F1: Ο τομέας στον οποίο επικεντρώνεται η εξέλιξη της Mercedes

Έχοντας ξεκινήσει και τη φετινή σεζόν της Formula 1 με δύσκολο τρόπο, η Mercedes προσπαθεί με συνεχείς αναβαθμίσεις να βελτιώσει την απόδοσή της έως το καλοκαιρινό διάλειμμα και έχει επικεντρωθεί σε έναν συγκεκριμένο τομέα.

F1: Ο τομέας στον οποίο επικεντρώνεται η εξέλιξη της Mercedes

Έχοντας ξεκινήσει και τη φετινή σεζόν της Formula 1 με δύσκολο τρόπο, η Mercedes προσπαθεί με συνεχείς αναβαθμίσεις να βελτιώσει την απόδοσή της έως το καλοκαιρινό διάλειμμα και έχει επικεντρωθεί σε έναν συγκεκριμένο τομέα.

Η Mercedes έχει βιώσει ένα δύσκολο ξεκίνημα και σε αυτή τη σεζόν, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ωστόσο, η γερμανική ομάδα έχει υιοθετήσει τακτική συνεχών βελτιώσεων, έχοντας παρουσιάσει μία καινούργια εμπρός αεροτομή στον προηγούμενο αγώνα, το GP Μονακό.

Αυτό το Σαββατοκύριακο, για το GP Καναδά, η Mercedes έχει αλλάξει την ευθυγράμμιση του μπράτσου του συστήματος διεύθυνσης με τα κάτω εμπρός ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης, για καλύτερη διαχείριση του αέρα στην περιοχή.

Είναι προφανές ότι οι προσπάθειες του τεχνικού τμήματος της Mercedes έχουν επικεντρωθεί στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου. Άλλωστε, η ομάδα εγκατέλειψε την πρωτοποριακή εμπρός αεροτομή της παρουσίασης της W15, η οποία είχε 4ο πτερύγιο με πολύ λεπτό κεντρικά τμήμα που απλά συνδεόταν με το ρύγχος για να πληροί τους κανονισμούς. και έχει γνωρίσει αρκετές τροποποιήσεις φέτος.

Αυτή η λύση είχε υιοθετηθεί για καλύτερη ροή αέρα στο κεντρικό τμήμα του δαπέδου. Ωστόσο, αποδείχθηκε ότι κόστιζε σε παραγωγή αεροδυναμικού φορτίου στο εμπρός μέρος, για αυτό και στο GP Μονακό η γερμανική ομάδα επέστρεψε σε μία πιο παραδοσιακή λύση, την οποία θα έχουν αμφότερα τα μονοθέσια στον Καναδά.

Αυτή η έλλειψη αεροδυναμικού φορτίου στο εμπρός μέρος, έκανε το μονοθέσιο να παρουσιάζει υποστροφή ιδίως στις αργές στροφές. Όπως είχε δηλώσει ο Lewis Hamilton, «όσο πιο αργά πας, τόσο λιγότερο το μονοθέσιο θέλει να στρίψει». Πέρυσι, το πρόβλημα της Mercedes ήταν η έλλειψη σταθερότητας του πίσω μέρους στις γρήγορες στροφές, όπου φέτος έχει βελτιωθεί.

F1 George Russell (Mercedes)

Ωστόσο, αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα της Mercedes, να καταφέρει να βρει έναν αρκετά καλό συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης στις γρήγορες και τις αργές στροφές. Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, χρησιμοποίησε μία παρομοίωση του τεχνικού διευθυντή της ομάδας, James Allison, ο οποίος χαρακτήρισε την κατάσταση σαν να έχεις μία πολύ κοντή κουβέρτα που δεν αρκεί για να καλύψει όλο το σώμα. Κάποιο μέρος του σώματος θα μένει πάντα απ’ έξω, είτε το άνω μέρος ή τα πόδια.

Το τεχνικό τμήμα του Brackley έχει επικεντρωθεί στην επίλυση αυτού του προβλήματος και ο Allison πιστεύει ότι θα έχει γίνει εμφανής πρόοδος έως το καλοκαιρινό διάλειμμα. Ο Wolff δήλωσε ότι η Mercedes έχει εντοπίσει κάτι θεμελιώδες, που της δίνει αυτοπεποίθηση για τη κατεύθυνση εξέλιξης που έχει υιοθετήσει. Υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία στο γερμανικό στρατόπεδο, από τις ενδείξεις του GP Μονακό.

2024 Monaco Grand Prix, Sunday LAT Images

Μάλιστα, στις συνεντεύξεις στο paddock του GP Καναδά, ο Hamilton δήλωσε ότι δεν πιστεύει πως θα βρίσκεται πολύ μακριά από το βάθρο, δίνοντας έναν τόνο αισιοδοξίας. Ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής δήλωσε: «Το μονοθέσιο συνεχίζει να βελτιώνεται, νομίζω ότι όλοι κάνουν ένα βήμα πιο κοντά στις Red Bull και νομίζω ότι αυτό είναι πολύ θετικό».

Ο Hamilton θα έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει την καινούργια εμπρός αεροτομή της Mercedes, την οποία διέθετε μόνο ο George Russell στο Μονακό και σχολίασε: «Έχουμε την αναβάθμιση, και τα δύο μονοθέσια την έχουν αυτό το Σαββατοκύριακο, ανυπομονούμε να δούμε πώς θα είναι στην πίστα. Η μεγαλύτερη βελτίωση για φέτος ήταν η ποιότητα κύλισης και το γεγονός ότι στήνουμε το μονοθέσιο πιο χαμηλά, κάτι που οι άλλοι κατάφερναν».

«Η σταθερότητα στην είσοδο των στροφών, το μονοθέσιο είναι πολύ πιο προβλέψιμο από ό,τι ήταν ποτέ, και πιο σταθερό, οπότε μπορείς να έχει περισσότερη αυτοπεποίθηση. Αλλά η ισορροπία εντός των στροφών είναι το σημείο όπου υστερούμε, όπου οι άλλοι έκαναν ένα μεγάλο βήμα, οπότε προσπαθούμε να δουλέψουμε πάνω σε αυτό».

2024 Monaco Grand Prix, Sunday LAT Images

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!