ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο P. Loubet “καθάρισε” και την ΕΔ 6 «Λιβαδειά»

Μετά από τη «Δάφνη» ο P. Loubet πήρε και την ειδική «Λιβαδειά» διευρύνοντας τη διαφορά από τους διώκτες του.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο P. Loubet “καθάρισε” και την ΕΔ 6 «Λιβαδειά»

Μετά από τη «Δάφνη» ο P. Loubet πήρε και την ειδική «Λιβαδειά» διευρύνοντας τη διαφορά από τους διώκτες του.

Με μήκος 21,03 χιλιόμετρα, η ειδική διαδρομή «Λιβαδειά» είναι η έκτη συνολικά και η πέμπτη της δεύτερης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο P. Loubet ήταν και εδώ κυρίαρχος, οδηγώντας χωρίς λάθη και με ταχύτητα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο, με 13:01,3.

Ήταν να μην κάνει την αρχή, αφού μετά την πρώτη του νίκη σε ειδική διαδρομή σημείωσε και τη δεύτερη στη σειρά. Έτσι, άνοιξε ακόμα περισσότερο τη διαφορά από τους διώκτες του. Ο E. Lappi με Toyota Yaris έκανε χρόνο 13:04,9 αφήνοντας πίσω του κατά 2,8 δευτερόλεπτα τον Sebastien Loeb στην ειδική.

Με αυτό το αποτέλεσμα ο E. Lappi ανέβηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, με τον Γάλλο οδηγό να υποχωρεί στην τρίτη, 0,5 δλ. πίσω από τον Φιλανδό και 8,3 δλ. μακριά από την κορυφή.

Ο T. Neuville αν και ήταν 11,3 δλ. πίσω από τον P. Loubet στην έβδομη θέση της συγκεκριμένης ειδικής διαδρομής, βρίσκεται 16,2 δλ. πιο πίσω από τον πρώτο, όσον αφορά την γενική κατάταξη, έχοντας αυτή τη στιγμή την τέταρτη θέση.

Ο C. Breen της M-Sport απέδειξε ότι έχει την ταχύτητα, σημειώνοντας τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο στην ειδική, με 7,4 δλ. διαφορά από τον πρώτο. Στην πέμπτη θέση, επίσης με Ford ο G Greensmith, ενώ πίσω από τον Βρετανό οδηγό ακολούθησε με Hyundai ο D. Sordo, ο οποίος κατέχει την πέμπτη θέση της γενικής.

Ακολουθούν δηλώσεις των οδηγών

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Δε συγκρίνω τους χρόνους μου με του Rovanpera, αλλά με των οδηγών που ακολουθούν. Δεν οδήγησα ιδιαίτερα καλά. Είχα θέματα με την ισορροπία του αυτοκινήτου, κυρίως με την υποστροφή».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Είναι κάπως καλύτερα, προσπαθώ να βελτιωθώ».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE 

«Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά καλό, η ομάδα της M-Sport κάνει καταπληκτική δουλειά. Είναι απολαυστική η οδήγηση, αλλά ταυτόχρονα είμαι ακόμη εκνευρισμένος με το κλατάρισμα».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Δεν πίεσα πολύ, αλλά ο δρόμος ήταν καθαρός, φρέναρα νωρίς για να μείνω στην ιδανική γραμμή. Προσπάθησα να είμαι αποδοτικός».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE

«Ο Lappi είναι πολύ γρήγορος, γιατί θεωρούσα πως είχα κάνει καλό χρόνο».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Δεν έχω αυτοπεποίθηση. Προσπαθώ να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, χωρίς λάθη, και να μείνω κοντά στους υπόλοιπους. Δεν είναι εύκολο».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Η ειδική γλιστρούσε πολύ, σε κάποια σημεία έχασα χρόνο. Αλλά ήταν καθαρό πέρασμα, και αυτός ήταν ο στόχος».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS 

«Το αυτοκίνητο ή ίσως ο οδηγός». Ρωτήθηκε για την αιτία της εξαιρετικής σημερινής του επίδοσης.

 

Ακολουθεί η κατάταξη των 10 πρώτων

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!