WRC: Αναβαθμίσεις για την Toyota στο Ράλλυ Εσθονίας

Η Toyota παρουσίασε αναβαθμισμένο κινητήρα και πίσω αεροτομή στο Ράλλυ Εσθονίας αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς στοχεύει να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στο WRC.

WRC: Αναβαθμίσεις για την Toyota στο Ράλλυ Εσθονίας

Η Toyota παρουσίασε αναβαθμισμένο κινητήρα και πίσω αεροτομή στο Ράλλυ Εσθονίας αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς στοχεύει να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στο WRC.

To Toyota GR Yaris αποτελεί φέτος πιθανότατα το καλύτερο αυτοκίνητο Rally1 καθώς έχει κατακτήσει τη νίκη σ 4 από τους 6 αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής στη φετινής σεζόν. Μονάχα στη Σαρδηνία η ιαπωνική ομάδα δεν είδε πλήρωμά της στο βάθρο. Ωστόσο, στο Ράλλυ Σαφάρι, με όπλο την αξιοπιστία του Yaris, η Toyota σημείωσε το πρώτο της «1-2-3-4» από το 1993.

Παρά το γεγονός ότι βρίσκεται 62 βαθμούς μπροστά από την Hyundai στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, η Toyota δεν έχει εγκαταλείψει την εξέλιξη του GR Yaris Rally1 και αυτό το Σαββατοκύριακο, στο Ράλλυ Εσθονίας, παρουσίασε ένα πακέτο αναβαθμίσεων για να για να ανταπεξέλθει σε μία μια σειρά από γρήγορα χωμάτινα ράλλυ που ακολουθούν στο πρόγραμμα αγώνων της σεζόν.

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας της Toyota, Tom Fowler, δήλωσε ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας έρχεται ως απάντηση στο i20 N της Hyundai, το οποίο θεωρείται ότι είναι το αυτοκίνητο Rally1 με την υψηλότερη τελική ταχύτητα. «Το Hyundai είναι ταχύτερο από εμάς στις ευθείες. Αυτό σημαίνει ότι έχουν καλύτερο κινητήρα. Είναι δραματικά διαφορετικός ή καλύτερος; Λοιπόν, αν η διαφορά είναι μετρήσιμη, τότε υπάρχει διαφορά και αυτό είναι κάτι επάνω στο οποίο πρέπει να δουλέψουμε».

«Για τον κινητήρα, όπως μπορείτε να φανταστείτε, συλλέγουμε πολλά δεδομένα για αυτά τα αυτοκίνητα και έχουμε δει ότι αν θέλεις ένα αυτοκίνητο για τις ευθείες, αυτό είναι το Hyundai. Αλλά αν υπάρχουν κάποιες στροφές, θέλεις ένα Toyota. Δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Ξέρουμε ότι έχουν τον Ott (Tanak) με πλεονέκτημα έδρας εδώ και το ίδιο συμβαίνει με τον Thierry (Neuville) στο Βέλγιο. Θα είναι δυνατοί στα επόμενα ράλλυ. Νομίζω ότι όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν μερικές μεγάλες ευθείες και ίσως λιγότερες στροφές στους επόμενους τρεις γύρους» του WRC.

Το GR Yaris διαθέτει επίσης τροποποιήσεις στην πίσω αεροτομή, η οποία, όπως δήλωσε ο Fowler, «είναι κάτι για την ισορροπία του αυτοκινήτου. Είναι μια μικρή αναπροσαρμογή». Τα πληρώματα του WRC πραγματοποίησαν το shakedown σήμερα το πρωί, πριν από τη διεξαγωγή της εναρκτήριας ειδικής διαδρομής του ράλλυ στην πόλη που φιλοξενεί τον αγώνα, την Tartu.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!