Η θρυλική Lancia Stratos επέστρεψε στο Μόντε Κάρλο με τον Carlos Tavares

O διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Stellantis, Carlos Tavares, συμμετείχε στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο με τη θρυλική Lancia Stratos HF, που είχε κυριαρχήσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τη δεκαετία του 1970.

Η θρυλική Lancia Stratos επέστρεψε στο Μόντε Κάρλο με τον Carlos Tavares

O διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Stellantis, Carlos Tavares, συμμετείχε στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο με τη θρυλική Lancia Stratos HF, που είχε κυριαρχήσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τη δεκαετία του 1970.

Ο Carlos Tavares κατάφερε να τερματίσει στην 24η έκδοση του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, το οποίο είχε συνολικό μήκος 300 χλμ. ειδικών διαδρομών, οδηγώντας μια Lancia Stratos HF του 1975, με την οποία συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ο μεγάλος Sandro Munari.

Η αγάπη του Tavares για τους αγώνες ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980. Μέχρι σήμερα, έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 500 αγώνες σε διάφορες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η επιλογή της Lancia Stratos για το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο ήταν εύλογη, αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποτελεί ορόσημο στην ιστορία τόσο της ιταλικής εταιρείας, όσο και των αγώνων εν γένει.

Η Lancia έχει όνομα… βαρύ σαν ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού παραμένει μέχρι σήμερα η εταιρεία που έχει κατακτήσει τους περισσότερους τίτλους στο θεσμό, παρότι έχει σταματήσει να συμμετέχει σε αυτόν από το τέλος του 1993.

Η Lancia έχει κατακτήσει 10 Πρωταθλήματα Κατασκευαστών, τρία εκ των οποίων με την Stratos HF, μεταξύ 1976 και 1976, ενώ το 1977, ο Sandro Munari έγινε ο πρώτος Πρωταθλητής Οδηγών του WRC με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Juha Kankkunen και Miki Biasion έχουν πάρει άλλους δύο τίτλους έκαστος με Lancia, ανεβάζοντας τη συνολική συγκομιδή της ιταλικής εταιρείας σε 15 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών.

Η Lancia Stratos ήταν ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο καθαρά για αγώνες, με φουτουριστικό για την εποχή σχεδιασμό. Μόλις 500 μονάδες είχαν παραχθεί συνολικά. Πέραν των προαναφερθέντων Παγκόσμιων τίτλων, η Stratos είχε κατακτήσει και δύο Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα, πριν η Lancia την αποσύρει από τους αγώνες. Ο Tavares συμμετείχε στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο με το χρωματισμό της Alitalia, με τον οποίο έγινε γνωστή η Lancia Stratos τη δεκαετία του 1970.

Όπως δήλωσε ο ίδιος ο Carlos Tavares: «Δεν είναι απλά ένα ορόσημο, αλλά ένα πραγματικό μνημείο, το οποίο παραμένει ζωντανό στις καρδίες όλων των φίλων των αγώνων. Το κοινό μας χειροκροτούσε και μας ζητούσε να πατάμε το γκάζι απλά και μόνο για να ακούνε το θεσπέσιο ήχο του κινητήρα. Η οδήγηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου στο χιόνι είναι σίγουρα ένας τρόπος για να κάνεις χαρούμενους τους ανθρώπους».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!