Το σκληρό και αδυσώπητο έδαφος στο οποίο διεξήχθη το EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2024, ήταν ευγενικό για τα πληρώματα της Hyundai Shell Mobis World Rally Team, μετά τις θετικές δοκιμές πριν από τον αγώνα τον περασμένο μήνα. Ο 10ος γύρος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA ξεκίνησε με ένα προσωρινό «1-2-3» για τη Hyundai την πρώτη ημέρα.
Οι Ott Tanak και Martin Jarveoja είχαν ένα άνετο προβάδισμα μετά τις πρώτες έξι ειδικές διαδρομές, ακολουθούμενοι από το ισπανικό δίδυμο των Dani Sordo και Candido Carrera και τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe. Ο Tanak πήρε μια κυρίαρχη νίκη στην 5η ειδική διαδρομή, για να δημιουργήσει ένα προβάδισμα 21,8 δευτερολέπτων.
Αλλά ενώ ο Tanak έτρεχε μπροστά, ο Sordo πάλευε χωρίς υβριδικό σύστημα και ο Neuville είχε διαλείποντα προβλήματα με τον κινητήρα. Ενώ o κινητήρας του πρωτοπόρου στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών λειτουργούσε μόνο με τρεις κυλίνδρους, ο Neuville επέμεινε και διατηρήθηκε σε μικρή απόσταση από τους αντιπάλους του.
Τη δεύτερη ημέρα έγιναν ανακατατάξεις στην κορυφή. Οι Tanak και Sordo υπέστησαν κλαταρίσματα ελαστικών κατά τη διάρκεια των πρώτων ειδικών διαδρομών του Σαββάτου, γεγονός που προώθησε τον Sebastien Ogier στην προσωρινή 3η θέση. Ένα δεύτερο κλατάρισμα κόστισε στον Tanak πάνω από 4 λεπτά και έδωσε στον Sordo την πρωτοπορία.
Το προβάδισμα του Sordo είχε μειωθεί, καθώς οι Neuville και Wydaeghe ήταν σε εξαιρετική φόρμα. Το βελγικό πλήρωμα επέδειξε σταθερό ρυθμό, και πήρε τη νίκη στην 7η ειδική διαδρομή, πριν κληρονομήσει την πρωτοπορία από τους Sordo και Carrera στην ΕΔ9. Μέχρι το τέλος της δεύτερης ημέρας, η διαφορά τους από τον Sordo ήταν σχεδόν ένα λεπτό, μια άνετη διαφορά καθώς κατευθύνονταν προς την Super Sunday.
Την τελευταία ημέρα του αγώνα, τα πληρώματα της Hyundai αντιμετώπισαν τρεις ειδικές διαδρομές στα πλαίσια της Super Sunday. Η έντονη νυχτερινή βροχή έφερε τα πάνω κάτω, και οι οδηγοί έπρεπε να προσεκτικοί για να επιβιώσουν στις νέες συνθήκες και να φτάσουν στην τελική Power Stage.
Το μόνο που έπρεπε να κάνουν οι Neuville και Wydaeghe ήταν να έχουν συνοχή και να φέρουν το αυτοκίνητο στον τερματισμό χωρίς λάθη. Το βελγικό πλήρωμα τερμάτισε στην 4η θέση της κατάταξης της Κυριακής καθώς και στην Power Stage, για να εξασφαλίσει την την πρώτη του νίκη από τον εναρκτήριο γύρο της φετινής σεζόν, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Ο Sordo πήρε 15 βαθμούς για τη 2η θέση που κατέλαβε το Σάββατο. Η αποστολή του την Κυριακή ήταν να φέρει το αυτοκίνητο σώο και αβλαβές στον τερματισμό. Το ισπανικό δίδυμο εξασφάλισε το δεύτερο βάθρο του για το 2024, και 2 επιπλέον βαθμούς στη Super Sunday, αφού μια τούμπα του Ogier τους προώθησε στη 2η θέση της γενικής κατάταξης στο τέλος της ημέρας.
Η Κυριακή του Tanak έπρεπε να είναι δυνατή, και ήταν. Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα στις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου, το εσθονικό πλήρωμα έπρεπε να πάρει κάποιους βαθμούς. Παρά την κακή λειτουργία του κινητήρα, που προκάλεσε κάποιες ανησυχίες, δύο χρόνοι στην πρώτη τριάδα των ειδικών διαδρομών και το ατύχημα του Ogier ήταν αρκετά για να τους επιτρέψει να κατακτήσουν την 3η θέση στη γενική κατάταξη.
Η Hyundai Shell Mobis World Rally Team έφυγε από το EKO Ράλλυ Ακρόπολις καταλαμβάνοντας την 1η και τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών και Συνοδηγών, με ένα διευρυμένο προβάδισμα 35 βαθμών στη βαθμολογία των Κατασκευαστών με τρεις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν.