F1: Υποψίες για υστέρηση ισχύος της μονάδας της Mercedes

Υπάρχει περίπτωση η φετινή μονάδα ισχύς της Mercedes να υστερεί σε ιπποδύναμη; Αυτό συνιστούν μερικές δηλώσεις οδηγών και διευθυντών πελατειακών ομάδων.

F1: Υποψίες για υστέρηση ισχύος της μονάδας της Mercedes

Υπάρχει περίπτωση η φετινή μονάδα ισχύς της Mercedes να υστερεί σε ιπποδύναμη; Αυτό συνιστούν μερικές δηλώσεις οδηγών και διευθυντών πελατειακών ομάδων.

Δεν ήταν δύσκολο να παρατηρηθεί ότι οι ομάδες με μονάδα ισχύος Mercedes υστερούσαν στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν, στο Μπαχρέιν. Ήδη κάποιοι ανέφεραν ότι ενδέχεται αυτές να είναι οι επιπτώσεις της απώλειας της Mercedes High Performance Powertrains (HPP) πολυάριθμων ανώτερων μηχανολόγων, οι οποίοι κατευθύνθηκαν στο νεοσύστατο τμήμα κινητήρων της Red Bull Powertrains. Υπάρχει περίπτωση η φετινή μονάδα της Mercedes να μη βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τις υπόλοιπες;

Τόσο η ομάδα της Mercedes, όσο και η Aston Martin πάσχουν από σοβαρά προβλήματα ταλαντώσεων στις ευθείες. Συνεπώς, είναι αναγκασμένες να αυξήσουν την απόσταση των μονοθεσίων τους από το έδαφος, χάνοντας απόδοση, έως και 0,75 δλ. στην περίπτωση της Aston Martin. Στο στρατόπεδο της McLaren, τα προβλήματα με τα εμπρός φρένα έχουν επηρεάσει την προετοιμασία της ομάδας και κατά συνέπεια την πρόοδό της με το στήσιμο του μονοθεσίου. Οι προσωρινές τροποποιήσεις στο σύστημα πέδησης, σίγουρα κοστίζουν σε απόδοση. Θα πρέπει να θυμηθούμε επίσης ότι Aston Martin και McLaren έχουν πέσει στο επίπεδο της Williams, με την οποία μοιράζονται την ίδια μονάδα ισχύος.

Ο Toto Wolff δήλωσε ότι ο κινητήρας χρειάζεται ακόμα λίγο καλύτερες ρυθμίσεις. Σε ερωτήσεις αν όντως υστερεί σε απόδοση η μονάδα της Mercedes δεν ήταν ευθύς με τις απαντήσεις του. Δεν αρνήθηκε ότι αυτό ενδέχεται να ισχύει, αλλά είπε ότι θα πρέπει να περιμένει και το δεύτερο αγώνα για να υπάρχουν επαρκή στατιστικά, ώστε να βγάλει συμπεράσματα η Mercedes. Ο Αυστριακός απέδωσε τη χαμηλή τελική ταχύτητα των μονοθεσίων της εργοστασιακής ομάδας στις ρυθμίσεις αεροτομών που έχει αναγκαστεί να υιοθετήσει. Έχοντας ανυψώσει το μονοθέσιο, έχει χάσει αρνητική άντωση από το δάπεδο, την οποία προσπαθεί να ανακτήσει από τις αεροτομές, υιοθετώντας ρυθμίσεις υψηλότερων επιπέδων αρνητικής άντωσης.

Οι υπεκφυγές του Wolff έκαναν κάποιους να υποθέσουν ότι η Mercedes ενδέχεται να είχε επιλέξει συντηρητικές ρυθμίσεις για τον πρώτο αγώνα, θέλοντας να διασφαλίσει την αξιοπιστία της μονάδας της, πριν αρχίσει να εξερευνεί τα όρια όσον αφορά την ιπποδύναμη που έχει τη δυνατότητα να αντλήσει από το σύνολο.

Ωστόσο, ο διευθυντής της ομάδας της Aston Martin, Mike Krack, δήλωσε σε ερώτηση αν πιστεύει ότι ο κινητήρας της Ferrari βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από αυτόν της Mercedes: «Αυτή είναι μια παρατήρηση που είχαμε κάνει αρκετά νωρίς. Νομίζω ότι ο ανταγωνισμός έχει κάνει μεγαλύτερο βήμα προόδου και αυτό είναι τομέας στον οποίο πρέπει να ανακάμψουμε».

Ο Nico Hulkenberg που οδηγούε την εφοδιασμένη με κινητήρα Mercedes, Aston Martin, δήλωσε από την πλευρά του: «Φαινόταν να υστερούμε. Ακόμα και με το DRS, μερικές φορές δεν πλησίαζα τους άλλους. Φαινόταν ότι υστερούσαμε λίγο σε ταχύτητα στις ευθείες».

O Lando Norris με την απογοητευτική στο Μπαχρέιν McLaren, δήλωσε ότι ισχύς της μονάδας της Mercedes, «σίγουρα δε βοηθάει. Νομίζω ότι σίγουρα υστερούμε σε αυτό τον τομέα σε σύγκριση με τους άλλους. Αλλά είδα κάποια άλλα προβλήματα επίσης, οπότε η αξιοπιστία είναι καλή και υποθέτω ότι αυτό είναι ένα θετικό αυτή τη στιγμή». Ο Βρετανός αναφερόταν προφανώς στα προβλήματα αξιοπστίας της Red Bull.

Φαίνεται ότι η μετάβαση στα καύσιμα Ε10 έχει φέρει διάφορες ανακατατάξεις, με τη Ferrari να είναι η μοναδικό που έχει καταφέρει να κερδίσει μερικούς ίππους. Ωστόσο, ο περυσινός κινητήρας της δεν ήταν ο καλύτερος. Οι υπολοιποι κατασκευαστές έχουν χάσει απόδοση, όπως ήταν αναμενόμενο, αλλά και μεταξύ τους ενδέχεται να υπάρχουν ανακατατάξεις στις ισορροπίες ανταγωνιστικότητας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!