφέρει τις δεξιότητές του στο τμήμα αυτοκινήτων παραγωγής του Maranello το 2012. Εκεί ανέλαβε τη θέση του υπεύθυνου ανάπτυξης απόδοσης, εισάγοντας το καινοτόμο σύστημα Side Slip Control (SSC), το οποίο ελέγχει την πλαγιολίσθηση και χρησιμοποιείται σε όλα τα αυτοκίνητα της Ferrari, για να κάνει την εμπειρία πιο ευχάριστη.
Το 2013 επιμελήθηκε την εξέλιξη της θρυλικής 458 GTE στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στην κατηγορία GT, η οποία κατέκτησε τρεις τίτλους κατασκευαστών και δύο οδηγών. Το 2014 επιμελήθηκε την εξέλιξη της Ferrari FXX-K, ενός ειδικού μοντέλου παραγωγής για την πίστα, με αγωνιστικές επιδόσεις και ισχύ 1.050 ίππων. Στα τέλη του 2016, αποχώρησε από το Cavallino Rampante για να ξεκινήσει μια νέα περιπέτεια με την Addfor και την Danisi Engineering.



