Ο αγώνας αντοχής 24 ωρών στο Le Mans είναι sold-out για άλλη μια φορά φέτος, καθώς τα εισιτήρια για την εκδήλωση του 2024 εξαντλήθηκαν σε λίγες μόνο ημέρες αφ’ ότου τέθηκαν σε κυκλοφορία, τον περασμένο Νοέμβριο.
Είκοσι τρία πρωτότυπα και εννέα καταξιωμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων διαγωνίζονται στην ελίτ κατηγορία των Hypercar, προσφέροντας δράση στο Circuit de la Sarthe – την πίστα των 24 ωρών – την μεγαλύτερη (13.626 χλμ) και ταχύτερη (μέση ταχύτητα άνω των 240 km/h) πίστα στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Η Peugeot TotalEnergies επιστρέφει στην γραμμή εκκίνησης στο Le Mans στις 15 Ιουνίου. Ο φετινός αγώνας θα είναι ιστορικός ως προς το μέγεθος και την ποιότητα της πίστας. Είναι κάτι που είναι πραγματικά μοναδικό στην ιστορία των αγώνων. Θα συμμετάσχει με δύο Peugeot 9X8 προδιαγραφών 2024 στον αγώνα. Σκοπεύει να επιδείξει την αξιοπιστία του αυτοκινήτου και τα κέρδη σε επίπεδο απόδοσης και επιδόσεων αυτού του ριζικά αλλαγμένου Hypercar, το οποίο έκανε το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο στο 6 Hours of Imola στις αρχές Απριλίου, μετά από μόλις δέκα μήνες ανάπτυξης.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
«Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που καταφέραμε να αγωνιστούμε με αυτό το αυτοκίνητο για πρώτη φορά στην Imola», παραδέχτηκε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport. «Η ανάπτυξη ενός πρωτοτύπου Hypercar, το 90% του οποίου είναι νέο όσον αφορά το αμάξωμα, την αεροδυναμική και το σύστημα μετάδοσης κίνησης, σε μόλις δέκα μήνες – με όλους τους χρόνους παραγωγής για ανταλλακτικά και εργαλεία – είναι ένα πραγματικά εντυπωσιακό επίτευγμα, που έγινε εφικτό από τη συμβολή όλων στην Team Peugeot TotalEnergies.»
Στο ανταγωνιστικό του ντεμπούτο, το Peugeot 9X8 2024 εξασφάλισε τους πρώτους βαθμούς κατασκευαστών WEC της ομάδας για την τρέχουσα σεζόν με την ένατη θέση στον αγώνα 6 Hours of Imola. Τρεις εβδομάδες αργότερα, το Peugeot 9X8 2024 σημείωσε άλλο ένα τερματισμό στην πρώτη δεκάδα στις 6 Hours of Spa-Francorchamps, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε έντονο ανταγωνισμό.
«Ο χειρισμός και τα κέρδη εντός του αγώνα ήταν στοιχεία πολύ σύμφωνα με τις προσδοκίες μας και με αυτά που παρατηρήσαμε κατά τις χειμερινές δοκιμές», επιβεβαίωσε ο Olivier Jansonnie. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να βελτιωθούμε, ωστόσο. Με περίπου είκοσι Hypercars στην πίστα, έχουμε δει πόσο κοντά είναι ο ανταγωνισμός και πώς η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά. Στο Imola και στο Spa, τερματίσαμε μπροστά από ταχύτερα αυτοκίνητα έχοντας μια εξαιρετική στρατηγική και μέσα από τη σκληρή δουλειά όλων στην ομάδα. Μεγιστοποιήσαμε το αποτέλεσμα αν κοιτάξετε την απόδοση του αυτοκινήτου, ακόμα κι αν δεν είχαμε πραγματικά το αποτέλεσμα που περιμέναμε.»
Η ημέρα των δοκιμών διεξήχθη την Κυριακή 9 Ιουνίου. Οι ομάδες και οι οδηγοί είχαν έξι ώρες χρόνο εντός πίστας για να προσαρμοστούν (ξανά) στο Circuit des 24 Heures du Mans (μήκους 13.626 χλμ). Τρεις ελεύθερες δοκιμές και τα προκριματικά θα διεξαχθούν την Τετάρτη 12 και την Πέμπτη 13 Ιουνίου, ενώ θα ακολουθήσει η διαδικασία Hyperpole στην οποία θα διαγωνισθούν τα οκτώ κορυφαία Hypercars. Η 92η διοργάνωση των 24 ωρών του Λε Μαν θα ξεκινήσει επίσημα το Σάββατο 15 Ιουνίου στις 16:00 από τον διάσημο ποδοσφαιριστή και προπονητή, νικητή του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 1998, Ζινεντίν Ζιντάν.