ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτος ο S. Loeb στην Ε.Δ. 2 «Λουτράκι 1»

Στην Ειδική Διαδρομή 2, στο «Λουτράκι 1» ο Sebastien Loeb… πέταγε, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο όλων.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτος ο S. Loeb στην Ε.Δ. 2 «Λουτράκι 1»

Στην Ειδική Διαδρομή 2, στο «Λουτράκι 1» ο Sebastien Loeb… πέταγε, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο όλων.

Στη δεύτερη μέρα και μετά την πρώτη, με την εντυπωσιακή υπερειδική στο ΟΑΚΑ, το σκηνικό του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μεταφέρεται στο Λουτράκι για την Ειδική Διαδρομή 2 «Λουτράκι 1». Αυτή έχει μήκος 17,95 χιλιόμετρα, με τον καιρό να είναι αίθριος, με ηλιοφάνεια και χωρίς να προβληματίζει τα πληρώματα.

Η πρόσφυση, σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις είναι χαμηλή, με τη σκόνη από την άλλη να είναι αρκετή, με τους οδηγούς να κάνουν παράπονα για τα 2 λεπτά «αέρα» που είχαν από το προπορευόμενο αγωνιστικό, αφού εύρισκαν τη σκόνη τους μπροστά, με την ορατότητα να είναι περιορισμένη.

Ο Sebastien Loeb σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η Ε.Δ. της ημέρας και ηγείται του αγώνα. Ο Ott Tanak ήταν 1,1 δλ. πίσω από τον Loeb στην ειδική, ο Thierry Neuville τρίτος και ο Kalle Rovanpera τέταρτος. Τα πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα με τη σκόνη, και για το υπόλοιπο της ημέρας θα ξεκινούν με 4 λεπτά διαφορά.

Εξαιρετικό ήταν το πέρασμα του Λάμπρου Αθανασούλα με τον Νίκο Ζακχαίο, που έκαναν τον 15ο χρόνο γενικής, 35,3 δλ. πίσω από τον πρώτο S. Loeb, αφήνοντας μάλιστα πίσω του τον Gryazin. Επόμενος στην κατάταξη Έλληνας είναι στην 27η θέση ο Ρουστέμης, στην 28η ο Κεχαγιάς, στην 29η ο Σερδερίδης και στην 30η ο Καρέλλης. Βελάνης και Χαλκιάς βρίσκονται στις θέσεις 34 και 35 αντίστοιχα. Το πλήρωμα των Μάνου και Κώστα Στεφανή βρίσκεται στην 40η θέση. Ο Σπανός βρίσκεται στη 43η θέση και στην 44η ο Γιώργος Βασιλάκης.

Ακολουθούν οι πρώτες δηλώσεις

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN 

«Δεν είναι εύκολο, η πρόσφυση είναι χαμηλή. Να ξεκινάς πρώτος δεν είναι εύκολο, δεν είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Κανείς δεν ενδιαφέρεται για την ισορροπία του αυτοκινήτου όταν δε βλέπεις τίποτα.Γνωρίζαμε ότι αυτό θα συμβεί».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Δεν είχαμε ορατότητα. Είσαι με 5η και ξαφνικά δε βλέπεις τίποτα. Ζητήσαμε τετράλεπτο, γνωρίζαμε ότι θα είναι έτσι, αλλά κανείς δεν έκανε κάτι».

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN 

«Είναι δύσκολο με τη σκόνη να βρεις ρυθμό».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Σε κάποια σημεία δε βλέπαμε καθόλου. Και οι σημειώσεις μου δεν είναι καλές».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE 

«Έχει πολλή σκόνη σε κάποια σημεία. Ήταν ΟΚ η ειδική».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Όλα καλά, η σκόνη είναι ένα θέμα. Είναι όμως το ίδιο για όλους πλην του Kalle. Κατά τα άλλα ήταν καθαρή η ειδική».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE

«Καλή ειδική, αλλά όχι εύκολη. Είναι ο ήλιος, η σκόνη, και γλιστράει πολύ σε κάποια σημεία. Τα φρένα υπερθερμαίνονται λίγο, αλλά δεν είναι κάτι σημαντικό».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Ήταν δύσκολα με τις σημειώσεις και τη σκόνη. Στην άσφαλτο βγήκαμε λίγο σε μια στροφή που έκλεινε».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Τα πρώτα 6 χλμ. ήταν καλά, μετά πέσαμε στη σκόνη. Ήταν πολύ δύσκολο».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS 

«Καλή ειδική για μας. Δύσκολο με τη σκόνη».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE 

«Το πρόβλημα ήταν η σκόνη. Χάσαμε χρόνο, κατά τα άλλα ήταν καθαρή η ειδική, μου άρεσε πολύ».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!