ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο T. Neuville “πέταξε” και στην ΕΔ 10 «Ταρζάν 1»

Τον ταχύτερο χρόνο όλων σημείωσε στην ΕΔ 10 «Ταρζάν 1», ο T. Neuville, διευρύνοντας τη διαφορά του από τον δεύτερο.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο T. Neuville “πέταξε” και στην ΕΔ 10 «Ταρζάν 1»

Τον ταχύτερο χρόνο όλων σημείωσε στην ΕΔ 10 «Ταρζάν 1», ο T. Neuville, διευρύνοντας τη διαφορά του από τον δεύτερο.

Η ιστορική ειδική διαδρομή «Ταρζάν» είναι από τις αγαπημένες του κοινού, αφού είναι άκρως θεαματική. Είναι γρήγορη με κατηφορικό κομμάτι 10 χιλιομέτρων, με σκληρή επιφάνεια αρχικά, που δοκιμάζει αυτοκίνητα και οδηγούς.

Ο Thierry Neuville ήρθε με φόρα από την προηγούμενη ειδική διαδρομή και… πέταξε για ακόμα μια φορά, κάνοντας ταχύτερο χρόνο και αφήνοντας 13,7 δλ. πίσω του τον ομόσταυλο O. Tanak, διευρύνοντας τη διαφορά του από αυτόν στη γενική κατάταξη στα 32,3 δλ.

Ο τελευταίος μάλιστα με πρόβλημα στο διαφορικό, έχασε τη δεύτερη θέση της γενικής, εκεί όπου ανέβηκε ο E. Lappi, ο οποίος είναι πίσω από το πρωτοπόρο Βέλγο 31 δευτερόλεπτα, ενώ όσον αφορά την ΕΔ 10 «Ταρζάν 1» πήρε την τρίτη θέση 8,1 δλ. πίσω από τον T. Neuville και 0,4 δλ. πίσω από τον G. Greensmith που έκανε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο.

Ο Kalle Rovanpera, ο πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WRC, ο οποίος σε αυτή την ειδική χτύπησε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, αφού σε μια στροφή ανοίχτηκε περισσότερο από όσο ήθελε και έπρεπε. Έτσι, κατρακύλησε εκτός δεκάδας.

Δείτε τις δηλώσεις των οδηγών

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN 

«Ανοίχτηκα και χτύπησα κάπου στην προηγούμενη ειδική. Από το πρωί δυσκολευόμαστε, προσπαθούμε να πάμε γρήγορα, αλλά δεν ήταν αρκετό».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Από την προηγούμενη ειδική έχουμε πρόβλημα στο διαφορικό, το οποίο φθείρει τα ελαστικά».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Είμαι έκπληκτος. Κάναμε καλή επιλογή ελαστικών. Είχα θέμα με την ισορροπία του αυτοκινήτου και οι σημειώσεις είναι αισιόδοξες. Είμαι έκπληκτος που έχουμε τέτοια διαφορά ύστερα από ένα τόσο δύσκολο loop ειδικών».

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN 

«Πολύ μπόσικο χώμα, πολύ σπινάρισμα. Δεν είναι εύκολο».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Οι ειδικές γλιστράνε πολύ. Δεν έχω πρόσφυση. Είναι πολύ δύσκολα. Προσπαθώ, αλλά δεν γίνεται κάτι».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE 

«Είμαι απογοητευμένος για αυτό που συνέβη, κρίμα για τη δουλειά της ομάδας. Η ειδική γλιστράει πολύ. Είμαι χαρούμενος που πέρασα». Ρωτήθηκε για τα προβλήματα των Loeb και Loubet.

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω – απλώς μένω στο δρόμο. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE

Εγκατέλειψε μετά την ΕΔ8, με πρόβλημα στον ιμάντα του δυναμό.

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Το αυτοκίνητο υποστρέφει πολύ. Πρέπει να βρούμε λύση, είναι δύσκολο να ακολουθήσω την ιδανική γραμμή. Δεν έχουμε πρόσφυση, πολύ απαιτητική ειδική».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Είμαι εντυπωσιασμένος με το χρόνο μας, γιατί  ο κινητήρας έκανε συνεχώς διακοπές».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS 

«Τι να πω. Δεν ακούμπησα κάπου, και είχα κλατάρισμα στην προηγούμενη ειδική. Δείξαμε την ταχύτητά μας, τώρα χρειαζόμαστε λίγη τύχη».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE 

«Καθαρίσαμε πολύ το δρόμο, ιδίως στα τέλος είναι αμμώδης η επιφάνεια. Χάσαμε πολύ χρόνο. Ήταν σχεδόν τελείως στεγνή η ειδική».

 

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων της ΕΔ 10 “Ταρζάν 1”

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων της γενικής

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!