ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Κυριαρχία του T. Neuville και στην ΕΔ 11 «Πύργος 2»

Μια ακόμα νίκη, η τέταρτη για τον T. Neuville, δίνει στον Βέλγο ακόμα μεγαλύτερο προβάδισμα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Κυριαρχία του T. Neuville και στην ΕΔ 11 «Πύργος 2»

Μια ακόμα νίκη, η τέταρτη για τον T. Neuville, δίνει στον Βέλγο ακόμα μεγαλύτερο προβάδισμα.

Τα πληρώματα επιστρέφουν για δεύτερη φορά μέσα στη μέρα στην ειδική διαδρομή «Πύργος» τη μεγαλύτερη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με 33,2 χιλιόμετρα και τη δεύτερη μεγαλύτερη στο WRC. Σε ύψος 1.774 μέτρα είναι από τις πιο απαιτητικές.

Ο Thierry Neuville συνεχίζοντας την καλή οδήγηση, χωρίς λάθη και με καλό ρυθμό, πήρε μια ακόμα ειδική διαδρομή, -την τέταρτη-, διευρύνοντας τη διαφορά του από τον δεύτερο E. Lappi στα 37,4 δευτερόλεπτα, όσον αφορά τη γενική κατάταξη.

Στη δεύτερη θέση της ΕΔ 11 «Πύργος 2» 2,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο τερμάτισε ο E. Evans με Toyota, ενώ στην τρίτη θέση με διαφορά 4,7 δλ. ήταν ο D. Sordo, με Hyundai. Με ίδιο αυτοκίνητο, ο O. Tanak έμεινε στην τέταρτη θέση, 6,3 δλ. πίσω από τον πρώτο, ενώ ο δεύτερος της γενικής E. Lappi, κατέλαβε την πέμπτη θέση, μένοντας 6,4 δλ. πίσω από τον πρώτο T. Neuville.

Ο Craig Breen με Ford ήταν αυτός που εκκίνησε πρώτος στην ΕΔ 11 «Πύργος 2», επιλέγοντας τέσσερα σκληρά ελαστικά για αυτή τη μεγάλη ειδική. Τρία λεπτά αργότερα, ξεκίνησε με Toyota, ο Takamoto Katsuta. Στο τέλος της ειδικής κατέλαβαν τις θέσεις 6 και 8 αντίστοιχα, μένοντας πίσω από τον T. Neuville 13 δλ. και 34,7 δλ. αντίστοιχα.

O Kalle Rovanpera, ο οποίος, αφού έκανε τις απαραίτητες επισκευές στο πίσω μέρος του Toyota Yaris επέστρεψε με το αυτοκίνητο ένα… κομμάτι, σημειώνοντας τον έβδομο χρόνο της ΕΔ 11 «Πύργος 2», με διαφορά από τον πρώτο 26,4 δλ.

Τα απρόοπτα συνεχίζονται, με την εγκατάλειψη του Gus Greensmith με μηχανικό πρόβλημα και του Jourdan Serderidis, που δεν έφτασε στην εκκίνηση της ειδικής λόγω προβλήματος στο υβριδικό σύστημα.

Δείτε τις δηλώσεις των οδηγών

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN 

«Δεν είναι εύκολο. Προσπαθούμε απλώς να περάσουμε τις ειδικές. Είμαστε εδώ».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

Δε σταμάτησαν για δηλώσεις στο STOP της ειδικής.

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

Έφυγαν βιαστικά από το STOP της ειδικής.

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN 

«Έχει πολλή ζέστη, το πεντάλ του φρένου καίει. Κατά τα άλλα, ήταν εντάξει».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Λίγο καλύτερα σε σχέση με το πρώτο πέρασμα. Δεν έχουμε πρόσφυση, γλιστράμε παντού. Δεν είναι εύκολο».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE 

«Τρομερή ζέστη και πολύ υψηλές θερμοκρασίες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Όλα καλά. Ευτυχώς, είχα θέμα μόνο με τους αισθητήρες ελαστικών. Καθαρή διαδρομή για εμάς».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Όλα καλά». Έφυγαν βιαστικά από το STOP της ειδικής.

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

Σταμάτησαν στην ειδική, εξαιτίας μηχανικού προβλήματος.

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS 

«Έχασα τα φρένα, δεν ήμουν συγκεντρωμένος εξαιτίας ενός θέματος με τον κινητήρα».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE 

Εγκατέλειψαν στην απλή διαδρομή, λόγω προβλήματος στο υβριδικό σύστημα.

 

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων της ΕΔ 11 “Πύργος 2”

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων της γενικής

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!