Η Hyundai Motorsport ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με μια θέση στο βάθρο στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τον πρώτο αγώνα της χρονιάς για το WRC της FIA. Ο Adrien Fourmaux πάλεψε σε όλες τις ειδικές διαδρομές για να φέρει το πρώτο βάθρο της Hyundai Shell Mobis World Rally Team για φέτος.
Σε αυτό που αποτελούσε μόλις το πρώτο τους Σαββατοκύριακο με την ομάδα, οι Adrien Fourmaux και Alexandre Coria κατέλαβαν την 3η θέση μετά από μια σκληρή μάχη στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας με τον Elfyn Evans.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου οι Γάλλοι αντάλλαζαν θέσεις τόσο με τον Evans όσο και με τον team-mate Ott Tanak για να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο. Εντέλει, το γαλλικό πλήρωμα έχασε τη δεύτερη θέση για μόλις 7,5 δλ. Αυτή η 3η θέση είναι η 6η παρουσία στο βάθρο στην καριέρα του πληρώματος και η πρώτη με τη Hyundai.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- Cupra: Νέο προωθητικό πρόγραμμα για τα E-Hybrid μοντέλα
- Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από 25.320 €
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για τους Ott Tanak και Martin Jarveoja έληξε θετικά έπειτα από 18 ειδικές διαδρομές. Αφού βρήκε το σωστό ρυθμό το Σάββατο, το πλήρωμα δυσκολεύτηκε την Κυριακή να επιστρέψει στο ρυθμό του ράλλυ με την αλλαγή των συνθηκών, και επομένως των ελαστικών.
Ολοκληρώνοντας στην πρώτη πεντάδα τις 2 από τις 3 ειδικές διαδρομές της τελευταίας ημέρας, οι Εσθονοί τερμάτισαν στην 5η θέση. Με τα πολλά μαθήματα που έλαβαν στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, θα επιστρέψουν στο Hyundai i20 N Rally1 στη Σουηδία με μια σαφέστερη κατανόηση των απαιτήσεων για να παραμείνουν στη μάχη για τις πρώτες θέσεις.
Μια βελτιωμένη απόδοση την Κυριακή είδε τους Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe να σημειώνουν δύο φορές δύο χρόνο εντός της πρώτης πεντάδας στις 3 ειδικές διαδρομές της Κυριακής. Ενώ οι ανταγωνιστές τους είχαν εξόδους στην ΕΔ16, μια συντηρητική επιλογή τεσσάρων ελαστικών με καρφιά από τους Βέλγους τους έβαλε σε καλό δρόμο για την απρόβλεπτη διαδρομή.
Αυτή η επιλογή ήταν βέλτιστη στα παγωμένα τμήματα που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας, αλλά έβαλε σε μειονεκτική θέση το πλήρωμα στα στεγνά ασφαλτοστρωμένα τμήματα, και τους εμπόδισε ειδικά στην ανάβαση της ΕΔ18.
Ολοκληρώνοντας τον πρώτο τους φετινό αγώνα στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, οι υπερασπιστές του τίτλου θα προσεγγίσουν σε τρεις εβδομάδες το Ράλλυ Σουηδίας με στόχο μια βελτιωμένη επίδοση.