ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Άλλαξε χέρια η πρώτη θέση στην ΕΔ 5 «Δάφνη»

O P. Loubet οδήγησε εξαιρετικά, σημειώνοντας για πρώτη φορά στην καριέρα του τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή 5 «Δάφνη», επιτυχία που συνοδεύτηκε και από την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Άλλαξε χέρια η πρώτη θέση στην ΕΔ 5 «Δάφνη»

O P. Loubet οδήγησε εξαιρετικά, σημειώνοντας για πρώτη φορά στην καριέρα του τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή 5 «Δάφνη», επιτυχία που συνοδεύτηκε και από την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη.

Η ειδική διαδρομή «Δάφνη» άνοιξε για το πρώτο αυτοκίνητο στις 13:12, έχοντας μήκος 13,99 χιλιόμετρα. Αν και το οδόστρωμα είναι καλό, οι συνθήκες είναι δύσκολες, με χαμηλή πρόσφυση. Τα πρώτα οκτώ χιλιόμετρα είναι ανηφορικά, ενώ από εκεί και πέρα αρχίζει η κατάβαση, με τον τερματισμό της ειδικής να είναι στη Μονή του Προφήτη Ηλία.

Ο P. Loubet είναι το πρόσωπο της αυτής της ειδικής διαδρομής, αφού οδηγώντας εξαιρετικά, κατάφερε να κάνει τον πρώτο χρόνο, κάτι που κάνει για πρώτη φορά στην καριέρα του. Μοιάζει μεταμορφωμένος στην M-Sport, δείχνοντας τον καλό του εαυτό, που ίσως λίγοι γνώριζαν μέχρι τώρα.

Μάλιστα ο χρόνος αυτός ήταν αρκετός, να του χαρίσει και την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης σε αυτή τη φάση του αγώνα. Αυτό έγινε εξαιτίας και ενός λάθους του Sebastien Loeb, που του στοίχισε όπως αποδείχθηκε αρκετά σε χρόνο, αφήνοντας τον Γάλλο πίσω από την πρώτη θέση για 1,9 δλ.

Στην τρίτη θέση της γενικής είναι ο Φιλανδός E. Lappi που κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, σημειώνοντας εξαιρετικό χρόνο και στην ειδική «Δάφνη» παρά τη χαμηλή πρόσφυση που υπάρχει. Η οικονομία στα ελαστικά που είχε κάνει στις προηγούμενες ειδικές διαδρομές, φαίνεται να απέδωσε εδώ.

Πιο πίσω, στην τέταρτη θέση είναι ο Thierry Neville, τον οποίο ακολουθεί ο O. Tanak, με τον Ισπανό D. Sordo να είναι στην έκτη θέση και τον Βρετανό E. Evans στην έβδομη.

 

Ακολουθούν οι δηλώσεις των οδηγών

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN 

«Δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Πραγματικά δύσκολη διαδρομή, καθαρίσαμε το δρόμο, είχε πολύ μπόσικο χώμα».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Ακόμη απαιτεί καθάρισμα ο δρόμος, δεν έχουμε υβριδικό σύστημα και υπάρχουν πολλές φουρκέτες».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Έκανα ό,τι μπορούσα, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι τελείως διαφορετική εδώ. Σε τέτοιου είδους ειδικές πρέπει να βασίζεσαι στο αυτοκίνητο».

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN 

«Ήταν απαίσια, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση, όσο περνάνε αυτοκίνητα ο δρόμος θα καθαρίζει. Είναι δύσκολο να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Πήγαμε καλύτερα, νιώθω όμως άβολα. Είναι περίεργο, θα προσπαθήσω να το διορθώσω».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE 

«Ήταν ένα καλό βήμα. Είμαι ακόμη πολύ νευριασμένος με ό,τι συνέβη πριν, ήμουν στη μέση του δρόμου».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Ο δρόμος έχει καθαρίσει αρκετά. Μου προκαλεί έκπληξη ο χρόνος. Γλιστρούσε πολύ, και τα ελαστικά μου δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE

«Άργησα να φρενάρω σε μια αριστερή φουρκέτα, έφυγα ευθεία και έπρεπε να βάλω όπισθεν».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Η αίσθησή μου δεν είναι άσχημη, αλλά οι σημειώσεις μου προς το τέλος της ειδικής δεν ήταν καλές. Επίσης στα γρήγορα κομμάτια γλιστρούσε πολύ και χάσαμε χρόνο».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Στην αρχή σε μια φουρκέτα έχασα τα φρένα και χάσαμε χρόνο».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS 

«Αυτό είναι καλό. Το αξίζαμε. Είχα καλές σημειώσεις και οδήγησα καλά, κράτησα τις γραμμές».

 

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!