F1: Το GP Κατάρ ήταν πιθανότατα ο τελευταίος αγώνας του Esteban Ocon με την Alpine

H ομάδα της Alpine αναμένεται να τοποθετήσει τον Jack Doohan στη θέση του Esteban Ocon στο μονοθέσιό της για το φινάλε της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Άμπου Ντάμπι, σε μία λύση που βολεύει και τις δύο πλευρές.

F1: Το GP Κατάρ ήταν πιθανότατα ο τελευταίος αγώνας του Esteban Ocon με την Alpine

H ομάδα της Alpine αναμένεται να τοποθετήσει τον Jack Doohan στη θέση του Esteban Ocon στο μονοθέσιό της για το φινάλε της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Άμπου Ντάμπι, σε μία λύση που βολεύει και τις δύο πλευρές.

Στο Grand Prix Κατάρ, ο Esteban Ocon πιθανότατα εκκίνησε τον τελευταίο αγώνα του με την ομάδα της Alpine στη Formula 1. O Γάλλος εκκίνησε από την τελευταία θέση, και ενεπλάκη σε μία σύγκρουση στην πρώτη στροφή του αγώνα (στην οποία δεν έφταιγε) και εγκατέλειψε επιτόπου.

Μετά τον τερματισμό, έγινε γνωστό ότι ο Γάλλος έχει συμφωνήσει να μην συμμετάσχει στον τελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Άμπου Ντάμπι με την Alpine. Ο Ocon θα προσχωρήσει στην ομάδα της Haas το 2025, και ζήτησε από την Alpine να τον αποδεσμεύσει για το τεστ της Τρίτης έπειτα από το τέλος της σεζόν στην πίστα της Yas Marina στο Άμπου Ντάμπι.

H γαλλική ομάδα ήταν πρόθυμη να συναινέσει, αλλά -μάλλον ο εκτελεστικός διευθυντής της, Flavio Briatore- απαίτησε αντάλλαγμα για την παραχώρηση. Ζήτησε από τον Ocon οδηγό, ήταν να παραχωρήσει το cockpit του στον τελευταίο αγώνα της φετινής χρονιάς, ώστε να αγωνιστεί ο Jack Doohan, ο Αυστραλός οδηγός που έχει υπογράψει συμβόλαιο με την ομάδα για το 2025. Αυτό θα επιτρέψει στον Doohan να προετοιμαστεί λίγο καλύτερα με την ομάδα σε ένα πραγματικό αγωνιστικό τριήμερο.

Αυτή η αντικατάσταση δεν είναι επίσημη ακόμα, αλλά ο επικεφαλής της ομάδας της Alpine, Oliver Oakes, επιβεβαίωσε: «Δεν νομίζω ότι έχει δοθεί ακόμη οριστική απάντηση, αλλά έχει συζητηθεί. Είναι προφανώς ελαφρώς περίπλοκο, διότι όσο κι αν είναι δικός μας, είναι επίσης βάση συμβολαίου οδηγός της Mercedes. Και προφανώς, ήθελε επίσης να αποδεσμευτεί νωρίτερα».

«Υποθέτω ότι θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι καλό να πάρουμε τον Jack νωρίς. Νομίζω ότι θα μπορούσες να πεις από την πλευρά του Esteban ότι είναι καλό να προχωρήσουμε νωρίς. Νομίζω ότι ταιριάζει σε όλους. Η συζήτηση ήταν αρκετά φυσική, πραγματικά. Ο Esteban ήταν επίσης μεγάλο κομμάτι αυτής της ομάδας. Και από τις δύο πλευρές, ταιριάζει και στους δύο».

Ο Toto Wolff δήλωσε ότι η συμφωνία της Mercedes με την Alpine για τον Ocon λήγει στο τέλος της χρονιάς, αλλά προσέθεσε: «Αν συμφωνούν ότι προς όφελος του μέλλοντος, υπάρχει μια καλύτερη λύση, που επιτρέπει στον Esteban να ετοιμαστεί νωρίτερα για τη Haas, και αυτό εξαρτάται από το αν θα οδηγήσει ή όχι στο Άμπου Ντάμπι, νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που συζητήσαμε σήμερα και θα το συζητήσουμε και αύριο».

Ο Oakes δήλωσε: «Υπάρχουν ακόμα κάποιες αλλαγές που πρέπει να γίνουν απόψε και ίσως αύριο το πρωί. Αλλά νομίζω ότι όλα φαίνεται να κινούνται προς μια κατεύθυνση που μπορεί να είναι μια καλή λύση για όλους. Για να δούμε». Έπειτα από την εκπληκτική 2η θέση στο GP Σάο Πάολο, ο Ocon δεν έχει βρεθεί στο επίπεδο του Pierre Gasly στους τελευταίους δύο αγώνες, αν και στο GP Κατάρ δεν είχε τις αναβαθμίσεις που χρησιμοποιούσε ο team-mate του.

Το σχόλιο του MotorOne

Η Alpine μάχεται για την 6η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, και ο Ocon συνέβαλε πάρα πολύ με τη 2η θέση στο GP Σάο Πάολο να επανέλθει η γαλλική ομάδα στη μάχη αυτή. Ο Ocon ήταν εκνευρισμένος στο GP Λας Βέγκας, υπονοώντας ότι δεν είχε τον ίδιο εξοπλισμό με τον Gasly. Αυτό σίγουρα συνέβη στο GP Κατάρ. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, ο Ocon δεν κατάφερε να προκριθεί πέραν του Q1, ενώ ο Gasly έφτασε στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών.

Η εμπειρία του Ocon θα ήταν χρήσιμη για το φινάλε της σεζόν, και ίσως η Alpine ρισκάρει τοποθετώντας στο cockpit έναν πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό, όπως ο Doohan. Ωστόσο, όποια και αν είναι η κατάσταση μέσα στη γαλλική ομάδα, ο Ocon δεν έχει καταφέρει να φέρει βαθμούς στους δύο τελευταίους αγώνες, σε αντίθεση με τον Gasly, που έχει κάνει καλές εμφανίσεις, αν και εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στη μονάδα ισχύος στο GP Λας Βέγκας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!