Οι Θεοχαρόπουλος – Κότσαλης στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με Ford Fiesta Rally4/R2

Ένας γνήσιος ερασιτέχνης και λάτρης του αγώνα, με έναν πολύπειρο συνοδηγό στο δεξί bucket, κάνει το όνειρο του πραγματικότητα

Οι Θεοχαρόπουλος – Κότσαλης στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με Ford Fiesta Rally4/R2

Ένας γνήσιος ερασιτέχνης και λάτρης του αγώνα, με έναν πολύπειρο συνοδηγό στο δεξί bucket, κάνει το όνειρο του πραγματικότητα

Στις 9 Σεπτεμβρίου, οι Στέφανος ΘεοχαρόπουλοςΓιώργος Κότσαλης με ένα Ford Fiesta Rally4/R2 και τον αριθμό 63 στις πόρτες, θα πραγματοποιήσουν το όνειρο κάθε οδηγού αγώνων, παίρνοντας εκκίνηση στο 65ο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τον ένατο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Κατά τη διάρκεια παρουσίασης του αυτοκινήτου με το οποίο η ομάδα θα συμμετάσχει στο εφετινό «Ράλλυ των Θεών», ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος δήλωσε: «Για εμάς η συμμετοχή σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι όνειρο ζωής. Πρόκειται για έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του WRC, για οδηγούς και αυτοκίνητα, στον οποίο φέτος ξεχωρίζει η υπερ-ειδική COSMOTE 5G Athens Stage, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Συντάγματος».

Πρόκειται για την πέμπτη συμμετοχή του πληρώματος στον εθνικό μας αγώνα. Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος ως οδηγός, με συνοδηγό τον Γιώργο Κότσαλη έχουν συμμετάσχει στα Ράλλυ Ακρόπολις του 2015 με MG ZR 105, και των 2016-2018 με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ η εφετινή είναι η πρώτη σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η επιστροφή του EKO Acropolis Rally στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, η ομάδα έθεσε ως στόχο να προετοιμαστεί κατάλληλα για τη συμμετοχή της. Έπειτα από συντονισμένες προσπάθειες τους τελευταίους μήνες, τελικά κατάφερε να είναι έτοιμη για τη μεγάλη πρόκληση.

Την προετοιμασία του Ford Fiesta R2, που φέτος για πρώτη φορά θα συμμετέχει στην δικίνητη κατηγορία, ανέλαβε η SV Motorsport. Το πλήρωμα ευχαρίστησε την εταιρεία, και προσωπικά τον επικεφαλής, κ. Σπύρο Βασιλείου, για την άρτια προετοιμασία του αυτοκινήτου.

Την προσπάθεια του πληρώματος στηρίζουν το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, η Xiaomi και η Cosmote. «Για να φτάσουμε στην εκκίνηση, χρειάστηκε η πολύτιμη συμβολή των χορηγών μας, χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσαμε να πορευτούμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Χήτος Α.Β.Ε.Ε. και το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή «αγκάλιασαν» την προσπάθειά μας, όπως και την Xiaomi, που για ακόμα μία χρονιά βρίσκεται στο πλευρό μας. Και βέβαια ευχαριστώ την Cosmote, η οποία από την πρώτη χρονιά της ενασχόλησής μας με τους χωμάτινους αγώνες ράλλυ αποτελεί πολύτιμο αρωγό της προσπάθειάς μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος. «Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα, καθώς και στην Motorsport Greece, η οποία σε μια δύσκολη συγκυρία λόγω της πανδημίας, κατάφερε να κάνει πραγματικότητα το όνειρο της επιστροφής του EKO Acropolis Rally στο πρόγραμμα του WRC. Ραντεβού στα… βουνά!» συμπλήρωσε ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.

Το αυτοκίνητο

Μοντέλο: Ford Fiesta R2

Κινητήρας: Ford EcoBoost 999cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι εν σειρά, κυλινδροκεφαλή από κράμα και μπλοκ από σίδηρο

Ισχύς: 180 PS στις 6.200 σ.α.λ.

Ροπή: 250Nm στις 4.000 σ.α.λ.

Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό πέντε σχέσεων της Sadev με επιμεταλλωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης.

Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Eibach, εμπρός και πίσω με πίσω αντιστρεπτική δοκό

Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι Alcon διαμέτρου 285 mm με τετραπίστονες δαγκάνες

Φρένα πίσω: Δίσκοι Alcon διαμέτρου 280 mm συμπαγείς δίσκοι Alcon με δαγκάνες δύο εμβόλων.

Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικό τιμόνι με υποβοήθηση Τροχοί: 6 “x15”

Αμάξωμα: Κλωβός πολλαπλών σημείων από συγκολλημένο χάλυβα T45.

Διαστάσεις: Μήκος: 3982mm. Πλάτος: 1695mm. Ύψος: 1481mm. Μεταξόνιο: 2490mm. Βάρος: 1030k

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!