Η Aston Martin κατάφερε να προσελκύσει έναν από τους πρώην συνεργάτες του Adrian Newey στη Red Bull να επιστρέψει στη Formula 1 για να συμβάλει στην ανάπτυξη των εργαλείων προσομοίωσης της ομάδας.
Ο Giles Wood, ο οποίος συνεργάστηκε στενά με τον Newey ως επικεφαλής του τμήματος προσομοίωσης και ανάλυσης της Red Bull, όταν η ομάδα κατέκτησε τέσσερις συνεχόμενους τίτλους με τον Sebastian Vettel, δέχθηκε να επιστρέψει στην F1 έπειτα από μια πρόσφατη συνεργασία με την Apple στον τομέα των αυτόνομων τεχνολογιών.
Ο Wood εντάχθηκε στην Aston Martin ως διευθυντής προσομοίωσης και δημιουργίας μοντέλων οχημάτων και θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην επίτευξη βελτιώσεων σε έναν τομέα που ο Newey έχει επισημάνει ως ελλιπή αυτή τη στιγμή.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Στο Grand Prix του Μονακό, ο Newey είχε δηλώσει ότι ο συσχετισμός του προσομοιωτή της Aston Martin με την πραγματικότητα στην πίστα δεν βρίσκεται στο επίπεδο που θα έπρεπε και θα απαιτούσε δύο χρόνια για να μπορεί η ομάδα να βασιστεί στα δεδομένα του. Η πρόσληψη του Wood θα ενισχύσει σημαντικά τις ελπίδες του Newey να τακτοποιηθούν τα πράγματα νωρίτερα.
Ο Wood διαθέτει τεράστια εμπειρία στην κατανόηση των εργαλείων προσομοίωσης, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στη F1 ως υπεύθυνος προσομοίωσης στη McLaren από το 2004, πριν μεταβεί στη Red Bull το 2006, όπου έγινε επικεφαλής μηχανολόγος και στη συνέχεια υπεύθυνος προσομοίωσης/ανάλυσης από το 2007 έως το 2014. Μετά από μια τριετία στη Red Bull Advanced Technologies από το 2014 έως το 2017, μετακόμισε στην Καλιφόρνια για να εργαστεί στην Apple.
Παράλληλα, η Aston Martin ενίσχυσε και το αεροδυναμικό της τμήμα. Σε αυτό, εργάζεται πλέον ως επικεφαλής αεροδυναμιστής ο Gioacchino ‘Jack‘ Vino, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην F1 με την ομάδα της Toyota το 2007, πριν περάσει για σύντομο χρονικό διάστημα στη Red Bull το 2010, για να μεταβεί μετά στη Renault.
Το 2012 προσχώρησε στη Mercedes, όπου εργάστηκε για 12 χρόνια, ανεβαίνοντας στην ιεραρχία για να γίνει επικεφαλής αεροδυναμιστής. Ο Vino έφυγε από τη Mercedes τον περασμένο Νοέμβριο και ξεκίνησε να εργάζεται στην Aston Martin το Μάρτιο.