ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτος o O. Tanak στην ΕΔ 16 «Ελευθεροχώρι 2» νικητής του αγώνα ο T. Neuville

Στην ειδική Wolf Power Stage «Ελευθεροχώρι 2» ο Ott Tanak έκανε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Thierry Neuville όμως να παίρνει τη μεγάλη νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτος o O. Tanak στην ΕΔ 16 «Ελευθεροχώρι 2» νικητής του αγώνα ο T. Neuville

Στην ειδική Wolf Power Stage «Ελευθεροχώρι 2» ο Ott Tanak έκανε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Thierry Neuville όμως να παίρνει τη μεγάλη νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Η ειδική διαδρομή «Ελευθεροχώρι 2» Wolf Power Stage είναι η τελευταία της ημέρας και επιβραβεύει τους πέντε πρώτους σε χρόνο οδηγούς με επιπλέον βαθμούς. Ο πρώτος παίρνει 5 βαθμούς επιπλέον και από έναν λιγότερο οι επόμενοι.

Εδώ πέφτει η αυλαία, με τους οδηγούς να προσεγγίζουν τη συγκεκριμένη ειδική διαφορετικά από όλες τις άλλες. Σε κάθε περίπτωση και όσον αφορά τα αποτελέσματα ο Ott Tanak με Hyundai i20 N Rally1 Hybrid σημείωσε χρόνο 9:54,5 κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο και παίρνοντας και τους επιπλέον 5 βαθμούς της Wolf Power Stage.

Ο K. Rovanpera με το Toyota Yaris Rally1 Hybrid έκανε τον δεύτερο χρόνο, 3,0 δευτερόλεπτα πίσω από τον Εσθονό, ενώ ο C. Breen με Ford Puma Rally1 Hybrid ήταν τρίτος 6,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο. Με ίδιο αυτοκίνητο τέταρτος ήταν ο G. Greensmith και πέμπτος ο E. Lappi με Toyota.

O Thierry Neuville έμεινε έκτος, χωρίς να πιέσει και να ρισκάρει, παίρνοντας την πολυπόθητη νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Όσον αφορά τη γενική κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, ο Ott Tanak ήταν δεύτερος και τρίτος ο ομόσταυλός του στη Hyundai Motorsport, D. Sordo, με την Hyundai να κάνει το απόλυτο «1-2-3» στην κατάταξη για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Στην τέταρτη θέση ο P. Loubet και στην πέμπτη ο C. Breen, αμφότεροι οδηγώντας Ford Puma Rally1 Hybrid. Στην έκτη θέση ο T. Katsuta με Toyota Yaris Rally1 Hybrid, ενώ στην έβδομη ήταν ο E. Lindholm με Skoda Fabia Evo. Με ίδιο αυτοκίνητο στην όγδοη θέση ο N. Gryazin και στην ένατη ο Α. Τσουλόφτας από την Κύπρο, με ένα Volkswagen Polo GTi.

Στη δέκατη ο E. Brynildsen με Skoda Fabia Evo, ενώ οι “δικοί μας” Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος, με Hyundai i20 N Rally2 τερμάτισαν στην 16η θέση και στην 26η οι Χρυσόστομος Καρέλλης με τον Λεωνίδα Μαχαίρα, οδηγώντας ένα Citroen C3 Rally2.

 

Δείτε τις δηλώσεις των οδηγών

#21 Yohan ROSSEL / Valentin SARREAUD 

Τουμπάρισε στην ειδική.

#23 Nikolay GRYAZIN Konstantin / ALEKSANDROV 

«Τουμπάρισε! Γενικά κάναμε την ειδική, χωρίς να πάρουμε ρίκο. Πρέπει να επιστρέψουμε πίσω. Όλα καλά. Ωραίος αγώνας, περιπέτεια για εμάς».

#25 Emil LINDHOLM / Reeta HÄMÄLÄINEN 

«Η νίκη ήρθε λόγω της ταχύτητάς μας, και όχι λόγω προβλημάτων των άλλων. Είμαι πολύ χαρούμενος,. Γνωρίζαμε ότι μπορεί να πάει καλά, αλλά υπάρχει πάντα μεγάλο ρίσκο σε αυτό τον αγώνα. Είμαι ευγνώμων στην ομάδα. Μας έδωσαν ένα τέλειο αυτοκίνητο».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN 

«Νομίζω δε θα είναι ο καλύτερος χρόνος, οι υπόλοιποι θα είναι πολύ γρήγοροι. Έπρεπε να πιέσω ακόμα και στα δύσκολα κομμάτια, θα δούμε τι θα γίνει. Αυτό ήταν ένα από τα χειρότερά μου ράλλυ. Όπως και για την ομάδα. Πρέπει να βελτιωθούμε και να επιστρέψουμε πιο δυνατοί».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Εξαρτάται από το στόχο. Αν θες να παλέψεις για το Πρωτάθλημα η απόφαση της ομάδας είναι λάθος, από την πλευρά των δημοσίων σχέσεων είναι σωστή. Εγώ θέλω να παλέψω για το Πρωτάθλημα. Κρίμα που είχαμε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα την Παρασκευή και δεν μπορέσαμε να διεκδικήσουμε τη νίκη».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Δύσκολη σεζόν, είναι ανακούφιση αυτή η νίκη, αλλά το σημαντικότερο είναι το “1-2-3” για την ομάδα. Ιστορική στιγμή για όλους».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Είχαμε ένα θέμα πριν από την εκκίνηση. Έχασα τη συγκέντρωσή μου, είχαμε μια μικρή έξοδο και ξεζαντάρισε το ελαστικό.  Ήταν λάθος μου, κοίταζα τα όργανα. Πρέπει να εστιάσουμε στον επόμενο αγώνα».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE 

«Το τελευταίο κομμάτι της ειδικής ήταν πολύ σκληρό.

Σε όλο τον αγώνα δεν κάναμε λάθος, μείναμε στο μέσο του δρόμου, αλλά σταθήκαμε άτυχοι την Παρασκευή».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Είναι ώρα επιστροφής στο σπίτι και ξεκούρασης».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Σταθήκαμε τυχεροί, εγκατέλειψαν πολλοί. Είμαι χαρούμενος για την ομάδα, για αυτό το “1-2-3”. Το άξιζαν! Είχαμε δύσκολες στιγμές, αλλά αυτό το αποτέλεσμα είναι σημαντικο για τους ανθρώπους της Hyundai.

Ας τερματίσουμε και ας το γιορτάσουμε».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Οι γραμμές ήταν στενές. Η διαδρομή θα είναι ταχύτερη για όσους ακολουθούν. Εγώ έκανα την προσπάθειά μου».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS 

«Αυτός ο αγώνας ήταν ένα μεγάλο βήμα για εμάς. Προοδεύουμε με κάθε ράλλυ. Ευχαριστώ την ομάδα και τους μηχανικούς, έκαναν καταπληκτική δουλειά. Το ότι είμαστε εδώ το χρωστάμε σε αυτούς. Ευχαριστώ πολύ».

 

Ακολουθεί η κατάταξη των πρώτων 10 της ΕΔ «Ελευθεροχώρι 2» Wolf Power Stage

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων της γενικής

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!