F1 – GP Ολλανδίας FP1: «1-2» της Mercedes, πρόβλημα για Verstappen

Οι οδηγοί της Mercedes κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στην αρχική περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Ολλανδίας, όπου ο Max Verstappen αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο της Red Bull.

F1 – GP Ολλανδίας FP1: «1-2» της Mercedes, πρόβλημα για Verstappen

Οι οδηγοί της Mercedes κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στην αρχική περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Ολλανδίας, όπου ο Max Verstappen αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο της Red Bull.

Η Mercedes ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το τριήμερο του GP Ολλανδίας, με τον George Russell να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο του FP1, με τον team-mate του, Lewis Hamilton να τον ακολουθεί στην κατάταξη, αλλά με αρκετά μεγάλη διαφορά (0,24 δλ.). Οι δύο οδηγοί της γερμανικής ομάδας ευνοήθηκαν από το γεγονός ότι τοποθέτησαν στα μονοθέσιά τους τη μαλακή γόμα πολύ αργότερα από τους υπόλοιπους, με τις συνθήκες στην αρκετά σκονισμένη πίστα να έχουν βελτιωθεί αρκετά.

Επιπλέον, τα επίπεδα αεροδυναμικού φορτίου είναι παραπλήσια με αυτά του Hungaroring, όπου ο Russell κατέκτησε την pole position. Στον αντίποδα, με κακό τρόπο ξεκίνησε το τριήμερο του αγώνα της πατρίδας του ο Max Verstappen, ο οποίος πρόλαβε να συμμετάσχει μόνο στα πρώτα 10 λεπτά του FP1, πριν αντιμετωπίσει πρόβλημα με το κιβώτιο της Red Bull, στου οποίου τα μηχανικά μέρη η ομάδα είχε επέμβει πριν από την έναρξη της διαδικασίας (χωρίς να υπάρχει ζήτημα ποινής). Το αυστριακό pit wall έδωσε εντολή στον Verstappen να σταματήσει προληπτικά για να μην επεκταθεί η ζημιά.

Τρεις οδηγοί (της Ferrari και ο Magnussen) έκαναν παράπονα ότι ο Hamilton τους εμπόδισε, με τον Βρετανό να αναφέρει ότι δεν μπορούσε να ακούσει καλά στον ασύρματο τον μηχανολόγο αγώνα του, Peter Bonnington. O Carlos Sainz, με τη Ferrari, κατετάγη στην 3η θέση, εμπρός από τις πολύ εντυπωσιακές McLaren. Το βρετανικό μονοθέσιο αποδίδει πολύ καλά στις κατατακτήριες δοκιμές σε πίστες με υψηλό αεροδυναμικό φορτίο, όπως απέδειξε στην Ουγγαρία.

Πίσω από τις McLaren βρέθηκε ο Charles Leclerc, ο οποίος είδε ξανά τον team-mate του στη Ferrari να ξεκινάει το τριήμερο όντας ταχύτερος. Πίσω από τον Μονεγάσκο, στην 7η θέση, κατετάγη ο Sergio Perez, ο οποίος χρησιμοποιεί σε αυτό τον αγώνα τη 2η φετινή μπαταρία του (εντός ορίου, χωρίς ποινή). Ο Μεξικανός έκανε αρκετά παράπονα στον ασύρματο για τη σταθερότητα του πίσω μέρους της Red Bull και ο διευθυντής της ομάδας, Christian Horner, δήλωσε ότι θα πρέπει να εργαστεί με την ομάδα μηχανολόγων του για να βρει ένα καλύτερο στήσιμο. Ο Perez χρησιμοποιούσε παλαιότερο δάπεδο από τον Verstappen και μεγαλύτερη πίσω αεροτομή.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο Alpine και ο Alex Albon με τη Williams. Οι Haas φαίνονται πιο δυνατές στο Zandvoort λόγω των υψηλών αεροδυναμικών φορτίων. Παρότι ο Mick Schumacher βγήκε από το pit lane ενώ υπήρχε κόκκινος σηματοδότης λόγω της κόκκινης σημαίας που προκάλεσε ο Verstappen, αλλά δεν πρόκειται να τιμωρηθεί. Ωστόσο, η διεύθυνση αγώνα σημείωσε ένα περιστατικό στο οποίο ο Sebastian Vettel εμπόδισε τον Lando Norris.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!