Η Hyundai ανακοίνωσε θα κάνει την είσοδό της στους αγώνες αντοχής, εξελίσσοντας ένα πρωτότυπο προδιαγραφών LMDh και θα χρησιμοποιήσει το όνομα της premium μάρκας της, Genesis για το εγχείρημα. Η κίνηση αυτή είχε φημολογηθεί τους τελευταίους μήνες και επιβεβαιώθηκε τελικά με μια σύντομη ανακοίνωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες ή χρονοδιάγραμμα.
Ένα πρωτότυπο προδιαγραφών LMDh θα επιτρέψει στην Genesis να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), που περιλαμβάνει και τις 24 Ώρες του Le Mans, καθώς και στο Αμερικανικό Πρωτάθλημα IMSA. Αναμένεται να αγωνιστεί και στα δύο Πρωταθλήματα, αλλά αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.
Το πρόγραμμα θα καθοδηγείται από τις εγκαταστάσεις της Hyundai Motorsport στη Γερμανία, υπεύθυνη για τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ από το 2012. Η Hyundai δεν έχει δεσμευτεί στο WRC πέραν της επόμενης σεζόν, η οποία ολοκληρώνεται ένα χρόνο πριν από τη λήξη του τρέχοντος κύκλου κανόνων το 2026. Ωστόσο, η αναφορά στην ανακοίνωση για «άλλον ένα πυλώνα» στο πρόγραμμα της Hyundai Motorsport, θα μπορούσε να υπονοεί ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται και στο WRC.
Για το 2026 φαίνεται ότι έχει προγραμματίσει το ντεμπούτο της και στους αγώνες του WEC. Η Hyundai έχει συμφωνήσει σε συνεργασία με τη γαλλική κατασκευάστρια ORECA για το σχεδιασμό και την κατασκευή του υβριδικού LMDh. Η ORECA είναι ένας από τους τέσσερις κατασκευαστές πλαισίου που έχουν άδεια από τη FIA να εξελίξουν πρωτότυπα προδιαγραφών LMDh και έχει ήδη προσφέρει το «σκελετό» επάνω στον οποίο έχουν βασιστεί τα Acura ARX-06 και Alpine A424.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης του υβριδικού συστήματος κίνησης θα εξελιχθεί εσωτερικά από την Hyundai Motorsport, υπεύθυνη για τους κινητήρες του WRC και του TCR (Πρωτάθλημα Τουρισμού). Η Hyundai αναμένεται να συνεργαστεί με μια υπάρχουσα αγωνιστική ομάδα για τα αγωνιστικά της προγράμματα και είναι γνωστό ότι έχει μιλήσει με πολλούς υποψηφίους.
Εκτιμάται ότι αυτοί περιλαμβάνουν τις Cool Racing, IDEC Sport και TDS Racing, οι οποίες αγωνίζονται στην κατηγορία LMP2 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans Series (ELMS) και στις 24 Ώρες του Le Mans. Άλλος ένας άλλος υποψήφιος είναι η ομάδα Πρωταθλημάτων μονοθεσίων DAMS, η οποία ανέλαβε τα εργοστασιακά υποστηριζόμενα αγωνιστικά προγράμματα για την Panoz και την Cadillac στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Η Chip Ganassi Racing, η οποία θα τερματίσει τη συνεργασία της με την Cadillac στο τέλος των φετινών Πρωταθλημάτων WEC και IMSA, είναι επίσης γνωστό ότι έχει έρθει σε επαφή με τη Hyundai. Φαίνεται ότι η αμερικανική ομάδα να είναι ένας από τους επικρατέστερους υποψηφίους για να αναλάβει το πρόγραμμα του IMSA της Genesis.
Το πιθανότερο είναι ότι η Hyundai Motorsport θα συμμετάσχει σε ένα πρόγραμμα ELMS το 2025 με την ομάδα που θα επιλέξει ως συνεργάτη για το WEC, καθώς προετοιμάζεται για το ντεμπούτο στο WEC. Ο Ιταλός θρύλος των αγώνων αυτοκινήτων τουρισμού και πρώην οδηγός της Formula 1, Gabriele Tarquini, πρόκειται να αναλάβει ανώτερο διοικητικό ρόλο στο πρόγραμμα LMDh της Hyundai, με την οποία κατέκτησε τον τίτλο WTCR το 2018 η ιταλική ομάδα BRC.