F1-GP Μεξικού: O Carlos Sainz νικητής – Τιμωρία 20″ για τον Verstappen

O Carlos Sainz κατάφερε να γευτεί και πάλι τη χαρά της νίκης καθώς ξεκίνησε την πεντάδα των τελευταίων αγώνων του με τη Ferrari. Στη μάχη του τίτλου, ο Lando Norris τερμάτισε 2ος, ενώ ο Max Verstappen δέχθηκε ποινή 20 δλ. και βρέθηκε 6ος.

F1-GP Μεξικού: O Carlos Sainz νικητής – Τιμωρία 20″ για τον Verstappen

O Carlos Sainz κατάφερε να γευτεί και πάλι τη χαρά της νίκης καθώς ξεκίνησε την πεντάδα των τελευταίων αγώνων του με τη Ferrari. Στη μάχη του τίτλου, ο Lando Norris τερμάτισε 2ος, ενώ ο Max Verstappen δέχθηκε ποινή 20 δλ. και βρέθηκε 6ος.

Στο Grand Prix της Πόλης του Μεξικού, ο Carlos Sainz κατάφερε να πετύχει το στόχο του και να πάρει μία ακόμη νίκη με τα χρώματα της Ferrari στη Formula 1, λίγο πριν την αποχαιρετίσει στο τέλος της σεζόν. Ένας ισπανόφωνος στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαν να περιμένουν οι Μεξικανοί, καθώς ο 30χρονος οδηγός της Scuderia έδειξε την αξία του στις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης του Autodromo Hermanos Rodriguez.

Ο Sainz δήλωσε ότι ήθελε πολύ αυτή τη νίκη και την είχε ανάγκη. Ενώ έχασε την πρωτοπορία στην εκκίνηση από τον Max Verstappen, πραγματοποίησε ένα πολύ ωραίο προσπέρασμα επί του Ολλανδού από πολύ πίσω, ώστε να τον αιφνιδιάσει, ενώ η Red Bull είχε αδειάσει την μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στη συνέχεια, ο Sainz, με καθαρή πίστα μπροστά του, διαχειρίστηκε άψογα το ρυθμό του, τα ελαστικά του και τις θερμοκρασίες της Ferrari, για να παραμείνει στο… απυρόβλητο έως την καρό σημαία.

Ο Lando Norris κατάφερε να τερματίσει στη 2η θέση, πιέζοντας στα τελικά στάδια να πλησιάσει τον Sainz, αλλά… ξέμεινε από γύρους. Ο Norris ανέφερε ότι είχε έναν πολύ δύσκολο αγώνα, προσπαθώντας να μην έχει ατύχημα στους πρώτους γύρους με τον Verstappen, ο οποίος έδειξε και πάλι το γνωστό σκληρό του πρόσωπο στη μεταξύ τους μάχη στην πίστα.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα του GP Μεξικού

Επιτέλους όμως, οι αγωνοδίκες της Formula 1 τιμώρησαν τον Verstappen σύμφωνα με αυτά που έκανε στην πίστα. Ο Ολλανδός ώθησε εκτός πίστας τον Norris δύο φορές με πολύ πιο έκδηλο τρόπο από ό,τι στο GP ΗΠΑ και δέχθηκε δύο ποινές 10 δλ. για δύο ξεχωριστά περιστατικά (μέσα σε λίγες στροφές), που τον απέκλεισαν από τη μάχη για την πρώτη πεντάδα, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Red Bull ήταν πολύ αργή, ιδίως με τη σκληρή γόμα ελαστικών.

Ακόμη και χωρίς την αναδιατύπωση των κανόνων μάχης στην πίστα, οι αγωνοδίκες έκαναν αυτή τη φορά αυτό που ήταν σωστό, και υπήρξαν συνέπειες για την -δυστυχώς- αντιαθλητική συμπεριφορά του Verstappen. Ωστόσο, αυτό που κατάφερε ο Ολλανδός με τις κινήσεις του, ήταν να διατηρήσει πίσω του τον Norris για ολόκληρο το πρώτο stint του. Αυτό χάρισε αρκετή διαφορά στους οδηγούς της Ferrari και ίσως στέρησε την ευκαιρία στον Norris να παλέψει για τη νίκη.

Στο δεύτερο stint, που η McLaren έδειχνε ταχύτερη με τη σκληρή γόμα (και με την αλλαγή κατεύθυνσης του ανέμου), ο Norris κατάφερε να πλησιάσει τον Charles Leclerc, ο οποίος βρισκόταν στη 2η θέση, αλλά έχασε τα 4 δλ. προβαδίσματος (και ίσως θερμοκρασία στα ελαστικά) δίνοντας γύρο σε πιο αργούς οδηγούς. Ο Norris κατάφερε να πλησιάσει αρκετά, και τότε ο Leclerc υπέπεσε σε ένα λάθος που θα μπορούσε να έχει οδηγήσει σε μεγάλο ατύχημα στην τελευταία στροφή. Kατάφερε να σώσει το μονοθέσιο, αλλά όχι και τη 2η θέση.

Όσον αφορά τη μάχη με τον Verstappen, o Norris δήλωσε ότι ήξερε τι να περιμένει εν γένει, αλλά δεν περίμενε αυτό που έκανε ο αντίπαλός του. Στην 4η στροφή, ο Ολλανδός έκανε το ίδιο πράγμα με τη στροφή 12 του Austin, αλλά βρισκόταν πίσω από τον Norris στην κορυφή της στροφής, για αυτό και αυτή τη φορά δέχθηκε ποινή.

Ο επικφαλής της Red Bull, Christian Horner, με στοιχεία τηλεμετρίας στα χέρια του μετά τον αγώνα, δήλωσε ότι ο Norris πήγαινε σε εκείνο το σημείο με 15 χλμ./ώρα περισσότερα από τον ταχύτερο γύρο του στον αγώνα, και ισχυρίστηκε ότι ο Βρετανός δεν θα μπορούσε να πάρει τη στροφή παραμένοντας εντός πίστας. Ωστόσο, η Red Bull δεν πρόκειται να εφεσιβάλει την απόφαση. 

Στο δεύτερο περιστατικό, στη στροφή 8, ο Verstappen απλά εισχώρησε σαν… τορπίλη στην εσωτερική, με αρκετά επικίνδυνο τρόπο σε μία πολύ γρήγορη στροφή, χωρίς να μπορεί να παραμείνει εντός των ορίων της πίστας και πέρασε ξανά μπροστά από τη McLaren. Ο Norris απέφυγε το ατύχημα, αλλά όχι μια μικρή επαφή. Ο Βρετανός δήλωσε ότι ήταν απογοητευμένος με τον τρόπο που κατά τη γνώμη του ο Verstappen το παρατράβηξε στη μάχη μεταξύ τους και δήλωσε ότι δεν είναι αυτός ο τρόπος με τον οποίο θέλει να αγωνίζεται.

O Norris κατάφερε με τη 2η θέση και τον Verstappen 6o να πλησιάσει τον Ολλανδό στη βαθμολογία στους 47 βαθμούς με τέσσερις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν. Ωστόσο, στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, η Ferrari προσπέρασε τη Red Bull και πλησίασε τη McLaren στους 29 βαθμούς.

F1 Max Verstappen (Red Bull) & Lando Norris (McLaren)

Ο Leclerc δεν είχε τη δυνατότητα να προφυλάξει αυτό που θα μπορούσε να είναι το δεύτερο «1-2» της Ferrari μέσα σε μία εβδομάδα. O Μονεγάσκος είχε προσπαθήσει να πιέσει τον team mate του στους πρώτους γύρους, αλλά στη συνέχεια ήταν αναγκασμένος να διαχειριστεί τις θερμοκρασίες της μονάδας ισχύος και των φρένων της Ferrari του, και αναγκάστηκε να ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό, που επέτρεψε στον Sainz να απομακρυνθεί.

Ο Leclerc παραδέχθηκε ότι η 3η θέση ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να πετύχει, καθώς αντιμετώπιζε δυσκολίες όλο το τριήμερο. Ακόμα και χωρίς το λάθος του, δεν θα είχε διασώσει τη 2η θέση, αλλά πήρε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου, καθώς είχε ένα «δωρεάν» pit stop στη διάθεσή του, όντας περίπου μισό λεπτό εμπρός από τις Mercedes.

Η Mercedes δεν είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό των προπορευόμενων και βρέθηκε 45 δλ. μακριά από την κορυφή σε έναν αγώνα 71 γύρων, με τους οδηγούς της να μάχονται σκληρά μεταξύ τους. Ο Lewis Hamilton είχε επιλέξει λανθασμένες ρυθμίσεις στην εμπρός αεροτομή για το πρώτο stint, με λιγότερο αεροδυναμικό φορτίο, γεγονός που καταπόνησε τα εμπρός ελαστικά του, αλλά στο τέλος πήρε την 4η θέση έπειτα από σκληρή μάχη με τον team mate του. Αυτό συνέβη διότι ο George Russell είδε τα πτερύγια της αριστερής πλευράς της εμπρός αεροτομής του να καταρρέουν, σε μία μάχη με τον Piastri, γεγονός που έκανε πολύ κακή την ισορροπία του μονοθεσίου του.

Ο Max Verstappen τερμάτισε στην 6η θέση και πέραν των περιστατικών στους πρώτους γύρους και των ποινών που δέχθηκε, δήλωσε ότι το πιο ανησυχητικό για τον ίδιο, ήταν ο πολύ κακός ρυθμός της Red Bull, καθώς στους τελευταίους γύρους με τη σκληρή γόμα ελαστικών, δεν είχε τη δυνατότητα να πλησιάσει τις μαχόμενες μεταξύ τους Mercedes. Τα ελαστικά της Red Bull βρίσκονταν εκτός του ιδανικού πλαισίου θερμοκρασιών λειτουργίας και λόγω αυτού έχασε πάρα πολύ σε απόδοση.

F1 Grand Prix of Mexico

Ο Kevin Magnussen είχε έναν πολύ καλό αγώνα, καθώς κατάφερε να σημειώσει το καλύτερο προσωπικό του αποτέλεσμα από το GP Μπαχρέιν του 2022. Αυτή τη φορά, όλα λειτούργησαν για τον Δανό, ο οποίος υπενθύμισε τον καλό εαυτό του, καθώς αποχαιρετά τη Formula 1 στο τέλος της σεζόν. Στους τελευταίους γύρους, ο Magnussen κατάφερε να διατηρήσει σε απόσταση ασφαλείας τη McLaren του Oscar Piastri, για να εξασφαλίσει την 7η θέση.

Ο Piastri κατάφερε να ανακάμψει από τη 17η θέση εκκίνησης έως την 8η θέση στον τερματισμό, παρότι εκκίνησε με τη μέση (και όχι τη σκληρή) γόμα ελαστικών, αλλά είχε τη δυνατότητα να επεκτείνει πάρα πολύ το πρώτο του stint. Ο Piastri κατάφερε να περάσει τη μία Haas, αλλά όχι και τον Magnussen. O Nico Hulkenberg δεν κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τη McLaren, αλλά συνέβαλε σε άλλη μία πολύ καλή συγκομιδή 8 βαθμών της Haas. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσε ο Pierre Gasly με την Alpine.

F1 Grand Prix of Mexico

Χρονικό αγώνα

Ο Verstappen έκανε πολύ καλή εκκίνηση ιδίως στη δεύτερη φάση της, και κατάφερε να βρεθεί στο πλάι της Ferrari του Sainz άμεσα, με αποτέλεσμα να πάρει την εσωτερική για την 1η στροφή και εξάντλησε τα όρια της πίστας, ωθώντας τον Ισπανό εκτός πίστας. Έτσι, ο Sainz αναγκάστηκε να ευθυγραμμίσει το chicane και να περάσει από το γρασίδι. Επέστρεψε στην πίστα 1ος, αλλά παραχώρησε τη θέση του άμεσα στον Verstappen. Ο Hamilton κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Russell, έπειτα από μία μάχη αρκετών στροφών.

Πιο πίσω, πριν από την 1η ζώνη πέδησης, ο Gasly κινήθηκε προς την εξωτερική, ο Albon που βρισκόταν δίπλα του αντέδρασε στην κίνηση και ακούμπησε τον Tsunoda, που προσπερνούσε έχοντας φρενάρει πιο αργά για την 1η στροφή. Το πίσω δεξιό ελαστικό έφυγε από τη ζάντα άμεσα από τη Racing Bulls και ο Tsunoda κατέληξε στον τοίχο, ενώ στην εγκατάλειψη οδηγήθηκε και ο Albon, με τραυματισμένη εμπρός αριστερή ανάρτηση.

Το κακό απόγευμα του Perez ξεκίνησε ανάποφα, καθώς είχε παραταχθεί (με τη σκληρή γόμα ελαστικών) πολύ μπροστά στη θέση εκκίνησης και δέχθηκε ποινή 5 δλ., ενώ είχε ανέβει από τη 18η στη 13η θέση. Το αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε να επέμβει έπειτα από το ατύχημα της εκκίνησης και επέστρεψε στα pits στο τέλος του 6ου γύρου ώστε η αγωνιστική δράση ξεκίνησε ξανά. Ο Verstappen έκανε καλή δουλειά για να παραμείνει επικεφαλής.

Στον 9ο γύρο, ο Sainz, με DRS, με μία κίνηση από πολύ πίσω στα φρένα για την 1η στροφή, πέρασε στην πρωτοπορία, και φρόντισε με μία απότομη κίνηση με το τιμόνι να μην κόψει δρόμο στη 2η στροφή. Ο Verstappen έκανε παράπονα ότι είχε άδεια μπαταρία ERS με τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιούσε, καθώς στο τέλος της ευθείας η Red Bull γύρισε σε λειτουργία ανάκτησης ενέργειας.

Ο Norris επιτέθηκε στον Ολλανδό στην 4η στροφή από την εξωτερική, ήταν μπροστά έως την κορυφή της στροφής, παρότι ο Verstappen έκανε το ίδιο πράγμα με το Austin και στη συνέχεια ώθησε εκτός πίστας τη McLaren με προφανή τρόπο. Τέσσερις στροφές αργότερα, ο Verstappen βούτηξε στην εσωτερική σε μία πολύ γρήγορη στροφή, χωρίς να μπορεί να παραμείνει εντός πίστας, ωθώντας εκτός και τη McLaren για 2η φορά (με μία μικρή επαφή μεταξύ τους), επιτρέποντας στον Leclerc να περάσει μπροστά τους.

Ο Verstappen δέχθηκε ποινή 10 δλ. επειδή ώθησε τον Norris εκτός πίστας στη στροφή 4, ενώ ο Russell κατάφερε να περάσει τον team-mate του στον 15ο γύρο, παρότι ο Hamilton υπερασπίστηκε την εσωτερική αρκετά αργά στα φρένα για την 1η στροφή. Ο Sainz έκανε παράπονα στον ασύρματο ότι ο Leclerc πίεζε πολύ, ενώ ο Alonso εγκατέλειψε από την 400ή συμμετοχή του στην F1 στο 16ο γύρο του αγώνα, λόγω υπερθέρμανσης φρένων, καθώς είχε μπλοκαριστεί ένας αεραγωγός τους.

Η Ferrari είπε στον Leclerc να είναι καθαρός στη μάχη του με τον Sainz, η οποία όμως δεν ήρθε ποτέ. Λίγο αργότερα, ο Perez έδωσε μία πολύ ωραία, αλλά όχι και τόσο καθαρή μάχη με τον Lawson για τη 10η θέση, αλλά δεν κατάφερε να περάσει και δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος, καθώς τραυμάτισε το δεξί κάλυμμα ψυγείου της Red Bull.

Σύντομα, ανακοινώθηκε δεύτερη ποινή 10 δλ. για τον Verstappen, επειδή βρέθηκε εκτός πίστας και διατήρησε πλεονέκτημα στη στροφή 8 με τον Norris. Πολύ σκληρή μάχη έδιναν και οι Piastri και Colapinto για τη 12η θέση, με τον Αυστραλό να επικρατεί και να προσπερνά και τον Stroll.

O Perez είχε εισέλθει στα pits για τη μέση γόμα, για να βρεθεί σε ελεύθερη πίστα, ενώ στον 25ο γύρο ο Verstappen ανέφερε ότι τα ελαστικά του δεν άντεχαν και η κατάσταση είχε αρχίσει να γίνεται άσχημη για τον ίδιο, καθώς ο Norris βρισκόταν κολλημένος πίσω του. Στην κορυφή, ο Sainz είχε απομακρυνθεί 5 δλ. από τον Leclerc, που διαχειριζόταν τις θερμοκρασίες των φρένων και του V6 της Ferrari. Στον 27ο γύρο, ο Verstappen εισήλθε στα pits και εξέτισε την ποινή 20 δλ. πριν από την αλλαγή ελαστικών σε σκληρή γόμα. Ο Ολλανδός επέστρεψε στην πίστα στη 15η θέση, εμπρός από τον Perez.

O Sainz ήταν έως και 1 δλ. στο γύρο ταχύτερος από τον team mate του, ενώ ο Norris, παρότι βρέθηκε πλέον με ελεύθερη πίστα μπροστά του, ανέφερε ότι τα πράγματα δεν είναι καλύτερα για τον ίδιο, καθώς βρισκόταν 6 δλ. πίσω από τον Leclerc. Στον 29ο γύρο πραγματοποίησε το pit stop του o Hamilton. Στον 31ο γύρο εισήλθε στα pits και ο Norris. H Ferrari απάντησε στον επόμενο γύρο με το Leclerc, ενώ ακολούθησαν οι Russell και Sainz, στον 33ο γύρο, παρότι ο Ισπανός ζήτησε άλλον έναν.

F1 GP Μεξικού 2024

O Russell κατάφερε να περάσει τους Piastri και Lawson που δεν είχαν κάνει pit stop, αλλά ο Βρετανός αναρωτήθηκε γιατί η Mercedes τον είχε βγάλει πίσω τους, ενώ εκεί τραυμάτισε και την εμπρός αεροτομή του. Ο Piastri ζητούσε από τη McLaren να τον βγάλει από αυτή την κατάσταση, ενώ στη συνέχεια αναγκάστηκε να κλείσει τον Hamilton στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και στη συνέχεια κατάφερε να περάσει τον Lawson, όπως έκανε και ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής στην επόμενη στροφή.

Η Mercedes παρατήρησε ασυμμετρία αεροδυναμικού φορτίου από την εμπρός αεροτομή του Russell, καθώς ο Βρετανός έκανε παράπονα. Είχε σπάσει το υποστήριγμα των πτερυγίων της αριστερής πλευράς και είχαν “πέσει” προς τα πίσω. Ο Verstappen πέρασε τον Colapinto για την 8η θέση στον 36ο γύρο, παρότι ανέφερε ότι τα ελαστικά του δεν λειτουργούσαν. Σύντομα, ο Verstappen πέρασε και τον Lawson.

Ο Sainz ανέφερε ότι ο περιοριστικός παράγοντας ήταν περισσότερο τα εμπρός ελαστικά με τη σκληρή γόμα. Τόσο ο Leclerc, όσο και ο Verstappen δέχθηκαν εντολή να σηκώνουν το πόδι τους από το γκάζι νωρίτερα από τις ζώνες πέδησης για να μειώσουν τις θερμοκρασίες και την κατανάλωση καυσίμου. Ο Colapinto παραπονέθηκε ότι είχε προβλήματα με το σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού, το οποίο γινόταν σκληρό και μετά μαλακό ξανά.

Η McLaren κάλεσε στα pits τον Piastri έπειτα από τον 40ό γύρο του Αυστραλού με τη μέση γόμα και το ίδιο έκανε και ο Lawson, για μετάβαση από σκληρή σε μέση γόμα για τον Νεοζηλανδό οδηγό της Racing Bulls, που βρέθηκε πίσω από τον Perez, o οποίος αντιμετώπιζε δυσκολίες με το μονοθέσιό του. Ο Μεξικανός έκλεινε τον Lawson αρχικά, αλλά δεν είχε την ταχύτητα να αποτρέψει το προσπέρασμα στον επόμενο γύρο. O Νεοζηλανδός ύψωσε το μεσαίο του δάχτυλο στον Perez καθώς τον προσπερνούσε…

Ο Piastri ήταν πλέον ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα και είχε βρεθεί στη 12η θέση, ενώ είχε αρχίσει να συννεφιάζει και ο Russell ανέφερε ότι είδε μικρές σταγόνες στην καλύπτρα του κράνους του. Η θερμοκρασία του ασφαλτοτάπητα είχε πέσει 5 βαθμούς Κελσίου. Ο Verstappen ανέφερε ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση και ήταν αρκετά αργός. Ο Perez εισήλθε στα pits για ένα δεύτερο σετ μέσης γόμας στον 45ο γύρο από τους 71, για να πέσει τελευταίος στον αγώνα της πατρίδας του.

Ο Norris έγραψε τον ταχύτερο γύρο, καθώς προσπαθούσε να πλησιάσει τη Leclerc με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι στα 4,5 δλ. Ο Russell ανέφερε ότι γλιστρούσε πάρα πολύ με την τραυματισμένη εμπρός αεροτομή του και τον πλησίαζε ο Hamilton με πολύ ταχύτερο ρυθμό. Ο Colapinto περίμενε έως τον 49ο γύρο για το pit stop του, όπου η καθυστέρησε η τοποθέτηση του πίσω δεξιού ελαστικού, αλλά σημείωσε τον ταχύτερο γύρο. Ο Sainz πίστευε ότι οι Ferrari πίεζαν υπερβολικά και δεν υπήρχε λόγος για αυτό, ωστόσο ο Norris προσπαθούσε να απειλήσει τον Leclerc.

Στη μεταξύ τους μάχη, οι οδηγοί της Mercedes «έκοβαν» δρόμο στις στροφές 2 και 3, αλλά ο Hamilton δεν μπορούσε να κάνει κάποια κίνηση επί του Russell. Ενώ οι Mercedes μάχονταν, ο Verstappen δεν είχε τη δυνατότητα να τις πλησιάσει, καθώς δυσκολευόταν με τη σκληρή γόμα. Στον 56ο γύρο, ο Piastri προσπέρασε τον Hulkenberg για την 8η θέση. Καθώς ο Leclerc συνάντησε πιο αργούς συνδυασμούς που βρίσκονταν 1 γύρο πίσω, ο Norris μείωσε τη διαφορά κάτω από 1,5 δλ. στον 59ο γύρο.

F1 George Russell & Lewis Hamilton (Mercedes)

Η Ferrari παρότρυνε τον Leclerc να παραδώσει την καλύτερη οδήγησή του, καθώς η McLaren φαινόταν ταχύτερη με τη σκληρή γόμα. Στον 61ο γύρο, ο Norris, σημείωσε το ταχύτερο πέρασμα, και εισήλθε στο DRS της Ferrari. Στο τέλος του 62ου γύρου, ο Leclerc, προσπαθώντας να έχει την καλύτερη δυνατή έξοδο από την τελευταία στροφή, ήταν λίγο υπερβολικός με το δεξί πεντάλ και πλαγιολίσθησε με αρκετά χλμ., και βγήκε εκτός πίστας, χαρίζοντας τη 2η θέση στον Norris, που βρισκόταν πλέον 8 δλ. πίσω από τον επικεφαλής Sainz.

Στον ασύρματο του Leclerc εξετάστηκε το ενδεχόμενο να εισέλθει στα pits για φρέσκα ελαστικά με στόχο τον ταχύτερο γύρο, καθώς βρισκόταν πολύ μπροστά από τς δύο Mercedes που ακόμα έδιναν σκληρή μάχη. Συγκεκριμένα, έως τον 66ο γύρο, που ο Hamilton πέρασε τον Russell από την εξωτερική στην 1η στροφή.

Το ίδιο κατάφερε να κάνει και ο Colapinto επί του Lawson. O Νεοζηλανδός δεν άφησε χώρο στην εξωτερική, ο Colapinto βρέθηκε εκτός πίστας στην έξοδο της 1ης στροφή, αλλά επέστρεψε στην πίστα και είχε την εσωτερική για τη στροφή 2, όπου ο Lawson προσπάθησε να στρίψει, αλλά δεν πρόλαβε να αποφύγει τη Williams και τραυμάτισε την εμπρός αεροτομή της Racing Bulls. Aναγκάστηκε να εισέλθει στα pits για να την αντικαταστήσει και αυτό κατέστρεψε έναν πολύ καλό μέχρι εκείνη τη στιγμή αγώνα. Ο Colapinto δέχθηκε ποινή 10 δλ. για το περιστατικό.

Ο Norris έγραφε ταχύτερους γύρους, στην προσπάθειά του να πλησιάσει την επικεφαλής Ferrari αλλά ο Sainz είχε απόσταση ασφαλείας για να δει την καρό σημαία πρώτος. Η Ferrari κάλεσε στα pits τον Leclerc, καθώς ο Μονεγάσκος είχε 30 δλ. διαφορά από τον Hamilton και μπορούσε να πραγματοποιήσει pit stop χωρίς να χάσει θέση. Το ίδιο έκανε και η Red Bull με τον Perez, o οποίος δεν μπορούσε να πάρει τον επιπλέον βαθμό, αλλά μπορούσε να τον στερήσει από τους αντιπάλους του. Εντέλει, ο Leclerc πήρε τον επιπλέον βαθμό.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!