F1-GP Σαουδικής Αραβίας FP2: Ταχύτερος ο Fernando Alonso

O Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πιο σημαντική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας και μάλιστα με διαφορά 0,23 δλ. από το George Russell (Mercedes) και 0,33 δλ. από το Max Verstappen (Red Bull).

F1-GP Σαουδικής Αραβίας FP2: Ταχύτερος ο Fernando Alonso

O Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πιο σημαντική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας και μάλιστα με διαφορά 0,23 δλ. από το George Russell (Mercedes) και 0,33 δλ. από το Max Verstappen (Red Bull).

Το FP2 είναι η πιο σημαντική περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας, δεύτερου γύρου του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1, καθώς είναι η μοναδική που διεξάγεται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες. Η έναρξη του FP2 καθυστέρησε 10 λεπτά (τα οποία όμως δε χάθηκαν), επειδή βρέθηκαν χαλαρές βίδες σε καλύμματα υδρορροής του pit lane. O Fernando Alonso με την Aston Martin έκανε την έκπληξη με έναν ταχύτατο χρόνο στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, την οποία κανείς άλλος δεν κατάφερε να πλησιάσει.

Πιο κοντά από όλους βρέθηκε George Russell με τη Mercedes, που κατέλαβε τη 2η θέση του πίνακα των χρόνων, καθώς κατάφερε στο τέλος των γύρων με ελαφρύ φορτίο καυσίμου να πλησιάσει τον πολύπειρο Ισπανό στα 0,23 δλ. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen με τη Red Bull ο οποίος κατάφερε να βελτιώσει στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του, αλλά όχι να πλησιάσει πιο κοντά από τα 0,33 δλ. τον Alonso. Ωστόσο, ο ρυθμός του Ολλανδού στις προσομοιώσεις αγώνα ήταν εξαιρετικός, καθώς ήταν ο μοναδικός οδηγός που κατάφερε να πέσει κάτω από το 1:34 στις μεγάλες ακολουθίες γύρων με τη μέση γόμα.

Μόλις 22 χλστ. του δλ. πίσω από το Verstappen τοποθέτησε τη Ferrari του o Charles Leclerc, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Sergio Perez, με τη δεύτερη Red Bull. O Lance Stroll, ανεβαίνοντας στην 6η θέση (μισό δλ. πίσω από τον team-mate του), έδειξε ότι η Aston Martin είχε τη δυνατότητα να γράψει καλούς χρόνους, αν και δε γνωρίζουμε τις ρυθμίσεις μονάδας ισχύος και το φορτίο καυσίμου. Ωστόσο, ο ρυθμός αγώνα του Alonso ήταν αρκετά καλός και σταθερός.

Στην 7η θέση κατετάγη ο Carlos Sainz, που αντιμετωπίζει κάποιο στομαχικό πρόβλημα και είναι αρκετά χλωμός, έχοντας φύγει από την πίστα εχθές. Ο Lewis Hamilton συνεχίζει να δυσκολεύεται από ό,τι φαίνεται, καθώς βρέθηκε ξανά στην 8η θέση. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes ανέφερε στις προσομοιώσεις αγώνα ότι είχε υπερστροφή και δεν μπορούσε να σταματήσει το πίσω μέρος να πλαγιολισθαίνει, παρότι ο ρυθμός του ήταν αρκετά καλός, αν και βγήκε εκτός πίστας στον 5ο γύρο της ακολουθίας και επέστρεψε στα pits αναφέροντας ότι έχει χάσει ισχύ. Αργότερα όμως κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα για δοκιμαστικές εκκινήσεις.

Πολύ καλός ήταν ο χρόνος του Pierre Gasly με την Alpine, που τον έφερε στην 9η θέση, ενώ η γαλλική ομάδα δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από τις πίσω θέσεις στο GP Μπαχρέιν. Ο Γάλλος επέδειξε επίσης ενθαρρυντικό ρυθμό αγώνα. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Oscar Piastri με την πρώτη εκ των δύο McLaren, οι οποίες δεν εντυπωσίασαν στο FP2. Ο Lando Norris παραπονέθηκε ότι το μονοθέσιο ακουμπούσε υπερβολικά στο έδαφος, και ίσως έχανε απόδοση λόγω αυτού, καθώς οι γύροι του με τη μαλακή γόμα δεν ήταν ανταγωνιστικοί. Ωστόσο, η ομάδα αναφέρει ότι ελπίζει πως βρίσκεται πιο κοντά στην κορυφή από το Μπαχρέιν.

Δεν είχαν περάσει ούτε πέντε λεπτά στη διαδικασία μέχρι να διαγράψει ένα τετ-α-κέ στην είσοδο της 1ης στροφής ο Valtteri Bottas με τη Sauber. O Hamilton πήγαινε πολύ αργά λίγο πριν συμπληρωθεί το πρώτο τέταρτο και τον βρήκε μπροστά του ο Sainz. Ο Ισπανός έκανε στην άκρη καθώς ερχόταν με ταχύτητα ο Logan Sargeant με τη Williams, αλλά ο Hamilton προσπαθούσε να κάνει χώρο στο Sainz και πήγε προς την αγωνιστική γραμμή, αναγκάζοντας τον Αμερικανό να βγει εκτός για να αποφύγει τη σύγκρουση. Οι αγωνοδίκες θα ερευνούσαν το περιστατικό μετά το τέλος της διαδικασίας. Εντέλει, ο Hamilton δέχθηκε προειδοποίηση και η Mercedes πρόστιμο 15.000 €, επειδή δεν προειδοποίησε τον οδηγό της.

Ο Perez ανέφερε ότι υπήρχαν πολλές αναπηδήσεις στην έξοδο των στροφών 10 και 11 ενώ ο Verstappen ένιωθε ότι βρισκόταν στο όριο των αναπηδήσεων και στη συνέχεια παραπονέθηκε ότι δεν είχε αρκετή πρόσφυση για να διατηρήσει την ταχύτητα που θέλει στην κορυφή της τελευταίας στροφής. Ο Russell ανέφερε ότι το μονοθέσιο της Mercedes ήταν ασταθές στις γρήγορες στροφές.

Ο Alonso έδειχνε πολύ δυνατός και αυτή τη φορά, έπειτα από το FP1, όπου σημείωσε το 2ο χρόνο, παρότι φαινόταν από την τηλεμετρία ότι είχε συντηρητικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος. Ο γύρος του Ισπανού με τη μέση γόμα ήταν μόλις 0,017 δλ. πίσω από αυτόν του Verstappen. Μερικές επικίνδυνες στιγμές δημιουργήθηκαν όταν ο Alonso πέρασε ανάμεσα στο Sainz (που αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας) και του Stroll, ενώ ο Russell κλείστηκε στον τοίχο από τον Tsunoda. Επίσης, ο Sainz αισθάνθηκε ότι τον εμπόδισε ο Norris.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!