Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, ο Carlos Sainz είχε την ευκαιρία να… ερωτευτεί το μονοθέσιο της νέας του ομάδας, της Williams, με το οποίο θα αγωνίζεται φέτος. Ο Ισπανός ήταν ο οδηγός που έκανε τα πρώτα χιλιόμετρα με την FW47 στην πίστα του Silverstone στην Αγγλία, πριν αναλάβει το απόγευμα ο team-mate του, Alex Albon, στα πλαίσια μίας ημέρας κινηματογράφησης, όπου επιτρέπεται μέγιστο όριο 200 χλμ. με ελαστικά επίδειξης, που είναι πιο αργά από τα αγωνιστικά.
Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μονοθεσίου που διαφέρουν από πέρυσι μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά στο κείμενο της παρουσίασης της FW47. Όσον αφορά την εξέλιξη της πίσω ανάρτησης από pull-rod σε push-rod, αξίζει να αναφερθεί ότι πέρυσι, η Williams χρησιμοποιούσε την πίσω ανάρτησης της Mercedes από το 2023.
Δεν είναι γνωστό ακόμα αν φέτος η Williams θα προμηθεύεται την ανάρτηση του 2024 (που έγινε push-rod στη Mercedes) ή του 2025. H αλλαγή γεωμετρίας έγινε από την ομάδα της Mercedes πέρυσι και τα εξαρτήματα της ανάρτησης τοποθετήθηκαν επάνω από το κιβώτιο, για να ελευθερωθεί χώρος στην περιοχή του διαχύτη, ώστε να ωφεληθεί η αεροδυναμική απόδοση. H FW47 γύρισε επίσης με μία καινούργια πίσω αεροτομή χαμηλού αεροδυναμικού φορτίου, που χαρακτηρίζεται από «κοψίματα» στα πίσω άκρα της, όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Williams, James Vowles, δήλωσε: «Είχαμε έναν αξιοπρεπή χειμώνα. Αλλά θα δούμε πού πραγματικά βρισκόμαστε μόνο όταν συγκριθούμε άμεσα με τους υπόλοιπους». Στόχος της βρετανικής ομάδας είναι να παλέψει για την 5η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχει καλύτερο ξεκίνημα στη φετινή χρονιά, καθώς δεν θα έχει 15 κιλά υπέρβαρο μονοθέσιο, όπως συνέβη πέρυσι.
Κατά τον Vowles, η FW47 «είναι μια εξέλιξη του περυσινού μονοθεσίου. Αν κοιτάξετε προσεκτικά, μπορείτε να δείτε χίλιες λεπτομέρειες που έχουν εξελιχθεί περαιτέρω. Έχουμε αγγίξει κάθε βίδα. Ας δούμε πού θα καταλήξουμε με αυτό. Νομίζω ότι οι θέσεις στο βάθρο είναι μάλλον απίθανες σε ένα κανονικό Σαββατοκύριακο. Αλλά αν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, πολλά είναι πιθανά με τους δύο κορυφαίους οδηγούς μας».
«Το κυριότερο είναι το εξής: θα μας δείτε να προοδεύουμε. Αλλά αυτό που έλεγα πάντα είναι ότι έχουμε επικεντρωθεί στο ’26, ’27 και ’28. Αναπτύσσουμε στοιχεία που έρχονται σε λειτουργία ως αποτέλεσμα αυτού. Έχουμε φέτος τεράστιες αλλαγές στις υποδομές που θα τεθούν σε λειτουργία. Ήμασταν 700 άτομα, τώρα είμαστε πάνω από 1.050 σήμερα και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα».
«Υπάρχουν πολλά ακόμη στα σκαριά. Όλα αυτά συμβαίνουν στο παρασκήνιο. Αυτό που θέλω να βεβαιωθώ είναι να μην παίρνουμε μόνο το βραχυπρόθεσμο, μικρό κέρδος εις βάρος του μακροπρόθεσμου. Είμαστε εδώ για να βεβαιωθούμε ότι θα επιστρέψουμε στην κατάκτηση Πρωταθλημάτων. Για να το πετύχουμε αυτό, θα χρειαστούμε λίγο περισσότερο χρόνο. Αλλά αυτή είναι η επένδυση που κάνουμε. Όπως είπα, προσέξτε την πορεία μας. Θα πρέπει να είναι καλή φέτος», κατέληξε ο Vowles.