Η ΝΙΟ δρομολογεί την εγκατάσταση σταθμών αντικατάστασης μπαταριών «Made in Europe»

Οι πρώτοι κατασκευασμένοι στην Ευρώπη σταθμοί αντικατάστασης μπαταριών-φόρτισης της κινεζικής εταιρείας θα εγκατασταθούν στη Γερμανία

Η ΝΙΟ δρομολογεί την εγκατάσταση σταθμών αντικατάστασης μπαταριών «Made in Europe»

Οι πρώτοι κατασκευασμένοι στην Ευρώπη σταθμοί αντικατάστασης μπαταριών-φόρτισης της κινεζικής εταιρείας θα εγκατασταθούν στη Γερμανία

Η κινεζική όσο και ηλεκτρική NIO προετοιμάζεται για την «επέλασή» της στην Ευρώπη όπου σύντομα θα εγκαινιάσει τους πρώτους σταθμούς φόρτισης ευρωπαϊκής παραγωγής ή μάλλον ακριβέστερα σύμφωνα με το διαφορετικό, καινοτόμο σκεπτικό της, σταθμούς αντικατάστασης μπαταριών για ηλεκτροκίνητα οχήματα μιας και έχει προκρίνει αυτόν τον τρόπο «τροφοδοσίας» και επαναφόρτισης του στόλου των EV της.

Ήδη από τις αρχές του Σεπτεμβρίου η ΝΙΟ εγκαινίασε ένα εργοστάσιο στην Ουγγαρία το οποίο έχει αναλάβει την παραγωγή των σταθμών αντικατάστασης μπαταριών οι οποίοι προοδευτικά θα εγκατασταθούν στη Γερμανία, την Ολλανδία, την Σουηδία και τη Δανία. Να σημειωθεί ότι ήδη η «ηλεκτροκίνητη» Νορβηγία η οποία διαθέτει αναλογικά τον μεγαλύτερο αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη έχει «παραλάβει» τους πρώτους αντίστοιχους σταθμούς οι οποίο έχουν όμως εισαχθεί σε προγενέστερο χρόνο από την Κίνα.

Η υποδομή θα αναλάβει να στηρίξει την έλευση του premium sedan της NIO, ET7, στην Ευρώπη σε σύντομο χρονικό διάστημα. Σε ό,τι αφορά τoν τρόπο λειτουργίας των συγκεκριμένων σταθμών αντικατάστασης μπαταριών, σύμφωνα με τις συστάσεις, πρόκειται για μια βελτιωμένης χωρητικότητας της αρχικής εκδοχής, την οποία η NIO αποκαλεί 2.0. Μπορεί να φιλοξενήσει έως και 14 μπαταρίες ή μάλλον για την ακρίβεια διαθέτει 13 slots με μπαταρίες και ένα κενό όπου τοποθετείται κάθε φορά η άδεια μπαταρία.

Κατά τη NΙΟ ο σταθμός φόρτισης επιτρέπει έως και 312 αντικαταστάσεις μπαταριών ημερησίως κάτι που σημαίνει ότι η διαδικασία απαιτεί 4,6 λεπτά συμπεριλαμβανομένης της στάθμευσης στον ενδεδειγμένο χώρο, χρόνος σημαντικά μικρότερος από την τυπική διαδικασία φόρτισης ενός ηλεκτροκίνητου και «ανταγωνιστικός» σε ό,τι αφορά διαδικασία ανεφοδιασμού ενός συμβατικού αυτοκινήτου.

Η NΙΟ σχεδιάζει προοδευτικά έως το 2025 την εγκατάσταση άνω των 4.000 σταθμών αντικατάστασης μπαταριών παγκοσμίως με τους 1.000 εξ αυτών να έχουν προγραμματιστεί να εγκατασταθούν εκτός Κίνας όπου, παρεμπιπτόντως, το δίκτυο της κινεζικής εταιρείας μετράει ήδη 1.100 αντίστοιχους σταθμούς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!