F1 – GP Σαουδικής Αραβίας FP2: O Leclerc ξανά 1ος, αλλά…

Ο Chalres Leclerc σημείωσε όπως και στο FP1 τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, αλλά χτύπησε τον τοίχο και τραυμάτισε τη Ferrari του.

F1 – GP Σαουδικής Αραβίας FP2: O Leclerc ξανά 1ος, αλλά…

Ο Chalres Leclerc σημείωσε όπως και στο FP1 τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, αλλά χτύπησε τον τοίχο και τραυμάτισε τη Ferrari του.

Ο Charles Leclerc κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης περιόδου του GP Σαουδικής Αραβίας, αλλά καμία από τις δύο Ferrari δεν πραγματοποίησε προσομοίωση αγώνα. Ο Leclerc προκάλεσε ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης της F1-75 όταν χτύπησε στον τοίχο της εσωτερική της στροφής 4. Ο Carlos Sainz (3ος) επίσης χτύπησε τον τοίχο στη στροφή 13 με αποτέλεσμα τα δύο ιταλικά μονοθέσια να παραμείνουν εντός των pits κατά τη διάρκεια του τελευταίου 20λεπτου της διαδικασίας. O Sainz εξέφρασε έντονα παράπονα για τα προβλήματα ταλαντώσεων που αντιμετώπισε.

Ο Leclerc σημείωσε την ταχύτερη επίδοση της ημέρας με τη μαλακή γόμα, αλλά οι τρεις οδηγοί που βρέθηκαν εντός μόλις 0,3 δλ. πίσω από το Μονεγάσκο, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο τους χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα. Στη 2η θέση βρέθηκε και πάλι ο Max Verstappen, μόλις 140 χλστ. του δλ. πίσω από τον Leclerc, ενώ στην 4η θέση ήταν ο Sergio Perez, ο οποίος παραπονέθηκε για έλλειψη πρόσφυσης σε αμφότερους τους άξονες, αλλά περισσότερο στον πίσω. Ο Μεξικανός ακούστηκε απελπισμένος, μη γνωρίζοντας ποια οδό να ακολουθήσει για να επιλύσει τα προβλήματα. Είδαμε για πρώτη φορά τη Red Bull να παρουσιάζει ταλαντώσεις επάνω από τα 280 χλμ./ώρα, αλλά σε πολύ πιο ελεγχόμενη ένταση.

Οι δύο οδηγοί της Mercedes δε βρίσκονταν πολύ πίσω από τους τέσσερις προαναφερθέντες, με τον Lewis Hamilton 0,439 δλ. πίσω από τον Leclerc και τον George Russell σχεδόν 0,6 δλ. Ωστόσο, τα προβλήματα ταλαντώσεων ήταν και πάλι έντονα στα ασημί μονοθέσια. Ο Hamilton, που ζήτησε αλλαγή καθίσματος, προτιμώντας ένα υψηλότερο, χρησιμοποιούσε και πάλι την πίσω αεροτομή με μεγάλο κόψιμο στο πίσω πτερύγιο, αυτή τη φορά χωρίς gurney flap, ρυθμισμένο να παράγει λιγότερη αρνητική άντωση.

Θετικός για τη McLaren ήταν o χρόνος που είχε τη δυνατότητα να γράψει ο Lando Norris, 661 χλστ. του δλ. πίσω από τον Leclerc. Tον Βρετανό ακολούθησαν οι Esteban Ocon, Valtteri Bottas και Yuki Tsunoda. Στις χαμηλότερες θερμοκρασίες, η AlphaTauri έπεσε μερικές θέσεις. Ο Tsunoda αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος στο τέλος της διαδικασίας και αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιο στην πίστα. Eπίσης, οι μηχανικοί της Alfa Romeo πραγματοποιούσαν εργασίες στο μονοθέσιο του Bottas στο τέλος της διαδικασίας, ενώ και ο Kevin Magnussen αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα. Ο Δανός είχε ακούσει μερικούς περίεργους θορύβους από τη μονάδα ισχύος του, αλλά μέσω ασυρμάτου η ομάδα τον ενημέρωσε ότι μπορούσε να συνεχίσει κανονικά. Ωστόσο, ανεβαίνοντας στο kerb της στροφής 8, εμφανίστηκε πρόβλημα το οποίο τον ανάγκασε να παρκάρει στην πίστα τη Haas.

O Nico Hulkenberg τα πήγε αρκετά καλά, όντας 0,25 δλ. πίσω από τον team mate του, Lance Stroll, στο δεύτερο αγώνα που έχει κληθεί να αντικαταστήσει τον προσβεβλημένο με Covid-19, Sebastian Vettel.

H έναρξη του FP2 καθυστέρησε 15 λεπτά, έπειτα από συμβούλιο των διευθυντών των ομάδων με τον CEO της F1, Stefano Domenicali και τον πρόεδρο της FIA, Mohammed Ben Sulayem, δεδομένης της επίθεσης με πύραυλο στις εγκαταστάσεις της Aramco (βασικού σπόνσορα του αγώνα) στη Jeddah, 10 χλμ. μακριά από την πίστα. Παρά την ανησυχία ομάδων και οδηγών, οι διοργανωτές του αγώνα ανακοίνωσαν ότι έπειτα από την επικοινωνία τους με τις τοπικές αρχές, οι διαδικασίες του τριημέρου θα συνεχιστούν κανονικά. Προτεραιότητα των διοργανωτών είναι η ασφάλεια όλων των επισκεπτών. Νέα συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά το τέλος του FP2.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!