F1 – GP Emilia Romagna FP2: O George Russell ταχύτερος

Στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών για αυτό το τριήμερο, ο George Russell σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με την Mercedes να ακολουθεί διαφορετικό πρόγραμμα.

F1 – GP Emilia Romagna FP2: O George Russell ταχύτερος

Στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών για αυτό το τριήμερο, ο George Russell σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με την Mercedes να ακολουθεί διαφορετικό πρόγραμμα.

Η Mercedes εξερεύνησε την ταχύτητα της W13 με λιγότερα καύσιμα και μαλακή γόμα ελαστικών, περισσότερο απ’ ό,τι οι περισσότερες ομάδες, που επικεντρώθηκαν περισσότερο στις προσομοιώσεις αγώνα, ενόψει του σπριντ. Συνεπώς, οι οδηγοί της γερμανικής ομάδας βρέθηκαν αρκετά ψηλά στον πίνακα των χρόνων, με τον George Russell επικεφαλής και τον Lewis Hamilton 4ο. Ο Russell, στην ταχύτερη προσπάθειά του χρησιμοποίησε το DRS, και επέστρεψε άμεσα στα pits μετά. Σίγουρα o Hamilton αντιμετώπισε προβλήματα graining με τα μαλακά ελαστικά, ενώ ανέφερε και υπερθέρμανση στα πίσω, με τη μέση γόμα.

Ο Sergio Perez ήταν εξαιρετικά γρήγορος σήμερα, κυρίως με τη μέση γόμα στο δεύτερο μισό του FP2, αλλά και με τη μαλακή. Άλλωστε, με αυτήν εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στον πίνακα των χρόνων. Ο Μεξικανός φάνηκε λίγο πιο προσαρμοσμένος στο στήσιμο της Red Bull στην Imola, όπου ήταν ταχύτατος και πέρυσι, τουλάχιστον στις κατατακτήριες δοκιμές και η RB18 φαινόταν να είναι “βιδωμένη” στη χλωρή πίστα, που μόλις είχε ξεκινήσει να στρώνεται με γόμα, έπειτα από τη βροχερή χθεσινή ημέρα.

Στην 3η θέση κατετάγη ο Charles Leclerc με έναν γρήγορο γύρο στην αρχή του stint με τη μαλακή γόμα. Οι χρόνοι στις προσομοιώσεις αγώνα της Ferrari με τη μαλακή γόμα στο πρώτο μισό δεν ήταν εντυπωσιακοί , αντιθέτως, οι χρόνοι ήταν πολύ υψηλοί καθώς κυμαίνονταν στα ίδια επίπεδα με τους χρόνους του Sebastian Vettel με την Aston Martin, πάνω από το 1:22. Η Ferrari είχε εφοδιάσει με τη μαλακή γόμα τον Sainz και με τη μέση τον Leclerc στο πρώτο μισό, ωστόσο οι χρόνοι των δύο οδηγών ήταν παραπλήσιοι και σίγουρα όχι εντυπωσιακοί.

Την ίδια στιγμή, οι χρόνοι των Red Bull, που χρησιμοποιούσαν τη μαλακή γόμα κυμαίνονταν στο 1:20 και αρκετές φορές κατέβαιναν στο 1:19. Ο Max Verstappen, ο οποίος βρέθηκε στην 7η θέση των χρόνων, πίσω από το ισπανικό δίδυμο των Alonso και Sainz, αντιμετώπισε προβλήματα graining στους πρώτους γύρους με τη μέση γόμα. Αφότου έλαβε το μήνυμα από το μηχανολόγο αγώνα του, Gianpiero Lambiase, ότι τα ελαστικά θα σταθεροποιηθούν και η κατάσταση θα βελτιωθεί, οι χρόνοι του Ολλανδού δεν ήταν εντυπωσιακοί: υψηλά 1:20, τη στιγμή που οι Ferrari έκαναν χαμηλά 1:20 ενώ ο Perez ήταν ακόμη ταχύτερος.


Οι δύο AlphaTauri βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα έπειτα από μια απογοητευτική Παρασκευή για την ιταλική ομάδα, με πίσω τους τον Guanyu Zhou. Ο team-mate του Κινέζου στην Alfa Romeo, Valtteri Bottas δεν οδήγησε καθόλου, καθώς η Alfa Romeo αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το πλαίσιο του Φινλανδού, έπειτα από τη χθεσινή του εγκατάλειψη. Εχθές, μια αστοχία στις εξατμίσεις προκάλεσε υπερθέρμανση και ζημιές από την υψηλή θερμοκρασία στο περίβλημα του κιβωτίου, τις καλωδιώσεις και το δάπεδο. Επειδή είναι πολύ περίπλοκο για τους μηχανικούς να περάσουν καινούργιες καλωδιώσεις στο πλαίσιο, η Alfa Romeo αποφάσισε να το αντικαταστήσει. O Bottas χρησιμοποιεί επίσης καινούργιο κιβώτιο. Η ομάδα δε μπορούσε να εργαστεί εχθές στο -υπό καθεστώς parc ferme- μονοθέσιο, διότι θα έσπαγε τις σγραφίδες της FIA και ο Φινλανδός θα εκκινούσε από το pit lane.

Η ομάδα που είχε το χειρότερο FP2 ήταν η McLaren, όπου διαγνώστηκε ένα πιθανό πρόβλημα με την μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του Daniel Ricciardo και ο Αυστραλός έχασε όλη τη διαδικασία. Επίσης, στο μέσο του FP2, ο Lando Norris αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τα φρένα και έχασε όλο το δεύτερο μισό της διαδικασίας. Πρόλαβε να κάνει μόνο δύο αναγνωριστικούς γύρους, έχοντας επιστρέψει στην πίστα μόλις στο τελευταίο λεπτό. Σίγουρα δεν ήταν η ιδανική προετοιμασία για τον Βρετανό οδηγό, που εκκινεί το σπριντ 3ος. Όπως ανέφερε ο Andreas Seidl, λόγω του λιγότερου χρόνου που διαθέτουν οι μηχανικοί στα αγωνιστικά τριήμερα, περισσότερα ζητήματα παραμένουν “ανοιχτά”, οδηγώντας σε περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας.

Ο Alex Albon εντυπωσίασε με το χρόνο που του έδωσε την 11η θέση, εμπρός από τις δύο Haas. Το χθεσινό πρόβλημα του Ταϊλανδού με τη φωτιά στα φρένα, προκλήθηκε από λάθος ρύθμιση στο τιμόνι. Aξίζει να σημειωθεί ότι η Williams -όπως και άλλες ομάδες- έχει αφαιρέσει όση βαφή μπορούσε από το αμάξωμα, αφήνοντας γυμνά ανθρακονήματα, για να εξοικονομήσει βάρος. Το μονοθέσιο είναι πιο πολύ μαύριο απ’ ό,τι μπλε πλέον.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!