Maserati Project24: Η αγωνιστική επιστροφή

Mετά την επίσημη ανακοίνωσή της στα μέσα Ιουλίου, η ιταλική φίρμα επιστρέφει με νέες εικόνες και πληροφορίες για την αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση της MC20

Maserati Project24: Η αγωνιστική επιστροφή

Mετά την επίσημη ανακοίνωσή της στα μέσα Ιουλίου, η ιταλική φίρμα επιστρέφει με νέες εικόνες και πληροφορίες για την αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση της MC20

Η MC20 αποτελεί για την Maserati κάτι σαν πνευματικό απόγονο της MC12 και με δεδομένο το νέο ενδιαφέρον των Ιταλών για τις αγωνιστικές δραστηριότητες, το νέο supercar της Maserati δεν θα μπορούσε να στερηθεί από μία αντίστοιχη έκδοση όπως ακριβώς και η βασισμένη στην Ferrari Enzo πρόγονο της.

Η ιταλική φίρμα αρχικά ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εξελίξει μια αντίστοιχη έκδοση στα μέσα του καλοκαιριού, δίνοντας στη δημοσιότητα μια σειρά ψηφιακών εικόνων. Πλέον επιστρέφει με ορισμένα ακόμα, εξίσου ψηφιακά, στιγμιότυπα του Project24 όπως ονομάζεται, δίνοντας τη δυνατότητα  μιας πιο ενδελεχούς παρατήρησης των εντυπωσιακών αεροδυναμικών και μη, παραμέτρων του ιταλικού sportscar.

Σε αυτές συγκαταλέγεται σίγουρα το φωτιζόμενο κεντρικό πτερύγιο που αποτελεί ένα απτό δείγμα της δήλωσης της Maserati να διαφοροποιήσει με διάφορους τρόπους κάθε ένα από τα 62 αντίτυπα που σκοπεύει να κατασκευάσει ούτως ώστε κανένα να μην είναι όμοιο με τα άλλα.

Συγκεκριμένα οι δυνητικοί ιδιοκτήτες της θα μπορούν να παραμετροποιήσουν τα αυτοκίνητά τους μέσω του προγράμματος εξατομίκευσης Fuoriserie το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα καταστήσει το συγκεκριμένο project την επιτομή της εξατομίκευσης προσφέροντας περισσότερες επιλογές από κάθε άλλο αυτοκίνητο, διαχρονικά.

Να σημειωθεί ότι προς το παρόν η Maserati δεν έχει ανακοινώσει την ονομασία του μοντέλου αποκαλώντας το προς το παρόν Project24 εξ ου και μένει να αποδειχτεί αν θα προσθέσει τα διακριτικά Versione Corse σε αυτά της MC20 όπως ίσχυε και για την MC12, ή αν οι Ιταλοί θα κάνουν τελικώς την έκπληξη.

Με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα τετράτροχο με αποκλειστικό προορισμό τα αγωνιστικά πεδία, ο Nettuno κινητήρας των 3,0 λίτρων δεν υπόκειται σε εξίσου αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, με αποτέλεσμα να αξιοποιείται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του με απόδοση 750 ίππων, δηλαδή 120 περισσότερων από την πολιτική έκδοση της MC20.

Επίσης με δεδομένο ότι το Project24 με βάρος 1.250 κιλών είναι σαφώς ελαφρύτερο από την παραπάνω έκδοση χάρη στο monocoque πλαίσιο, την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και το υλικό Lexan για τις γυάλινες επιφάνειές του, αναμένεται μια θεαματική ενίσχυση των επιδόσεων.

Αυτό που επίσης έχει γίνει γνωστό είναι το αγωνιστικό μοντέλο, όπως επιβάλει το είδος όπου ανήκει δεν θα εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλλά με σειριακό έξι σχέσεων. ΄

Την εικόνα θα συμπληρώσει η παρουσία κλωβού ασφαλείας καθώς και μια σειρά προδιαγραφών που συμβαδίζουν με τους κανονισμούς της FIA. Με βάση το αγωνιστικό σκεπτικό το κάθισμα του συνοδηγού αποτελεί προαιρετική επιλογή ενώ οι τροχοί όσο και τα carbon κεραμικά δισκόφρενα της Brembo υπακούν στις αυξημένες απαιτήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!