F1: Υπερβολική αντίσταση το πρόβλημα της McLaren

Η McLaren εξήγησε ότι δεν έχει πετύχει τους στόχους που θα ήθελε με την καινούργια MCL60 στον τομέα της αεροδυναμικής απόδοσης για την αρχή φετινού του Πρωταθλήματος της Formula 1.

F1: Υπερβολική αντίσταση το πρόβλημα της McLaren

Η McLaren εξήγησε ότι δεν έχει πετύχει τους στόχους που θα ήθελε με την καινούργια MCL60 στον τομέα της αεροδυναμικής απόδοσης για την αρχή φετινού του Πρωταθλήματος της Formula 1.

Στη δεύτερη ημέρα δοκιμών, ο CEO της McLaren, Zak Brown, δήλωσε ότι η βρετανική ομάδα δεν κατάφερε να φτάσει τους στόχους που είχε καθορίσει όσον αφορά την απόδοση του φετινού μονοθεσίου της στην παρούσα έκδοσή του. Ο επικεφαλής της ομάδας, Andrea Stella, αποκάλυψε ότι αυτοί οι στόχοι αφορούσαν την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου.

Οι ομάδες στοχεύουν σε όσο το δυνατόν υψηλότερο αεροδυναμικό φορτίο, έναντι χαμηλών τιμών οπισθέλκουσας και φαίνεται ότι η MCL60 παράγει περισσότερη αντίσταση από όση θα ήθελε η McLaren. Το γεγονός αυτό δεν θα επιτρέπει στο μονοθέσιο να αναπτύσσει εύκολα υψηλές τελικές ταχύτητες στις ευθείες. O Andrea Stella δήλωσε: «Πέρυσι, είχαμε κάποιους σαφείς στόχους όσον αφορά την εξέλιξη, που είχαν να κάνουν με την αεροδυναμική απόδοση, κάποια εξέλιξη που σχετίζεται με την εκμετάλλευση των ελαστικών, καθώς και κάποιους άλλους στόχους για τη βελτίωση της ισορροπίας».

«Η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς τους στόχους έχουν πράγματι επιτευχθεί. Αλλά ο στόχος όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου, αυτός είναι εκείνος όπου είμαστε ακόμα μακριά από τις προσδοκίες μας. Η αεροδυναμική απόδοση εξακολουθεί να μην είναι εκεί που θα θέλαμε να είναι, ή εκεί που θα θέλαμε να είναι ένας υποψήφιος της πρώτης τετράδας. Οπότε θα έλεγα ότι αυτό είναι εκείνο στο οποίο βρισκόμαστε πίσω ακόμα».

«Νομίζω ότι με βάση αυτά που είδα αυτές τις δύο ημέρες, η απόδοσή μας είναι περίπου εκεί που περίμενα να είναι. Δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Τα δεδομένα συσχετίζονται με αυτό που περιμέναμε από αεροδυναμική άποψη. Ακόμη και από πλευράς επιδόσεων, για ό,τι είναι δυνατόν να εκτιμηθεί με βάση τους χρόνους γύρου στις δοκιμές, όπου γνωρίζουμε ότι οι χρόνοι μπορεί να εξαρτώνται από το επίπεδο καυσίμου, τις λειτουργίες του κινητήρα και τις συνθήκες».

«Ξέρουμε ότι έχουμε δουλειά να κάνουμε. Αλλά σκεφτούμε ότι η σεζόν είναι μεγάλη, ενδέχεται να υπάρξουν διακυμάνσεις στην ανταγωνιστικότητα των ομάδων. Και όπως είπα ήδη στην παρουσίαση του μονοθεσίου, γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένας καλός ρυθμός εξέλιξης. Εκεί επικεντρωνόμαστε. Έτσι, νομίζω ότι στην αρχή θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Όσον αφορά όμως την προοπτική της σεζόν, παραμένουμε αισιόδοξοι».

«Νομίζω ότι θα δούμε και πάλι πολύ κοντινή μάχη στις μέσου δυναμικού ομάδες. Και αυτό σημαίνει ότι αν δεν κάνεις αρκετά καλή δουλειά, ακόμη και στο στήσιμο και στη μέγιστη αξιοποίηση αυτών που έχεις, μπορεί να δυσκολευτείς να προκριθείς από το Q1. Ταυτόχρονα, μπορεί να είσαι υποψήφιος για το Q3. Έτσι, νομίζω ότι οι πιθανότητες είναι πολύ ανοιχτές. Νομίζω ότι όταν μιλάω για ανταγωνιστικότητα, θα έλεγα ότι ο στόχος μας κατά τη διάρκεια της σεζόν είναι να έχουμε μονοθέσιο πρώτης τετράδας. Αυτή τη στιγμή, θα έλεγα ότι δεν είμαστε απαραίτητα σε αυτό το επίπεδο».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!