Peugeot 208 Rally4 – Εισιτήριο εισόδου στον κόσμο των ράλλυ

Το δικίνητο μοντέλο που μέσα από το θεσμό «208 Rally Cup» αναδεικνύει νέα ταλέντα

Peugeot 208 Rally4 – Εισιτήριο εισόδου στον κόσμο των ράλλυ

Το δικίνητο μοντέλο που μέσα από το θεσμό «208 Rally Cup» αναδεικνύει νέα ταλέντα

Μια νέα εποχή για το «Peugeot Cup» ξεκίνησε το 2021 με το 208 Rally4. Το φυτώριο νέων οδηγών περιλαμβάνει αγώνες σε άσφαλτο και χώμα και αποτελεί σημαντική πύλη εισόδου για νέους οδηγούς που θέλουν να ξεκινήσουν καριέρα στα ράλι. Παράλληλα το Peugeot 208 Rally4, που αναπτύχθηκε με όλη την αγωνιστική εμπειρία των μηχανικών της Peugeot Sport και συμμορφώθηκε με τους ολοκαίνουργιους κανονισμούς Rally4 της FIA, πρόκειται να αγωνιστεί στην κατηγορία για αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς.

Γνωστό για την ανάδειξη νέων οδηγών, το 208 Rally Cup France, στο πρώτο μισό της σεζόν 2021 ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστικό. Το νέο σύστημα βαθμολόγησης που έχει θεσπίσει η Peugeot Sport, επιβραβεύει τους οι πέντε πρώτους κάθε κατηγορίας, διασφαλίζοντας ότι θα υπάρχει έντονος συναγωνισμός μέχρι το τέλος της σεζόν.

Οι Mathieu Franceschi και Lucie Baud (PH Sport by Minerva Oil) έχουν το προβάδισμα στην κατηγορία U29 μετά τη νίκη στο Langres, ενώ ο Réhane Gany (Rossel Compettition), με τον συνοδηγό του Franck le Floch, προηγούνται στην κατηγορία Junior (U24). Το βελγικό πλήρωμα των Armand Fumal και Michaël Louette (Burton Racing) έχει ξεκινήσει καλά και βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης των Gentlemen Drivers μετά τα τρία πρώτα ράλι της σεζόν. Οδηγοί και ομάδες του είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το καλοκαιρινό διάλειμμα πριν επιστρέψουν στην δράση με το Rallye du Mont-Blanc στις 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Η συνέχεια περιλαμβάνει  μια σειρά γρήγορων και απαιτητικών ασφάλτινων αγώνων : το Rallye Coeur de France, το Critérium des Cévennes και το Rallye du Var.

Εκτός από τη Γαλλία, το 208 Rally Cup έχει έντονο ανταγωνισμό και έξω από γαλλικά σύνορα σε διάφορες χώρες. Ο Alberto Monarri προηγείται στο 208 Iberica Cup στη μέση της σεζόν, εμπρός  από τους Miguel Campos, Oscar Palomo-Ortiz και Alejandro Cachon.

Έχοντας ήδη παρουσία σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, το 208 Rally Cup επέκτεινε τη διεθνή παρουσία του με την προσθήκη νέων Κυπέλλων εφέτος στην Ιταλία, την Ουγγαρία, την Τσεχική Δημοκρατία και το Περού. Οι Christopher Lucchesi Jr. και Fabio Farina «κονταροχτυπιούνται» για την πρώτη θέση στην Ιταλία και το αποτέλεσμα θα κριθεί στους τρεις τελευταίους αγώνες που απομένουν. Στην Ουγγαρία, ο Gabor Nemet είναι έναν βαθμό μπροστά από τον Bendeguz Hangodi, παρά μια εγκατάλειψη στην αρχή της σεζόν. Στην Τσεχία, ο René Dohnal κατέχει ένα προβάδισμα μετά από τρεις συνεχόμενες νίκες στις απαιτητικές ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της Τσεχίας. Στο Βέλγιο το Stellantis Cup, που έκανε το ντεμπούτο του στην αρχή της σεζόν, χαρακτηρίζεται από την έντονη μάχη μεταξύ των Frédéric Caprasse και Thibaud Mazuin. Μετά τη δημοτικότητά του στην Ευρώπη, το 208 Rally Cup έχει πλέον διασχίσει τον Ατλαντικό, φτάνοντας μέχρι το Περού.

Με τη θέσπιση του «208 Rally Cup United» παρέχεται η δυνατότητα σε όλους τους αγωνιζόμενους που συμμετείχαν σε ένα εθνικό Κύπελλο, να λάβουν μέρος σε άλλο 208 Cup στο εξωτερικό, χωρίς να πληρώσουν επιπλέον για τη συμμετοχή τους. Η στρατηγική αυτή προσφέρει στους οδηγούς την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητες τους σε άλλες χώρες με διαφορετικό ανταγωνισμό.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!