ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Κυριαρχία S. Loeb και στην Ε.Δ. 3 «Χαρβάτι»

Συνεχίζοντας στον ίδιο ρυθμό ο Sebastien Loeb πήρε και την Ειδική Διαδρομή 3 «Χαρβάτι».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Κυριαρχία S. Loeb και στην Ε.Δ. 3 «Χαρβάτι»

Συνεχίζοντας στον ίδιο ρυθμό ο Sebastien Loeb πήρε και την Ειδική Διαδρομή 3 «Χαρβάτι».

Δεύτερη στη σειρά επικράτηση του Sebastien Loeb στην Ειδική Διαδρομή 3 «Χαρβάτι», δείχνει ότι ο έμπειρος, πολυπρωταθλητής Γάλλος έχει πάρει σοβαρά -όπως κάνει σε όλους του αγώνες- το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Παραμένει επικεφαλής της κατάταξης, έχοντας 2,7 δευτερόλεπτα πίσω του τον Thierry Neuville. Ο Βέλγος οδηγός ανέβηκε στη δεύτερη θέση, μπροστά από τον Pierre-Louis Loubet, ο οποίος σήμερα σημειώνει εντυπωσιακούς χρόνους.

Ο S. Loeb συμμετέχει στο τέταρτο ράλλυ της σεζόν για λογαριασμό της βρετανικής M-Sport Ford και αξιοποίησε στο έπακρο την καλή θέση εκκίνησης και τον καθαρό δρόμο.

Το μόνο που τον προβλημάτισε ήταν μια ένδειξη για υψηλή θερμοκρασία στα φρένα κατά τη διάρκεια της πρώτη ειδικής διαδρομής της ημέρας, αλλά δεν ήταν κάτι σπουδαίο με τον Γάλλο να είναι ικανοποιημένος από την αίσθηση που λαμβάνει το υβριδικό Puma.

«Είχα ένα μικρό θέμα με τα φρένα -ίσως υπερθερμαίνονται λίγο- αλλά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα» τόνισε ο Γάλλος. «Το αυτοκίνητο λειτουργεί πολύ καλά, με τις διαδρομές να είναι απαιτητικές, με πολλές στροφές και μεγάλες πέτρες στις άκρες. Δεν είναι εύκολο για τα ελαστικά, αλλά σε γενικές γραμμές έκανα μια “καθαρή” οδήγηση».

Από την άλλη ο Thierry Neuville ήταν ένα από τους αρκετούς οδηγούς που είχαν πρόβλημα με την ορατότητα, καθώς υπήρχε αρκετή σκόνη ανάμεσα στα δέντρα. Έφερε το Hyundai i20 N με διαφορά 2,1 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλο του S. Loeb, τον Pierre-Louis Loubet, ο οποίος έπεσε στην τρίτη θέση με συνολική διαφορά 4,8 δλ. από τον πρώτο Loeb και 2,1 δλ. από τον Βέλγο.

Μόλις 8 δέκατα του δευτερολέπτου πιο πίσω βρέθηκε ο Ott Tanak με το άλλο Hyundai. Ο Εσθονός οδηγός πάλεψε επίσης με τη σκόνη, αλλά ήταν σημαντικά πιο χαρούμενος μετά την ειδική «Χαρβάτι» όταν τα διαστήματα εκκίνησης ανάμεσα στα πληρώματα, αυξήθηκαν στα τέσσερα λεπτά.

Ο Graig Breen έμεινε πίσω από τον Tanak κατά 2,8 δευτερόλεπτα, κάνοντας έτσι τρία τα αυτοκίνητα της M-Sport που βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα. Ο καλύτερος οδηγός για λογαριασμό της Toyota με το GR Yaris ήταν ο Esapekka Lappi, που βρίσκεται στην έκτη θέση της γενικής.

Η σκόνη δεν ήταν πρόβλημα για τον πρωτοπόρο του Πρωταθλήματος Kalle Rovanpera, αλλά ήταν η πρόσφυση. Το αποτέλεσμα είναι να βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης 13,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sebastien Loeb.

Τα πληρώματα τώρα περνάνε μια ακόμα φορά την ειδική «Λουτράκι 2» πριν πάνε στη «Δάφνη».

Δείτε τις δηλώσεις των οδηγών

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Δεν έχουμε σωστό στήσιμο. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Στις χαμηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο δε δουλεύει καλά. Θα χάσουμε χρόνο εδώ».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Σε κάποια σημεία είναι δύσκολα, αλλά τουλάχιστον τώρα βλέπουμε. Πολύ αργή ειδική, με μπόσικο χώμα. Δεν μπορείς να κάνεις διαφορά».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ήταν προφανώς καλά. Καθαρίζει, όλα τα αυτοκίνητα πίσω μας γίνονται ταχύτερα. Θα έπρεπε να είχαμε 4λεπτο και στην πρώτη ειδική. Θα είναι δύσκολο να ανταγωνιστούμε τα πληρώματα που ακολουθούν».

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN

«Είναι καλύτερα τώρα με τη σκόνη, αν και το 4λεπτο το χρειαζόμασταν στην προηγούμενη ειδική».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Δεν πάει καλά, φταίω κι εγώ. Πρέπει να κάνω κάτι, δεν είναι ωραίο».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE

«Ήταν ΟΚ, δύσκολα, γλίστραγε, αλλά προσπάθησα να μην το σκέφτομαι. Είμαστε εδώ, και αυτό είναι το σημαντικό».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Έκανα ό,τι μπορούσα, αλλά είναι δύσκολη ειδική. Δύσκολο να κρατήσεις το αυτοκίνητο στο δρόμο, γλιστρούσαμε συνέχεια. Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE

«Το αυτοκίνητο  είναι καλό, η ειδική έχει πολλές στροφές με πολλή πέτρα, πρέπει να προσέξουμε τα ελαστικά».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA

«Γλιστρούσε το πίσω μέρος, και ήταν δύσκολο να κρατήσεις το αυτοκίνητο στις καθαρές γραμμές».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Ήταν ΟΚ, καθαρή οδήγηση. Ο Loeb είναι εννέα φορές πρωταθλητής για κάποιο λόγο, πάντα μαθαίνεις από αυτόν. Παραμένει το μέτρο αναφοράς».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS

«Δύσκολη ειδική, φύλαξα το αυτοκίνητο, νόμιζα ότι τα είχα πάει καλύτερα».

Δείτε την κατάταξη των 10 πρώτων:

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!