Η ηλεκτροκίνηση «ακουμπά» και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με τα πρωταθλήματα με ηλεκτρικά αγωνιστικά να ξεφυτρώνουν σαν τα… μανιτάρια. Μετά τη Formula E και το Extreme E, σειρά παίρνει το ETCR το πρώτο «εξηλεκτρισμένο» πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού.
Ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό καταναλώνει όμως πολύ περισσότερη ενέργεια από ένα πολιτικό αυτοκίνητο, ενώ απαιτεί και γρήγορη φόρτιση. Για αυτό η Hyundai σκέφτηκε τη λύση μίας φορητής γεννήτριας ηλεκτρισμού, με τεχνολογία fuel cell (κυψελών καυσίμου).
Η γεννήτρια των 160 kW που λειτουργεί με υδρογόνο θα μπορεί να φορτίσει πλήρως – και ταυτόχρονα – τις μπαταρίες (χωρητικότητας 65 kWh) δύο ηλεκτρικών αγωνιστικών εντός μόλις μίας ώρας! Η φορητή μονάδα θα μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την ηλεκτροδότηση άλλων δραστηριοτήτων των αγωνιστικών ομάδων, σε απομακρυσμένα σημεία ή σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.