WEC: Η ομάδα της Peugeot στοχεύει ήδη στο Le Mans

Αμφότερα τα αυτοκίνητα της Peugeot είδαν την καρό σημαία τερματισμού στον 3ο αγώνα του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, τις 6 Ώρες του Spa, καθώς η γαλλική ομάδα προετοιμάζεται για τον πιο σημαντικό αγώνα της χρονιάς, τις 24 Ώρες του Le Mans.

WEC: Η ομάδα της Peugeot στοχεύει ήδη στο Le Mans

Αμφότερα τα αυτοκίνητα της Peugeot είδαν την καρό σημαία τερματισμού στον 3ο αγώνα του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, τις 6 Ώρες του Spa, καθώς η γαλλική ομάδα προετοιμάζεται για τον πιο σημαντικό αγώνα της χρονιάς, τις 24 Ώρες του Le Mans.

Αποτελώντας παραδοσιακά την τελευταία πρόβα τζενεράλε πριν από τις 24 Ώρες του Le Mans, ο αγώνας 6 Ωρών του Spa-Francorchamps του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA, προσέλκυσε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο περισσότερους από 72.000 θεατές. Αυτό το ρεκόρ δείχνει πόσο ελκυστικό έχει γίνει το Πρωτάθλημα αυτή τη σεζόν. Στην πρώτη της συμμετοχή στη θρυλική πίστα του Βελγίου, η ομάδα της Peugeot είχε έναν καλό αγώνα χωρίς κανένα σημαντικό μηχανικό πρόβλημα.

Σε βρεγμένη πίστα, ο Paul Di Resta και ο Gustavo Menezes ξεκίνησαν στο τιμόνι των #93 και #94 9X8 αντίστοιχα. Η ομάδα αποφάσισε να ξεκινήσει με ελαστικά βροχής και στη συνέχεια να αλλάξει σε slick όταν η πίστα στέγνωσε, με τη στρατηγική αποτελεί βασικό στοιχείο του 6ωρου αγώνα του οποίου η ροή διακόπηκε τέσσερις φορές λόγω της επέμβασης του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Οι έξι οδηγοί της Peugeot, Paul Di Resta, Mikkel Jensen, Jean-Eric Vergne και Loic Duval, Gustavo Menezes, Nico Muller πραγματοποίησαν έναν υποδειγματικό αγώνα, χωρίς λάθη, επιτρέποντας έτσι στην ομάδα να επιβεβαιώσει τη βελτιωμένη αξιοπιστία των δύο 9Χ8 Hybrid Hypercar ενώ αναζητά ανταγωνιστικές επιδόσεις. Αυτός ο αγώνας, σε μια πολύ απαιτητική πίστα, ήταν επίσης σημαντικός για τη βελτιστοποίηση των γνώσεων προκειμένου να προετοιμαστεί η γαλλική ομάδα για τις 24 Ώρες του Le Mans, τον πιο σημαντικό αγώνα της σεζόν.

Ο Jean-Eric Vergne, με το #93 Peugeot 9X8 είδε την καρό σημαία στην 7η θέση της κατηγορίας Hypercar. Μία επαφή με αυτοκίνητο της κατηγορίας LMP2, είχε ως αποτέλεσμα να χάσει ρυθμό προς το τέλος του αγώνα. Στην 9η θέση πέρασε τη γραμμή τερματισμού ο Nico Muller με το #94 9X8, έχοντας χάσει χρόνο διότι επιβράδυνε λόγω εσφαλμένης προειδοποίησης κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού. Ο επόμενος αγώνας θα είναι η 100ή έκδοση των 24 Ωρών του Le Mans, στις 10 και 11 Ιουνίου, που θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Peugeot στo θρυλικό αγώνα.

Olivier Jansonnie – Τεχνικός διευθυντής Peugeot Sport

«Τα δύο αυτοκίνητά μας ξεκίνησαν και τερμάτισαν τον αγώνα χωρίς σημαντικά μηχανικά προβλήματα, κάτι που είναι θετικό. Η επιλογή ελαστικών στην εκκίνηση δεν ήταν εύκολη, προτιμήσαμε την ασφαλή επιλογή, με ελαστικά για βρεγμένο ασφαλτοτάπητα, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι οι οδηγοί θα είχαν πιο εύκολη εκκίνηση σε αυτή την περίπλοκη πίστα, με αρκετά επικίνδυνα σημεία. Είχαμε μόνο ένα πρόβλημα με έναν αισθητήρα ανεφοδιασμού στο #94. Το #93 χτυπήθηκε στο πίσω μέρος από άλλο αυτοκίνητο και αναγκάστηκε να ολοκληρώσει τον αγώνα με κατεστραμμένο αμάξωμα, κάτι που οδήγησε σε απώλεια απόδοσης».

«Όσον αφορά την αξιοπιστία των αυτοκινήτων, είχαμε έναν καθαρό αγώνα που είναι καλό δείγμα. Είδαμε επίσης ότι τα προβλήματα στησίματος που αντιμετωπίσαμε στο Spa είναι τα ίδια με αυτά που είχαμε στο παρελθόν, επομένως δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Δεν είχαμε καλό ρυθμό, ούτε κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών, ούτε και των κατατακτήριων, οπότε πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Για να προετοιμαστούμε για το Le Mans, πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για επάνω στην αξιοπιστία, καθώς και στα στοιχεία απόδοσης που έχουμε εντοπίσει κατά τη διάρκεια των αγώνων».

Mikkel Jensen – Peugeot #93

«Νομίζω ότι ο αγώνας πήγε καλά, παρά τις δύσκολες συνθήκες, καθώς ήταν δύσκολο να διαχειριστώ το αυτοκίνητο. Μερικές φορές πλαγιολίσθαινα λίγο, αλλά με την στεγνή γραμμή στην άσφαλτο να φαρδαίνει σταδιακά, γινόταν πιο εύκολη η οδήγηση ακόμα κι αν η πίστα ήταν νωπή. Τα κρύα ελαστικά ήταν πολύ δύσκολα στο χειρισμό, αλλά ήταν το ίδιο για όλους. Τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στα επόμενα βήματα, που αποτελούν πρόκληση για όλη την ομάδα και τα αυτοκίνητα».

Nico Muller – Peugeot #94

«Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας με δύσκολες συνθήκες στην αρχή, και ο Gustavo Menezes έκανε εξαιρετική δουλειά. Ήμασταν με ελαστικά για βρεγμένο, και νομίζω ότι ήταν η σωστή επιλογή στην περίπτωσή μας, αφού καταφέραμε να κρατήσουμε το αυτοκίνητο στην πίστα. Προφανώς, σήμαινε ότι έπρεπε να σταματήσουμε νωρίτερα από τους άλλους για αλλαγή ελαστικών, κάτι που άλλαξε όλη τη στρατηγική μας. Τότε, ήταν λίγο δύσκολο να γνωρίζουμε πού βρισκόμασταν».

«Είχαμε ένα θέμα με έναν αισθητήρα κατά τη διάρκεια ενός ανεφοδιασμού, που έδειχνε λανθασμένα ότι τελείωσε το καύσιμο στο τέλος του pit lane, αλλά στο τέλος όλα ήταν καλά. Ήταν ένα μικρό πρόβλημα που δυστυχώς είχε μεγάλες συνέπειες στην τελική κατάταξη. Προσπαθήσαμε επίσης να μεγιστοποιήσουμε τα μαθήματα για το μέλλον, έχοντας κατά νου το Le Mans, και προσπαθήσαμε να δούμε πόσο θα αντέξουν τα ελαστικά. Έκανα τρία stint με ένα σετ ελαστικών, κάτι που ήταν μεγάλη πρόκληση, αλλά τα καταφέραμε. Ελπίζω τα δεδομένα που συγκεντρώσαμε να μας βοηθήσουν για το μέλλον».

WEC - Peugeot, 6 Hours of Spa-Francorchamps 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!