F1: Κλεφτές ματιές της Williams FW46

H ομάδα της Williams πραγματοποίησε το shakedown της FW46 στην πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν και με αυτό τον τρόπο είδαμε -κλεφτά- για πρώτη φορά το 10ο και τελευταίο μονοθέσιο του φετινού grid της Formula 1.

F1: Κλεφτές ματιές της Williams FW46

H ομάδα της Williams πραγματοποίησε το shakedown της FW46 στην πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν και με αυτό τον τρόπο είδαμε -κλεφτά- για πρώτη φορά το 10ο και τελευταίο μονοθέσιο του φετινού grid της Formula 1.

Στην παρουσίαση που πραγματοποίησε η ομάδα της Williams για τη φετινή σεζόν, είχε αποκαλύψει μόνο το χρωματισμό για τη φετινή σεζόν της Formula 1, εφαρμοσμένο πάνω σε ένα περυσινό μονοθέσιο. Ο επικεφαλής της βρετανικής ομάδας, James Vowles, δήλωσε ότι ήταν στρατηγική κίνηση να μην πραγματοποιήσει το shakedown της νέας FW46 στην πίστα του Silverstone, όπως έκαναν οι περισσότερες ομάδες που εδρεύουν στην Αγγλία.

Οι Red Bull, Mercedes, McLaren και Aston Martin έχουν ήδη χρησιμοποιήσει μία από τις (δύο) ημέρες κινηματογράφησης (όπου επιτρέπεται να διανύσουν 200 χλμ. με ελαστικά επίδειξης) που έχουν το δικαίωμα να πραγματοποιήσουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ο James Vowles όμως δήλωσε: «Έχω μικτά συναισθήματα για το Silverstone. Mερικές φορές βγάζεις πολύ καλά συμπεράσματα εκεί. Άλλες φορές κατεβαίνεις στην πίστα με ελαστικά βροχής σε θυελλώδεις συνθήκες και δεν μαθαίνεις τίποτα».

«Αυτό σημαίνει ότι θα προτιμούσα να κάνω εικονικές δοκιμές και στη συνέχεια να φέρω το μονοθέσιο στο Μπαχρέιν όπου μπορούμε να το κάνουμε σωστά, και επιπλέον, να κρατήσω αυτή την ημέρα κινηματογράφησης για αργότερα μέσα στη χρονιά, είτε χρειαζόμαστε υλικό είτε πρέπει να απαντηθούν κάποιες άλλες ερωτήσεις» (τεχνικής φύσεως).

Από τις πρώτες φωτογραφίες της FW46, μπορούμε να δούμε ένα πλατύ ρύγχος με αρκετά ψηλό άκρο, που ενώνεται με το δεύτερο πτερύγιο της εμπρός αεροτομής. Στην εμπρός ανάρτηση έχει διατηρηθεί η γεωμετρία pushrod, ενώ τα ψυγεία έχουν μία μεγάλη εσοχή στο κάτω μέρος τους και κατεβαίνουν προς τα πίσω.

Το κάτω χείλος της εισαγωγής αέρα των ψυγείων έχει προεκταθεί, ενώ στο επάνω μέρος των καλυμμάτων των ψυγείων μπορούμε να δούμε ένα κανάλι μικρών διαστάσεων, παρόμοιο με αυτό που έχει η φετινή Ferrari SF-24. Σε αυτό το μονοθέσιο, η Williams μετέφερε για πρώτη φορά την οθόνη ενδείξεων από το πλαίσιο στο τιμόνι.

Ο Vowles δήλωσε στα πλαίσια της παρουσίασης: «Αυτό που κάναμε με αυτό το μονοθέσιο ήταν να φτάσουμε τα πάντα στα όρια. Η τεχνολογία του πλαισίου είναι διαφορετική, ορισμένες από τις άλλες τεχνολογίες είναι αρκετά διαφορετικές από ό,τι έχουμε κάνει στο παρελθόν. Αυτές οι αλλαγές είναι τεράστιες για έναν οργανισμό. Ορισμένες από αυτές μας προκάλεσαν να υπερβούμε τους εαυτούς μας».

«Απλώς δεν μπορείς να τα κάνεις όλα ταυτόχρονα, δεν μπορείς να αλλάξεις αυτό που κάνεις και να σπάσεις τεχνολογικούς κύκλους, για να βρεθείς σε πολύ καλύτερη κατάσταση απόδοσης, χωρίς να λάβεις τεράστιο ρίσκο. Το κάναμε, αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το μονοθέσιο έχει καθυστερήσει».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!