Dacia: Αλλάζει λογότυπο, διατηρεί την παράδοσή της

Η θυγατρική του Renault Group είναι έτοιμη να περάσει σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας της

Dacia: Αλλάζει λογότυπο, διατηρεί την παράδοσή της

Η θυγατρική του Renault Group είναι έτοιμη να περάσει σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας της

Από την ίδρυσή της το 1968, την εξαγορά της από το Groupe Renault το 1999 και μέχρι τις μέρες μας, η Dacia μεγάλωσε, ισχυροποιήθηκε και έγινε διεθνής, εφαρμόζοντας ακόμα τη συνταγή στην οποία οφείλει την επιτυχία της, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα, στην καλύτερη τιμή.

Τα τελευταία 15 χρόνια, η μάρκα από τη Ρουμανία ακολούθησε το δικό της δρόμο στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας χάρη στον αντισυμβατικό τρόπο σκέψης. Η εταιρεία «γεννήθηκε» το 1968, έχοντας έναν πολύ ξεκάθαρο στόχο: να προσφέρει σύγχρονα, στιβαρά, αξιόπιστα και οικονομικά αυτοκίνητα για όλους τους κατοίκους της Ρουμανίας. Το όνομά της προέρχεται κατευθείαν από την περιοχή που σήμερα ονομάζεται Ρουμανία, η οποία στην αρχαιότητα ονομαζόταν “Δακία” (Dacia).

To 1999, ύστερα από πρωτοβουλία του Louis Schweitzer, η Dacia εντάχθηκε στο Groupe Renault, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Το νέο, αυτό κεφάλαιο πήρε σάρκα και οστά το 2004 με το λανσάρισμα του Logan, ενός σύγχρονου, αξιόπιστου και πάνω απ’ όλα προσιτού οικογενειακού αυτοκινήτου.

Το 2008 παρουσιάστηκε το Sandero, που αποτέλεσε το δεύτερο σημαντικό λανσάρισμα της Dacia, κάτω από την ομπρέλα του Groupe Renault. Το συγκεκριμένο μοντέλο έμελλε να γίνει η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της μάρκας.

Το 2010, η Dacia προκάλεσε και πάλι το κατεστημένο προσφέροντας το πιο οικονομικό SUV της αγοράς, το Duster. Ένα ελκυστικό αυτοκίνητο, με ουσιαστικές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, που προσφερόταν σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή. Και αυτό έμελλε να γίνει μία ακόμα εμπορική επιτυχία.

Δείτε το Bigster, το μεγάλο SUV της Dacia

Μία σύγχρονη επανάσταση βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με το Spring, το φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα της ευρωπαϊκής αγοράς. Η Dacia εκμοντερνίζεται και εναρμονίζεται περισσότερο με τις απαιτήσεις των καιρών. Συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία, χωρίς ποτέ να ξεχνάει τα στοιχεία του χαρακτήρα της που την οδήγησαν στην επιτυχία, όπως είναι το ασυναγώνιστο «value for money» που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της.

Και όλα αυτά ενώ επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην κατηγορία C. Το Bigster Concept, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιανουάριο, ως μέρος του νέου στρατηγικού σχεδιασμού του Groupe Renault με την ονομασία Renaulution, προϊδεάζει για την διεύρυνση της γκάμας Dacia.

Όπως δήλωσε και ο Denis Le Vot, CEO των Dacia και LADA, «Η Dacia θα είναι πάντα η Dacia που γνωρίζουμε και θα συνεχίσει να προσφέρει αξιόπιστα μοντέλα, με ασυναγώνιστο value for money. Μοιάζει να έχουμε όλα όσα χρειάζονται για να αγγίξουμε την κορυφή και το Bigster Concept μας δείχνει τον δρόμο».

Με το Bigster Concept, που είναι σχεδιασμένο για περιπέτεια και χρήση εκτός δρόμου, η Dacia αποδεικνύει ότι θα είναι γίνει ακόμα πιο ελκυστική, πιο φρέσκια και πιο εξωστρεφής, παραμένοντας πάντα προσιτή και επικεντρωμένη στα απαραίτητα. Οι λιτές του γραμμές και οι διαχρονικές αναλογίες του αντανακλούν στιβαρότητα, ενισχύουν την περιπετειώδη φύση του και αναδύουν έναν αέρα ελευθερίας.

Για να υλοποιήσει το όραμά της, η Dacia ετοιμάζεται να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, μέσω της νέας σχεδιαστικής της ταυτότητας. Ένας νέος κόσμος ανοίγεται για τη μάρκα, με νέα, περιπετειώδη σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ικανά να ικανοποιήσουν την ανάγκη για απόδραση, για ελευθερία και για αυθεντικότητα, αλλά και τη βασική επιθυμία του σύγχρονου ανθρώπου να επανασυνδεθεί με το περιβάλλον, απολαμβάνοντας στιγμές θαλπωρής με τους αγαπημένους του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!