F1: Με νέο δάπεδο η Mercedes στο GP Βελγίου

Η Mercedes παρουσίασε ένα καινούργιο δάπεδο για το μονοθέσιό της στο GP Βελγίου, ενώ οι περισσότερες ομάδες έχουν προσαρμόσει τις αεροτομές τους στις απαιτήσεις του Spa-Francorchamps.

F1: Με νέο δάπεδο η Mercedes στο GP Βελγίου

Η Mercedes παρουσίασε ένα καινούργιο δάπεδο για το μονοθέσιό της στο GP Βελγίου, ενώ οι περισσότερες ομάδες έχουν προσαρμόσει τις αεροτομές τους στις απαιτήσεις του Spa-Francorchamps.

Στον τελευταίο αγώνα πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα της φετινής σεζόν της Formula 1, το Grand Prix Βελγίου, η Mercedes δείχνει ότι πιέζει ακάθεκτα με την αναβάθμιση του μονοθεσίου της, σε μία προσπάθεια να πλησιάσει την κορυφή.

Η W15 έχει σημαντικές αναβαθμίσεις στο δάπεδο, την περιοχή του μονοθεσίου που ευθύνεται για την πλειονότητα του αεροδυναμικού φορτίου και μπορεί να φέρει σημαντικά κέρδη απόδοσης.

Για τον αγώνα στην πίστα του Spa-Francorchamps, η Mercedes παρουσίασε μικρές αλλαγές στην οροφή του διαχύτη, αυξάνοντας την κλίση του, για να αυξήσει την επιτάχυνση της ροής αέρα στη συγκεκριμένη περιοχή -πολύ σημαντική- περιοχή.

Επίσης, στα άκρα του δαπέδου έχουν πραγματοποιηθεί τροποποιήσεις στις γεννήτριες στροβίλων (vortex generators), με την προσθήκη ενός επιπλέον στοιχείου για μείωση της πίεσης πίσω από τη διάταξη, για την αύξηση του φορτίου.

Τα κατώτερα πτερύγια της πίσω αεροτομής έχουν μονό στοιχείο με μειωμένη χορδή και κλίση για καλύτερη ισορροπία με την πίσω αεροτομή χαμηλού φορτίου. Αφαιρέθηκε επίσης το πτερύγιο από το halo.

Η Ferrari έχει τροποποιήσει τα πτερύγια της εμπρός και της πίσω αεροτομής της SF-24 για τις απαιτήσεις χαμηλότερου αεροδυναμικού φορτίου του Spa-Francorchamps, όπως έχει κάνει και η McLaren με την πίσω αεροτομή (άνω και κάτω πτερύγια) και τα πτερύγια στο εσωτερικό των πίσω τροχών.

Στις ίδιες περιοχές επενέβη και η Racing Bulls. H Alpine, πέραν από τις αεροτομές, έχει ανασχεδιάσει το κάλυμμα του κινητήρα για καλύτερη ψύξη και ροή αέρα στο εσωτερικό. Νέα υποστηρίγματα καθρεπτών συμπληρώνουν το σύνολο τροποποιήσεων για τη βελγική πίστα, μαζί με νέους αεραγωγούς πίσω φρένων.

Η Sauber έχει φέρει περαιτέρω τροποποιήσεις στο εμπρός μέρος του δαπέδου και τα υποστηρίγματα καθρεπτών, πέραν από τις επεμβάσεις στην εμπρός και πίσω αεροτομή της C44. Μικρές αλλαγές στα πτερύγια της πίσω αεροτομής παρουσίασε και η Haas.

Αναβαθμίσεις GP Βελγίου.pdf

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!