Η Toyota μείωσε τη διαφορά στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του WRC

Η Toyota Gazoo Racing μείωσε τη διαφορά που τη χωρίζει από την κορυφή στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του WRC, ακόμη και δεν κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης.

Η Toyota Gazoo Racing World Rally Team μείωσε περαιτέρω τη διαφορά που τη χωρίζει από την κορυφή στη βαθμολογία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών του WRC, με μια ισχυρή εμφάνιση την τελευταία ημέρα, ακόμη και αν έχασε τη νίκη στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης.

Οι προσπάθειες των Elfyn Evans και Takamoto Katsuta σήμαιναν ότι η Toyota συγκέντρωσε 2 βαθμούς περισσότερους αυτό το Σαββατοκύριακο από τον κύριο αντίπαλό της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, τη Hyundai, μειώνοντας τη διαφορά στους 15 βαθμούς ενόψει του τελευταίου γύρου της σεζόν, το Ράλλυ Ιαπωνίας του επόμενου μήνα, όπου η μέγιστη συγκομιδή βαθμών θα είναι αρκετή για να διεκδικήσει το 4ο συνεχόμενό της Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Ο Evans αποτέλεσε μέρος μιας σκληρής μάχης για τη νίκη, την οποία οδηγούσε ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid, φτάνοντας στην τελευταία ημέρα του αγώνα. Ενώ μια μικρή έξοδος σήμαινε ότι παραχώρησε την πρωτοπορία στον Ott Tanak (Hyundai) στην πρώτη ειδική διαδρομή της Κυριακής, ο Ogier αντέδρασε και μείωσε τη διαφορά σε 1,5 δευτερόλεπτο με δύο ΕΔ να απομένουν.

Στη συνέχεια, συνεχίζοντας να πιέζει σκληρά, ο Γάλλος βγήκε εκτός δρόμου σε μια λασπωμένη στροφή στην ΕΔ17 και χτύπησε σε ένα δέντρο, γεγονός που ανάγκασε τον ίδιο και τον πλοηγό του, Vincent Landais να εγκαταλείψουν επί τόπου.

Ο Takamoto Katsuta ήταν το αστέρι της τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, καθώς ολοκλήρωσε μια εξαιρετική επιστροφή στην αγωνιστική δράση, διεκδικώντας το μέγιστο των 12 βαθμών που την Κυριακή, καθώς ήταν 1ος τόσο στην κατάταξη Super Sunday όσο και στην Power Stage που ολοκλήρωσε τον αγώνα.

WRC Sebastien Ogier (Toyota) (5)

Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα στη σεζόν του, καθώς έμεινε εκτός δράσης στον προηγούμενο αγώνα, το Ράλλυ Χιλής, ο Katsuta έδειξε καλή αυτοπεποίθηση και ρυθμό από την αρχή του αμιγώς ασφάλτινου Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, ενώ οδήγησε έξυπνα όταν οι συχνά ολισθηρές συνθήκες απαιτούσαν μια πιο προσεκτική προσέγγιση. Πιέζοντας περισσότερο την Κυριακή, ήταν ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Passauer Land και ξανά στην Power Stage.

Τερματίζοντας 4ος στη γενική κατάταξη, ο Katsuta και ο συνοδηγός του, Aaron Johnston, ήταν ταχύτεροι σε όλη την Κυριακή κατά 3,8 δλ. μπροστά από τους team-mates Elfyn Evans και Scott Martin, οι οποίοι πέτυχαν το δεύτερο διαδοχικό βάθρο τους, τερματίζοντας στη θέση, ενώ ήταν τρίτοι στην Power Stage.

WRC Takamoto Katsuta (Toyota)

Ο Sami Pajari και ο συνοδηγός του, Enni Malkonen, είχαν παρόμοια μοίρα στην πρώτη πρωινή ειδική διαδρομή της Κυριακής, δίνοντας ένα ελαφρώς πρόωρο τέλος σε μια ακόμη εντυπωσιακή εμφάνιση με ένα GR Yaris Rally1 Hybrid, την πρώτη του σε άσφαλτο και την 3η συνολικά. Ο Pajari ήταν έτοιμος για άλλη μια θέση στην πρώτη εξάδα της γενικής κατάταξης, καθώς συνέχισε τη διαδικασία εκμάθησής του στο υψηλότερο επίπεδο του WRC, αποκτώντας περισσότερες πολύτιμες εμπειρίες.

Όπως έχει προγραμματιστεί, ο Pajari θα επιστρέψει πίσω από το τιμόνι του GR Yaris Rally2 στο Ράλλυ Ιαπωνίας, όπου έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει τον τίτλο του Πρωταθλητή στο WRC2, αν καταφέρει να τερματίσει στις 2 πρώτες θέσεις της κατηγορίας. Το GR Yaris Rally2 κατέλαβε τη θέση στην κατηγορία του WRC2 στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης στα χέρια του Τσέχου οδηγού Filip Mares και της ομάδας Toyota Dolak.

WRC Sami Pajari (Toyota) (3)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!