F1 – GP Ολλανδίας FP3: Ο Leclerc επικεφαλής

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τελικής περιόδους ελεύθερων δοκιμών στο Zandvoort, με τους George Russell και Max Verstappen να βρίσκονται πολύ κοντά πίσω του.

F1 – GP Ολλανδίας FP3: Ο Leclerc επικεφαλής

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τελικής περιόδους ελεύθερων δοκιμών στο Zandvoort, με τους George Russell και Max Verstappen να βρίσκονται πολύ κοντά πίσω του.

Ο Charles Leclerc, ο ταχύτερος οδηγός του FP2, ήταν επικεφαλής και στην τελική διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας με τη Ferrari, ωστόσο η διαφορά του από τη Mercedes του 2ου, George Russell ήταν μόλις 66 χλστ. του δλ. Πολύ καλύτερη εικόνα από εχθές επέδειξε ο Max Verstappen με τη Red Bull, ο οποίος κυριάρχησε στο πρώτο μισό του FP3, αλλά βρέθηκε 161 χλστ. του δλ. πίσω από τον Μονεγάσκο.

Η Red Bull κερδίζει χρόνο και πάλι στις ευθείες, έχοντας μειώσει την κλίση της πίσω αεροτομής, ενώ η Ferrari είναι πολύ καλή στις γρήγορες στροφές. Η ιταλική ομάδα συνήθως χρησιμοποιεί πιο συντηρητικές ρυθμίσεις κινητήρα στο FP3 για να προστατεύει τις μονάδες της. Ωστόσο, οι πολύ μικρές διαφορές σημαίνουν ότι θεωρητικά, οποιαδήποτε από τις τρεις προαναφερθείσες ομάδες μπορεί να κατακτήσει την pole position.

Με την ίδια σειρά των τριών πρώτων κατατάχθηκαν πίσω τους και οι team-mate τους, με τον Carlos Sainz στην 4η θέση, 339 χλστ. του δλ. πίσω από τον team-mate του. Πίσω του, μόλις 20 χλστ. του δλ. χώριζαν τον Lewis Hamilton και τον Sergio Perez, ο οποίος είχε αρκετά παράπονα από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του, που παρουσίαζε αρκετή υποστροφή στις αργές στροφές.

Πίσω από τα μονοθέσια των τριών κορυφαίων ομάδων βρέθηκαν οι Fernando Alonso (με διαφορά 0,67 δλ. από τον team-mate του στην Alpine, Esteban Ocon), Sebastian Vettel (Aston Martin) και Mick Schumacher, με τη Haas να δείχνει ότι βολεύεται με ρυθμίσεις υψηλού αεροδυναμικού φορτίου. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Lando Norris με τη McLaren, η οποία δεν έδειξε τη χθεσινή της ταχύτητα, αλλά ακολουθούσε και διαφορετικό πρόγραμμα, με τους οδηγούς της να χρησιμοποιούν τη μέση γόμα στο πρώτο μισό της διαδικασίας, ενώ όλοι οι υπόλοιποι είχαν 2 σετ μαλακής γόμας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!