F1: H Alpine αποκάλυψε την A524

H Alpine αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο μονοθέσιό της για τη σεζόν του 2024 στη Formula 1, την Α524, σε μία κοινή εκδήλωση με την ομάδα του WEC.

F1: H Alpine αποκάλυψε την A524

H Alpine αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο μονοθέσιό της για τη σεζόν του 2024 στη Formula 1, την Α524, σε μία κοινή εκδήλωση με την ομάδα του WEC.

Η Alpine πραγματοποίησε την παρουσίαση τόσο της ομάδας του WEC όσο και της Formula 1 σε μία κοινή εκδήλωση. H γαλλική ομάδα αποκάλυψε το καινούργιο της μονοθέσιο, την A524, η οποία αποτελεί μία πιο τολμηρή και επιθετική προσέγγιση, αλλά παράλληλα θυμίζει τις περυσινές αεροδυναμικές γραμμές των ψυγείων του περυσινού μονοθεσίου με το βαθύ κανάλι στο επάνω μέρος των καλυμμάτων των ψυγείων.

Ένα πιο λεπτό ρύγχος (στον καρακόρυφο άξονα) συνδυάζεται με την καινούργια, πιο παραδοσιακή εμπρός αεροτομή που διαθέτει διαμόρφωση πτερυγίων τα οποία διοχετεύουν τον αέρα προς την εξωτερική πλευρά των εμπρός ελαστικών (outwash). Η εμπρός ανάρτηση διατηρεί ράβδους pushrod, αλλά έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και υιοθετεί γεωμετρία anti-dive, καθώς και καλύτερη αεροδυναμική διαμόρφωση. Το πλαίσιο είναι καινούργιο και σε αυτό έχει τοποθετηθεί πιο χαμηλά η κάτω πλευρική κατασκευή απορρόφησης συγκρούσεων, για αεροδυναμικά οφέλη.

Οι μπαταρίες του ERS έχουν μεταφερθεί προς τα πίσω για να βελτιωθεί η κατανομή βαρών. Επίσης, έχει αφαιρεθεί αρκετό βάρος από το σύστημα μετάδοσης. Η καινούργια πίσω ανάρτηση είναι επίσης γεωμετρίας pushrod, ενώ η πίσω αεροτομή είναι σχεδιασμένη για να παράγει χαμηλότερες τιμές οπισθέλκουσας.

Φέτος, το σύστημα ψύξης έχει βελτιστοποιηθεί καθώς πέρυσι ήταν πολύ «ανοιχτό» για τις απαιτήσεις, και παρήγαγε αυξημένη οπισθέλκουσα. Κάτω από τα πιο εφαρμοστά και μικρά καλύμματα υπάρχει ένα μεγάλο κανάλι για να περνά αέρας και να κατευθύνεται προς το επάνω μέρος του διαχύτη, ενώ τα πλαϊνά του δαπέδου φαίνονται αρκετά περίπλοκα. Οι εισαγωγές αέρα δεν ακολουθούν τη γραμμή της Red Bull με κάτω χείλος που προεκτείνεται.

Ο χρωματισμός του μονοθεσίου κάνει εκτεταμένη χρήση μαύρου (γυμνά ανθρακονήματα), για την εξοικονόμηση βάρους. Σε ορισμένους αγώνες, ο χρωματισμός θα είναι ροζ, για χάρη του βασικού σπόνσορα BWT, ενώ στους περισσότερα Grand Prix θα κυριαρχεί το μπλε, στα σημεία που έχουν χρώμα.

H παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα 28α γενέθλια του Γάλλου οδηγού Pierre Gasly, ο οποίος θα κάνει τη δεύτερη σεζόν του με την Alpine στην F1, πλαισιώνοντας το συμπατριώτη του Esteban Ocon, που εισέρχεται στην 5η χρονιά του με τη γαλλική ομάδα.

Η ομάδα της Formula 1 πέρασε μεγάλες ανακατατάξεις πέρυσι. Την πόρτα της εξόδου είδε ο CEO Laurent Rossi, o επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer (έπειτα από μόλις 18 μήνες) και ο αθλητικός διευθυντής Alan Permane, ο οποίος βρισκόταν στην ομάδα 34 χρόνια. Ο Γάλλος Bruno Famin έχει αναλάβει το αγωνιστικό τμήμα της Alpine καθώς και επικεφαλής της ομάδας της F1, ενώ o Julian Rouse, ανέλαβε αθλητικός διευθυντής. Τεχνικός διευθυντής παραμένει ο Matt Harman.

H Alpine ανακοίνωσε το διορισμό COO (επικεφαλής λειτουργικού στελέχους) για την ομάδα της Formula 1, επιλέγοντας τον John Woods να αναλάβει αυτά τα καθήκοντα σε περίπου ένα μήνα στο Enstone, ενώ CΟO θα τοποθετηθεί και στον οργανισμό της Renault στο Viry-Chatillon της Γαλλίας, που κατασκευάζει τις μονάδες ισχύος. Σε αυτό το τμήμα, τα καθήκοντα αυτά θα αναλάβει η Audrey Vastroux, η οποία ήταν ήδη διευθύντρια λειτουργιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!