Δράμα μέχρι το τελευταίο μέτρο παρείχε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, με πολλά πληρώματα να γνωρίζουν το σκληρό πρόσωπο του αγώνα. Με πρώτο και καλύτερο τον Sebastien Ogier, ο οποίος τούμπαρε στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα και έχασε τη δυνατότητα να σημειώσει βαθμούς την Κυριακή.
Ο Γάλλος τραυμάτισε το ελαστικό του ενώ πίεζε στο όριο και παρότι αισθάνθηκε τη ζημιά, δεν μείωσε την ταχύτητά του επαρκώς για την επόμενη στροφή. Έτσι, κατέληξε με Toyota GR Yaris Rally1 να προσγειώνεται στην οροφή του και έπεσε στη 16η θέση της γενικής κατάταξης.
Το απόγευμα της Παρασκευής, τον Γάλλο είχε καθυστερήσει -ενώ ήταν επικεφαλής- μία βλάβη στο turbo του κινητήρα του GR Yaris, όπως είχε συμβεί και στον άλλο οδηγό της Toyota, Elfyn Evans, o οποίος είχε χάσει 9 λεπτά και κάθε ελπίδα νίκης ήδη από τις πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα.
O Ουαλός επίσης τούμπαρε σε μία φουρκέτα στην προτελευταία ειδική του Σαββάτου, με πολύ λίγα χιλιόμετρα. Ο τρίτος οδηγός της Toyota, ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta, είχε τεθεί εκτός μάχης στην 3η ειδική διαδρομή, «ξηλώνοντας» ένα τροχό από το GR Yaris.
Στην επόμενη ειδική, το ίδιο συνέβη και στον -ταχύτατο μέχρι τότε και νικητή της τελικής Power Stage την Κυριακή- Adrien Fourmaux, ο οποίος δεν είχε δει στις αναγνωρίσεις έναν βράχο που βρισκόταν σε ένα άλμα και κατέστρεψε εκεί την ανάρτηση του Ford Puma, του οποίου το υβριδικό σύστημα είχε σταματήσει να λειτουργεί το πρωί της Παρασκευής.
Σε ένα χαντάκι κατέληξε το άλλο Ford Puma της M-Sport, του Gregoire Munster το Σάββατο, ενώ ήταν 5ος στη γενική κατάταξη. Το πρωί εκείνης της ημέρας, κλαταρίσματα ελαστικών είχαν πλήξει τα Hyundai των Ott Tanak και Dani Sordo ενώ αμφότεροι ήταν επικεφαλής της γενικής κατάταξης. Ο Tanak μάλιστα είχε διπλό κλατάρισμα στο Ρεγγίνι, χωρίς να κάνει κάποιο εμφανές λάθος, γεγονός που απέδειξε τον πολύ σκληρό χαρακτήρα του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Ούτε ο Sordo είχε κάνει κάποιο λάθος όταν άρχισε να διαλύεται το πίσω δεξί ελαστικό του, το οποίο ξήλωσε και το αμάξωμα γύρω του και ανάγκασε το ισπανικό πλήρωμα να φορά προστατευτικές μάσκες, λόγω του χώματος που εισερχόταν στην καμπίνα. Το απόγευμα της Παρασκευής, ο Sordo είχε μείνει επίσης χωρίς υβριδικό σύστημα το απόγευμα της Παρασκευής.
Ένα κλατάρισμα ελαστικού στα τελευταία χιλιόμετρα καθυστέρησε αρκετά και τον επικεφαλής της κατηγορίας WRC2, Sami Pajari ώστε να καταλήξει να σημειώσει τον ίδιο χρόνο ακριβώς συνολικό χρόνο με τον 2ο, Robert Virves.
Ωστόσο, o Φινλναδός ήταν αυτός που κατέκτησε τη νίκη με το Toyota GR Yaris Rally2, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην 1η ειδική διαδρομή του αγώνα. Ο Γάλλος Yohan Rossel είχε κυριαρχήσει την Παρασκευή, αλλά ένα κλαταρισμένο ελαστικό στο Citroen C3 Rally2 τον έριξε πιο πίσω και κατάφερε να ανακάμψει έως την 3η θέση της κατηγορίας.
Δεδομένων των πολλών εγκαταλείψεων στο φετινό αγώνα ίσως ο Λάμπρος Αθανασούλας έχασε μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να σημειώσει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, αφού είχε ατύχημα στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή, που έθεσε εκτός μάχης το Skoda Fabia Evo Rally2 που οδηγούσε.
Στην προτελευταία ειδική διαδρομή του Σαββάτου (Άγιοι Θεόδωροι) αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικού προβλήματος στο Ford Fiesta που οδηγούσε ο Νώντας Καρανικόλας, ο οποίος μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν 3ος Έλληνας και πρώτος μεταξύ αυτών που αγωνίζονταν με αυτοκίνητα κατηγορίας Rally3.