WRC – Ράλλυ Σουηδίας, Παρασκευή: Ο Craig Breen προηγείται

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα της Παρασκευής από το Ράλλυ Σουηδίας, όπου ο Craig Breen προηγείται, με ελάχιστο προβάδισμα επί του Ott Tanak.

Ο Ιρλανδός Craig Breen, στην επιστροφή του στην ενεργό δράση με την Hyundai, με την οποία θα πραγματοποιήσει επιλεγμένους αγώνες φέτος, προηγείται στη γενική κατάταξη έπειτα από την ολοκλήρωση των ειδικών διαδρομών της Παρασκευής στο Ράλλυ Σουηδίας. Ωστόσο, το προβάδισμα του Green επί του Ott Tanak με το Ford Puma της M-Sport είναι μόλις 2,6 δλ.

Ο Εσθονός ήταν επικεφαλής μετά την ολοκλήρωση των πρωινών ειδικών διαδρομών. Με την έναρξη των απογευματινών ειδικών, ο Breen σημείωσε άμεσα τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα από Brattby και Sarsjoliden. Αλλά στην Botsmark σημείωσε την πρώτη του φετινή νίκη σε ειδική διαδρομή o Tanak, που προετοιμάστηκε για τον σκανδιναβικό αγώνα συμμετέχοντας στο Ράλλυ Otepaa του Πρωταθλήματος της πατρίδας του, καθώς προσπαθεί να εγκλιματιστεί στο Ford Puma.

Στην 3η θέση βρίσκεται ο Esapekka Lappi (Hyundai), 11,2 δλ. πίσω από τον Tanak. O Φινλανδός βρίσκεται εμπρός από τα πληρώματα της Toyota, με τον Elfyn Evans να έχει περάσει εμπρός από τον Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός Πρωταθλητής, ο οποίος κέρδισε την , την 3η και την 8η ειδική διαδρομή του αγώνα, έχασε χρόνο όντας o πρώτος που βγαίνει στο δρόμο, ιδίως στην ΕΔ5. Συνεπώς, Ο Rovanpera βρίσκεται στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, 31,1 δλ. πίσω στη γενική κατάταξη, εμπρός από τους Thierry Neuville (Hyundai) και Pierre-Louis Loubet (M-Sport).

O Takamoto Katsuta (νικητής της ΕΔ4) με το 3ο αυτοκίνητο της Toyota που μπορεί να σημειώσει βαθμούς για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών σε αυτό τον αγώνα, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Το αυτοκίνητο του Ιάπωνα ανετράπη με πολλά χιλιόμετρα, αφότου χτύπησε μία συστάδα χιονιού με το πίσω μέρος στην έξοδο μίας αριστερής στροφής στην 5η ειδική διαδρομή (Brattby 2).

Ο επικεφαλής της γενικής, Craig Breen, δήλωσε ότι το Ford Puma συμπεριφερόταν σαν να είναι σε ράγες, ενώ οι συνθήκες ευνοούσαν όσους έβγαιναν στις ειδικές αργότερα. Ο Rovanpera πλήρωσε την πρώτη θέση στο δρόμο, καθώς δεν έβρισκε πρόσφυση και κατέληξε 21,3 δλ. μακριά από την κορυφή, όντας πιο αργός ακόμα και από τον Oliver Solberg, επικεφαλής της κατηγορίας WRC2.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!