Στον τελευταίο αγώνα πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα της φετινής σεζόν της Formula 1, το Grand Prix Βελγίου, η Mercedes δείχνει ότι πιέζει ακάθεκτα με την αναβάθμιση του μονοθεσίου της, σε μία προσπάθεια να πλησιάσει την κορυφή.
Η W15 έχει σημαντικές αναβαθμίσεις στο δάπεδο, την περιοχή του μονοθεσίου που ευθύνεται για την πλειονότητα του αεροδυναμικού φορτίου και μπορεί να φέρει σημαντικά κέρδη απόδοσης.
Για τον αγώνα στην πίστα του Spa-Francorchamps, η Mercedes παρουσίασε μικρές αλλαγές στην οροφή του διαχύτη, αυξάνοντας την κλίση του, για να αυξήσει την επιτάχυνση της ροής αέρα στη συγκεκριμένη περιοχή -πολύ σημαντική- περιοχή.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Επίσης, στα άκρα του δαπέδου έχουν πραγματοποιηθεί τροποποιήσεις στις γεννήτριες στροβίλων (vortex generators), με την προσθήκη ενός επιπλέον στοιχείου για μείωση της πίεσης πίσω από τη διάταξη, για την αύξηση του φορτίου.
Τα κατώτερα πτερύγια της πίσω αεροτομής έχουν μονό στοιχείο με μειωμένη χορδή και κλίση για καλύτερη ισορροπία με την πίσω αεροτομή χαμηλού φορτίου. Αφαιρέθηκε επίσης το πτερύγιο από το halo.
At the #BelgianGP, #Mercedes has introduced a new floor.#F1 #TechF1 pic.twitter.com/s9Zmr4Qv7Z
— nicolas carpentiers (@NicolasF1i) July 26, 2024
Η Ferrari έχει τροποποιήσει τα πτερύγια της εμπρός και της πίσω αεροτομής της SF-24 για τις απαιτήσεις χαμηλότερου αεροδυναμικού φορτίου του Spa-Francorchamps, όπως έχει κάνει και η McLaren με την πίσω αεροτομή (άνω και κάτω πτερύγια) και τα πτερύγια στο εσωτερικό των πίσω τροχών.
Flaps de baja carga en el ala delantera del Ferrari
Low downforce front wing flaps for Ferrari#f1 #BelgianGP pic.twitter.com/MEFu1hXANo
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) July 25, 2024
Detalle del ala trasera de baja carga de Ferrari
Low downforce Ferrari’s rear wing detail#f1 #BelgianGP pic.twitter.com/TzBvyMq9BV
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) July 25, 2024
Στις ίδιες περιοχές επενέβη και η Racing Bulls. H Alpine, πέραν από τις αεροτομές, έχει ανασχεδιάσει το κάλυμμα του κινητήρα για καλύτερη ψύξη και ροή αέρα στο εσωτερικό. Νέα υποστηρίγματα καθρεπτών συμπληρώνουν το σύνολο τροποποιήσεων για τη βελγική πίστα, μαζί με νέους αεραγωγούς πίσω φρένων.
Η Sauber έχει φέρει περαιτέρω τροποποιήσεις στο εμπρός μέρος του δαπέδου και τα υποστηρίγματα καθρεπτών, πέραν από τις επεμβάσεις στην εμπρός και πίσω αεροτομή της C44. Μικρές αλλαγές στα πτερύγια της πίσω αεροτομής παρουσίασε και η Haas.