Εντοπίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές το νέο Dacia Duster

H επόμενη γενιά του δημοφιλούς SUV Dacia Duster διατηρεί την ογκώδη μορφή του, πάντα σε περιορισμένες συνολικές διαστάσεις.

Εντοπίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές το νέο Dacia Duster

H επόμενη γενιά του δημοφιλούς SUV Dacia Duster διατηρεί την ογκώδη μορφή του, πάντα σε περιορισμένες συνολικές διαστάσεις.

Το ολοκαίνουργιο Dacia Duster 3ης γενιάς, εντοπίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές, πριν από την πλήρη αποκάλυψή του το 2024. Το εξαιρετικά δημοφιλές SUV χάραξε μια σταθερή πορεία επιτυχίας, παράλληλα με την εντυπωσιακή αύξηση της δημοτικότητας της μάρκας την τελευταία δεκαετία, οπότε το νέο μοντέλο αναμένεται να διατηρήσει μεγάλο μέρος του πνεύματος και του χαρακτήρα που έκανε τις δύο πρώτες γενιές τόσο ελκυστικές.

Το νέο Duster θα διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό το σημερινό συνολικό μέγεθος με μερικές μικρές προσαρμογές, αφήνοντας χώρο για το επερχόμενο επταθέσιο οικογενειακό SUV Bigster. Αυτό είναι ξεκάθαρο στο όχημα δοκιμών που εντόπισαν οι φωτογράφοι μας, αποκαλύπτοντας έναν παρόμοιο συνδυασμό αναλογιών που αναγνωρίζεται από το μικρό πίσω πρόβολο.

Η σιλουέτα του μοιάζει με το σημερινό μοντέλο, αλλά υπάρχει αισθητά μεγαλύτερη κλίση στο πίσω κρύσταλλο, αφήνοντας τη μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς φορτίου σε άλλα αυτοκίνητα της γκάμας της Dacia. Συνολικά, η σχεδίασή του θα είναι σε μεγάλο βαθμό εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Bigster, με εκτεταμένη χρήση μαύρων πλαστικών στους θόλους των τροχών, τις θύρες και τη μάσκα, καθώς και γραφικά φωτισμού που αντλούν άμεση έμπνευση από το πρωτότυπο.

Το νέο Duster θα βασίζεται πάνω στην compact πλατφόρμα CMF-B της Renault, που μοιράζεται με πολλά υφιστάμενα μοντέλα της Dacia, της Renault και της Nissan. Αυτή θα υποστηρίζει μια σειρά από 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel, ορισμένοι από τους οποίους ίσως ενσωματώσουν ήπια υβριδική τεχνολογία.

Με το Duster να μοιράζεται πλατφόρμα με το τελευταίο Clio, είναι επίσης εύλογο ότι η Dacia θα μπορούσε να προσφέρει το καινοτόμο υβριδικό σύστημα, στο οποίο οι ηλεκτροκινητήρες είναι υπεύθυνοι για την άμεση κίνηση των τροχών, επιτρέποντας στον βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης να λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό ως γεννήτρια, ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης.

Δεδομένης της δημοτικότητας του Duster στις αλπικές περιοχές, αναμένεται να δούμε επίσης επιλογή μετάδοσης της κίνησης σε δύο αλλά και τέσσερις τροχούς, καθώς και τη συμβατότητα με υγραέριο σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Στο εσωτερικό, πιθανότατα θα λάβει μια νέα γενιά στυστήματος infotainment και οθόνης οδηγού, αλλά θα διατηρήσει τον απλό και ανθεκτικό χαρακτήρα του. Ο εσωτερικός σχεδιασμός της Dacia έχει σίγουρα προχωρήσει πολύ από το αρχικό Duster του 2010, ωστόσο και είναι σίγουρο ότι μερικές εκπλήξεις ότι θα βρουν το δρόμο τους προς το νέο μοντέλο.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!