ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτοι S. Loeb και E. Lappi με ίδιο χρόνο στην ΕΔ 4 «Λουτράκι 2»

Με συνέπεια συνεχίζει ο Sebastien Loeb στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σημειώνοντας μαζί με τον E. Lappi, τον -ίδιο- πρώτο χρόνο και στην τέταρτη στη σειρά ειδική διαδρομή «Λουτράκι 2» και διατηρώντας έτσι την πρώτη θέση στη γενική.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτοι S. Loeb και E. Lappi με ίδιο χρόνο στην ΕΔ 4 «Λουτράκι 2»

Με συνέπεια συνεχίζει ο Sebastien Loeb στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σημειώνοντας μαζί με τον E. Lappi, τον -ίδιο- πρώτο χρόνο και στην τέταρτη στη σειρά ειδική διαδρομή «Λουτράκι 2» και διατηρώντας έτσι την πρώτη θέση στη γενική.

Συνεχίζει σε φρενήρεις ρυθμούς ο Sebastien Loeb, κάνοντας μαζί με τον E. Lappi τον -ίδιο- ταχύτερο χρόνο και στην τέταρτη ειδική διαδρομή «Λουτράκι 2» που είναι επαναλαμβανόμενη της αρχικής για την ημέρα. Με χρόνο 37.08,2 είναι μπροστά τον δεύτερο Thierry Neuville, διευρύνοντας μάλιστα τη διαφορά στα 6,4 δευτερόλεπτα.

Στην τρίτη θέση ο P. Loubet, μόλις 1,6 δλ. πίσω από τον δεύτερο Βέλγο, ενώ στην τέταρτη θέση ανέβηκε ο E. Lappi ο οποίος σημείωσε τον ίδιο χρόνο στην ειδική με τον S. Loeb και είναι 8,9 δλ. πίσω από τον πρώτο, αφήνοντας πίσω του τον O. Tanak που είναι στην πέμπτη θέση 10,8 δλ. πίσω από τον S. Leob. Στην έκτη θέση ο D. Sordo 14,3 από την κορυφή, ενώ στην έβδομη ακολουθεί ο E. Evans, μόλις 0,3 δλ. πίσω από το Ισπανό οδηγό.

Ο G Greensmith είναι στην όγδοη θέση 20,7 δλ. μακριά από την κορυφή και ο Kalle Rovanpera στην ένατη θέση 22,1 δλ. πίσω από τον πρώτο. Τη δεκάδα συμπληρώνει ο E. Linholm, 1 λεπτό και 09,6 δλ. πίσω.

Ο Craig Breen έχασε σχεδόν 2 λεπτά, εξαιτίας κλαταρίσματος. Δυστυχώς οι Μάνος και Κώστας Στεφανής εγκατέλειψαν από σπασμένο ψαλίδια.

Ακολουθούν οι δηλώσεις των οδηγών:

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN 

«Είναι πιο καθαρά τώρα, με κάποια σκληρά σημεία. Είμαστε εδώ χωρίς προβλήματα, αυτό είναι το ζητούμενο».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Χάσαμε το υβριδικό σύστημα στην απλή, αυτό επηρεάζει την οδήγηση. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Είχα φθαρμένα ελαστικά μπροστά για αυτήν τη ειδική, προτίμησα να κρατήσω για την επόμενη ειδική, είχα υποστροφή, αλλα είμαι ταχύτερος από τον Elfyn, οπότε ίσως η στρατηγική να ήταν καλή».

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN 

«Έχει πολλές πέτρες, το χώμα είναι πολύ σκληρό».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Δεν είμαι ικανοποιημένος, είναι μια πρόκληση για μένα. Πρέπει να συγκεντρωθώ περισσότερο».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE 

«Είχαμε κλατάρισμα».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Τα ελαστικά υπερθερμάνθηκαν. Στο τέλος της ειδικής γλιστούσε πολύ, ίσως κάποιες φορές να βγήκαμε εκτός γραμμών, κατά τα άλλα ήταν ένα καλό πέρασμα».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE

«Έχει πολλές πέτρες στη διαδρομή, που μπορεί να το προκάλεσαν, αλλά δεν είναι σημαντικό». ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Λίγο καλύτερα, είχαμε περισσότερη πρόσφυση. Νιώθω πιο άνετος με το αυτοκίνητο και τις σημειώσεις. Οι άλλοι είναι όμως ακόμη γρήγοροι».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Δεν είχα φρένα στο τελευταίο κατηφορικό κομμάτι και έχασα μέρος της αυτοπεποίθησής μου».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS 

«Πρέπει να φύγω, δεν έχω φρένα».

 

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων:

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!